Jump to content
IGNORERAD

Har ni varit otrogen i Thailand mot er respektive?


Marsupilami

Har ni hoppat över "skaklarna" ?  

163 röster

  1. 1. Har ni hoppat över "skaklarna" ?

    • Ja(före giftemål)
      17
    • Ja(efter giftemål)
      16
    • Nej
      82
    • Kan nog hända om jag blir full
      23
    • Ja(i ett tidigare förhållande,mot exet )
      25


Recommended Posts

Åk ner till Thailand själva medan er fru är kvar i Sverige

och jobbar en månad och se hur ni svarar efter det.

Jag menar det är väl lätt att säga nej när man springer i koppel

uppe i Isaan under sin semester.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marsupilami

    7

  • Herr Chang

    6

  • Singha711

    5

  • AnOnYm

    4

Mest aktiva i denna tråd

Har varit konstant otrogen mot ett flertal partners under en lång räcka år innan jag träffade min blivande fru. Sedan dess är jag 100% trogen.

Om man är trogen eller inte har nog att göra med hur seriöst man ser på sin relation. I alla fall är det så för mig.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

gone2paradise

Quote

Åk ner till Thailand själva medan er fru är kvar i Sverige

och jobbar en månad och se hur ni svarar efter det.

Jag menar det är väl lätt att säga nej när man springer i koppel

uppe i Isaan under sin semester.

//Broskan

Och ni som far till Thailand utan er respective, hur många av er tror att

hon sitter troget hemma och väntar på er? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur det skulle se ut med röstningen om alla var ärliga..

Jag svarar ja.

Möljis

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit aldrig varit otrogen. Hade jag  varit otrogen så skulle jag förmodligen ändå säga att jag varit det så det är egentligen ganska ointressant vad jag just nu skriver i detta inlägg.

Min partner litar jag dessutom på till 100%

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja uppehållsort spelar nog stor roll i detta fall. Bland Pattisveteraner behøver knappast frågan stællas. Ser det inte som en fråga om oseriøsitet utan bara om att frestelserna ær før stora.åtminstone om man ær ute i svængen en del.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med till 100%.men man behøver væl inte jobba.man kan åka ned och ha semester ensammen oxå

Quote

Åk ner till Thailand själva medan er fru är kvar i Sverige

och jobbar en månad och se hur ni svarar efter det.

Jag menar det är väl lätt att säga nej när man springer i koppel

uppe i Isaan under sin semester.

//Broskan

Link to comment
Dela på andra sajter

en fråga varför ska man vara otrogen för?

finns ju inte nån mening med det mig veterligen?

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

en fråga varför ska man vara otrogen för?

finns ju inte nån mening med det mig veterligen?

Tja, vi män uppmanas ju av våra gener att sprida vår säd på så många ställen som möjligt, helst med barn som resultat. Detta då för att garantera att vår egen uppsättning gener (eller åtminstone hälften av den) lever vidare. Om det är någon mening med det kan ju diskuteras.

För kvinnan är det annorlunda, hon blir ju enligt traditionen ansvarig för att ta hand om barnet. Då gäller det att säkerställa att mannen finns kvar och hjälper med diverse behov innan hon släpper till...

En gammalmodig inställning, men så är vi faktiskt programmerade via våra gener. Denna programmering ändras mycket långsamt, det lär dröja många generationer innan anpassning till dagens samhälle skett.

Nu måste man inte göra som ens gener säger, men ofta gör man det omedvetet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Om man är trogen eller inte har nog att göra med hur seriöst man ser på sin relation.

Kim det håller jag med dig till 100%.

Jag är otrogen och detta beror relationen är som den är, men jag trivs med livet som det är nu sen får tiden visa vart det bär.

Sen om tjejen är lika ?? vem bryr sig

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Och ni som far till Thailand utan er respective, hur många av er tror att

hon sitter troget hemma och väntar på er?

Precis, så varför chansa att inte prova på när man är nere :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

.

En gammalmodig inställning, men så är vi faktiskt programmerade via våra gener. Denna programmering ändras mycket långsamt, det lär dröja många generationer innan anpassning till dagens samhälle skett.

.

Herr Chang har talat.

Den anpassning lär inte bli av då.

Om många generationer har vi ett helt annat samhälle än dagens.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den anpassning lär inte bli av då.

Om många generationer har vi ett helt annat samhälle än dagens.

mvh

Antagligen sant... samhället förändrar sig numera betydligt snabbare än våra gener.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kysst en jävligt snygg katoy i Patong för mååååånga år sen så visst har jag varit otrogen, men min tjej stod brevid och skrattade bara åt det så tror inte att hon blev det minsta sur. :crazy::mdr:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt de flesta thaidamer så är man otrogen om man tittar på någon annan dam,så nog har de flesta varit otrogna även på detta forum(även IL)Mvh Måne  :wai:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tja, vi män uppmanas ju av våra gener att sprida vår säd på så många ställen som möjligt, helst med barn som resultat. Detta då för att garantera att vår egen uppsättning gener (eller åtminstone hälften av den) lever vidare. Om det är någon mening med det kan ju diskuteras.

En gammalmodig inställning, men så är vi faktiskt programmerade via våra gener. Denna programmering ändras mycket långsamt, det lär dröja många generationer innan anpassning till dagens samhälle skett.

Nu måste man inte göra som ens gener säger, men ofta gör man det omedvetet.

Herr Chang har talat.

Exactemente Herr Fodervärd, vissa verkar ha väldigt många djurgener och kan det kan vara väldigt svårt att upptäcka att di faktiskt trots allt är människor.

Människomannen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exactemente Herr Fodervärd, vissa verkar ha väldigt många djurgener och kan det kan vara väldigt svårt att upptäcka att di faktiskt trots allt är människor.

Människomannen Arne

Just det Arne, och en del har råkat få för mycket växtgener, typ från banan. Man kan ju bara spekulera om hur denna sammansmältning gått till, bananen måste varit i närheten av moderns ägg? Det blir ju lite svårt att se att det trots allt är människor.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Enligt de flesta thaidamer så är man otrogen om man tittar på någon annan dam,så nog har de flesta varit otrogna även på detta forum(även IL)Mvh Måne  :wai:

Ibland vet'e fan om inte det räcker att tänka på en annan dam.

Nästan lika illa som HC's förhållande till sin Mac :-)

Om man får blanda ihop riktigt många trådar så skulle jag vilja ställa frågan:

Vad skulle hända om Fru Chang en dag slog näven i bordet och sa att

nu går du och köper en PC och ett flak med riktiga öl, typ Singha

(+ "Fru Chang har talat")

Jag tror knappast HC skulle säga: Up to you

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Enligt de flesta thaidamer så är man otrogen om man tittar på någon annan dam,så nog har de flesta varit otrogna även på detta forum(även IL)Mvh Måne  :wai:

Hade innan fru Singha en extrem svartsjuk farangtjej som tyckte att jag var otrogen när en annan dam tittade på mig, och detta även på tv när en tjej tittade rakt i kameran. :diablo:

Kan bara tillägga att den tv:n åkte ur fönstret illa kvickt. Det förargliga var bara att den landade på grannens bil… :crazy:

Och så tog det också ett slut med blotta förskräckelsen….

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ibland vet'e fan om inte det räcker att tänka på en annan dam.

Nästan lika illa som HC's förhållande till sin Mac :-)

Om man får blanda ihop riktigt många trådar så skulle jag vilja ställa frågan:

Vad skulle hända om Fru Chang en dag slog näven i bordet och sa att

nu går du och köper en PC och ett flak med riktiga öl, typ Singha

(+ "Fru Chang har talat")

Jag tror knappast HC skulle säga: Up to you

mvh GD

Hehe GD,

En PC skulle säkert få mig att tillbringa mindre tid med svammel på forumen och mer tid med fru Chang!

Jag törs dock inte tänka på vad som skulle hända med ett flak Beer Sääng...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Singha711 väldigt vilka heta kvins du träffar.Viftar med knivar slänger ut tv på grannens bil :D:D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag vågar inte svara :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Skulle aldrig falla mig in :suicide:   då finns ju risken

att nong chai (lillebror) förvinner för gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Singha711 väldigt vilka heta kvins du träffar.Viftar med knivar slänger ut tv på grannens bil :D:D

Ja nu skakar det I knäna och jag vet inte om jag vågar svara på detta inlägg…

Nja skämt åsido (eller ’skoj åt sidan’ som jag tidigare trodde det hette), det med tv:n får man inte ta så jvla ordagrant. Jag sa ju inte det var min tv när du läser texten noggrant. Jag hade läst om en liknande händelse i tidningen efter att Sverige hade förlorat i fotboll just denna dag. :D:D:D

När det gäller fru Singha’s viftande med kniv får man ta tolka att detta har skett i enbart uppfostrande syfte. Jag möttes ju av fri Singha’s vänliga leende när det har blivit klart för henne att budskapet hade gått fram.

// Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...