Jump to content
IGNORERAD

Svininfluensan - Vaccinera sig i Thailand?


lompok

Recommended Posts

hej

vi skall nog vara lite ödmjuka, denna flunsa är nog inte att leka med, kan kanske mutera om det vill sig riktigt illa så kan det bli enorma problem i världen i första hand tänker jag på afrika asien vi får hoppas att det kommer finnas vacin till alla detta kan bli ett världsproblem om det vill sig illa

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • AnOnYm

    13

  • BanFang

    5

  • Merlins

    4

  • jannegbg

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vaccin kommer alldeles för sent , till Thailand iaf där det säkert kommer att dröja fram till December.

Dom skulle prova vaccinet i 120 dagar innan allmän spridning .

Influensan sprider sig snabbt , från 1000 fall per vecka till mer än 50000 fall på några veckor i england..

Första dödsfallet i Thailand den 20 Juni , nu minst 24 döda.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

hej anonym

då kommer det hit nästa vecka kanske.har inte haft någon flunsa på 10 år pga vacinering men i år är det nog kört

hujedamej hu skall det sluta

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Seriost, jag har aldrig varit orolig for att bli sjuk, skada mig osv. Med 220+ stygn pa kroppen, 6 brutna ben och allmant klantig sa har jag kommit att bli fatalist. Dock ar det annorlunda denna gang eftersom lilltjejen nu bara ar 15 manader och eftersom hon var 6 veckor tidig sa ar jag extra orolig over hennes motstandskraft. Men vad ar alternativen? Halla henne inne och isolerad i ett halvar? Hon kanske klarar sig undan influensan da men lar fa psykiska men istallet sa det kanns inte som nagon sund losning. Vete fan hur jag skall hantera situationen utan att oroa ihajl mig pa kuppen? Alisa ar mer buddistisk i sin hallning - det som hander, hander och inget att gora at. Denna installning ma vara charmig ibland men kan aven reta mig till vansinne. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gårdagens siffra på 24 döda i Thailand har nu blivit 44.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...