Jump to content
IGNORERAD

Thailand Mars/April 2009, Bröllop & Party mm

Vikingen73
 Dela

Recommended Posts

Då var det åter dax att lägga upp en bildtråd med lite text till.hoppas ni gillar det.Nu blir tråden uppdelad i delar så det inte blir så fruktansvärt långt.så ni får kika längre ner i tråden också för fortsättning.

Det hela börjar med att vi åker till Pattaya i slutet på Mars, den här resan är det jag & frugan, Niklas & Ann( som vi alltid åker med)Micke & Champ samt 2 singelkillar Emil & Danne som åker för första gången till detta underbara land.

Ok lets go.här kommer min berättelse...

Den här gången åker vi med Austrian Airlines (5800:-inkl.skatter) och det funkar alldeles utmärkt, endast 45 minuters mellanlandning i Wien innan vi äntligen kommer fram till BKK, snabbt till en taxi och iväg till Pattaya där vi ska stanna 1 natt för lite härligt nattliv...

Frugan & champ poserar så gärna på hotellet vi ska bo på...Apex heter hotellet.

CIMG0199.jpg

Hela ligan samlad på middag...ja alla utom jag då eftersom jag som oftast får stå bakom kameran.

CIMG0202.jpg

Sen bar det iväg till barkomplexet vid soi 10, så här såg det ut när vi travade in mot barerna..ett jädrans liv som vanligt och nästan så att man fastnar efter vägen  :dance1:   singelkillarna såg livrädda ut.

i347.photobuc...th_CIMG0204.jpg

Ja man ska väl spendera lite pengar också.klart man ska bjuda damerna i baren samt alla gäster på lite dricka.pling pling :drinks:

i347.photobuc...th_CIMG0205.jpg

Ja efter 4½ timme i Thailand såg det ut såhär, tror nervositeten släppte efter ett tag...Emil ser överlycklig ut.

CIMG0208.jpg

Hmmm så här gör dom inte på krogarna hemma.Emils citat är...nu kommer man ju inte kunna gå ut hemma i Sverige :whistle:

CIMG0210.jpg

Gänget i baren.både min tjej och Niklas tjej hade alkoholförbud pga graviditet så då fick det bli mat istället :clapping:

CIMG0213.jpg

Sen bar det av i taxi mot WalkingStreet

CIMG0226.jpg

CIMG0227.jpg

CIMG0228.jpg

Vi avrundade kvällen i samma bar på soi 10 innan det var dax för sängen.här har frugan träffat en gammal kompis ( katoy) och som vanligt så har man stora leendet på efter ett antal drinkar.

CIMG0240.jpg

Undra om Emil var nöjd?? en aningen nervös kanske, men vad är det Niklas håller på att lära bruden säga!!!! :dance1::dance1:

i347.photobuc...th_CIMG0237.jpg

Dagen efter var det lite vandring i butiker(guld och annat) innan vi skulle få hämtning av en taxi vi hyrt ifrån Korat, det var den som skulle ta oss till Loei ( frugans hemby) och alla vännerna skulle med samt 2 kompisar till tjejen som bor i just Korat. En lång resa på en ca 12 timmar, men ett smart drag var att åka över natten så man inte tappar så mycket tid..här har vi iallafall kommit fram till tjejens hus i Loei.vi kollade runt lite hur alla skulle sova innan vi tog oss nåt att äta hos en granne.

CIMG0241.jpg

CIMG0242.jpg

Jag har av tradition alltid med mig kläder som dom får plocka.varför kasta bort när det finns dom som blir glada för det.

CIMG0245.jpg

Tjejens kompisar från Korat samt Ann äter...man är hungrig efter sådan lång resa.

CIMG0246.jpg

Oj vad glad man kan bli när man får nåt att dricka på altanen

CIMG0254.jpg

Och tjejens bror och hans kompisar vart lika glada som oss.

CIMG0260.jpg

Här är tjejerna på verandan

CIMG0265.jpg

Ja man köpte en pickup full med dryck, här så poserar Emil bland gosakerna

CIMG0257.jpg

Här är minibussen vi hyrt från Korat

CIMG0264.jpg

Inne i huset var det fullt pådrag med en massa med maten inför morgondagens bröllop

CIMG0273.jpg

CIMG0281.jpg

Tjejens fars(som ej lever) syster hämtar oss och modern på bröllopsmorgonen i huset, sen är det lite cermoni på gården för honom på en plats där jag tror askan finns.man pratar om att hon har det bra nu och har ett lyckligt liv osv...

CIMG0284.jpg

CIMG0283.jpg

Sen drar det igång.tidigt tidigt på morgonen kl.07.00 kommer det några munkar till huset och ska hålla i en cermoni, det tar ett par timmar och jag har grymt ont i benen men det är bara att härda ut...

CIMG0285.jpg

CIMG0287.jpg

CIMG0296.jpg

När munkarna är klara och går blir det fullt pådrag överallt..inne sitter damerna och gör vackra blommor av bananblad

CIMG0298.jpg

Utanför byggs en ställning för ett litet tillfälligt slakthus :mdr:

CIMG0300.jpg

Jag och tjejen passar på att fara iväg till hennes lillebror och hans tjej för dom har precis fått barn, dom båda är 19 år, så här söt kan man vara...i Sverigedräkt och allt, tjejen är så stolt så över att ha blivit faster

CIMG0302.jpg

CIMG0303.jpg

När vi väl kommer tillbaka till huset så har kossorna kommit(2 stycken har anlänt i en pickup) så slakthuset är fullbemannat...

CIMG0307.jpg

CIMG0308.jpg

Jag skickar med en liten film också så ni får se hur ett slakteri i byn fungerar...

i347.photobuc...th_CIMG0310.jpg

Inne i huset höll Emil & Danne på med dekorationen som ska upp på scenen senare samt så ser jag att bananbladsblommorna var klara, väldigt vackra...

CIMG0311.jpg

CIMG0312.jpg

Personen som höll i sminkandet och som hade sytt upp kläderna har anlänt så nu skulle hår och allt fixas...

CIMG0313.jpg

CIMG0332.jpg

Utanför huset börjar allt ta form.

CIMG0314.jpg

CIMG0315.jpg

Och inne har dom fixat till våran säng, det är ju så att man kan bli tårögd :dance1:

CIMG0329.jpg

Ja jag får väl visa upp mig jag också då med mina livvakter :whistle:

CIMG0335.jpg

Sen började festligheterna med att jag fick gå genom bygatan med lite dansande bybor runt omkring...man kände sig verkligen som en kunglig person

CIMG0342.jpg

När man väl var framme vid huset då skulle mina fötter tvättas.

CIMG0343.jpg

och för att få komma in i huset så skulle man muta sig förbi damerna med en slant...

CIMG0345.jpg

Lite fotografering inne i huset...

CIMG0348.jpg

Sen kan jag lova att vi satt vid dessagjorda blommor i ett par timmar, tog en fruktansvärt lång tid med dessa cermonier.bandknytning runt handlederna på både mig och frugan av nästan alla gäster som kommer sen lämnar dom en liten pengagåva i en skål bredvid oss, jag sätter även på guldet runt halsen på tjejen och vi tänder ljuset högst upp på blomman tillsammans vid detta tillfälle...några bilder om det hela...

CIMG0360.jpg

CIMG0366.jpg

CIMG0358.jpg

Sinsoden skall räknas så allt stämmer..sen får modern allt i en säck som hon bär iväg mot allas förtjusning  :dance1::dance1::dance1:

CIMG0349.jpg

CIMG0351.jpg

En liten gåva gavs till dom äldre i församlingen, ett ljus med en blomma

CIMG0381.jpg

CIMG0382.jpg

CIMG0384.jpg

Sedan överlämnades pengagåvorna från gästerna till modern

CIMG0391.jpg

Sen bar det iväg till sovrummet där mynt lagts ut i sängen, den som hittar flest mynt vinner.vinsten var äran och naturligtvis vann jag :dance1:

CIMG0392.jpg

Sen drog festen igång..gästerna strömmade till,mat,öl & Whiskey fanns till förfogande. :drinks:

CIMG0394.jpg

CIMG0395.jpg

CIMG0397.jpg

CIMG0399.jpg

CIMG0401.jpg

CIMG0416.jpg

CIMG0417.jpg

CIMG0420.jpg

CIMG0431.jpg

CIMG0437.jpg

Äntligen har man fått byta om...

CIMG0428.jpg

Det där var en riktigt förkortad version av bröllopet men jag kan ju inte lägga upp hur mycket som helst.

Dagen efter gjorde vi en dagsutflykt till mekongfloden.

CIMG0441.jpg

CIMG0445.jpg

Fortsättning kommer..bara kika längre ner i tråden.

Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Vikingen73

16

• Herr Chang

3

• Bolton

3

• Da_Ling_Boy

2

Mest aktiva i denna tråd

Grattis Viking med fru  :mdr: Verkligen fina bilder och det är inte utan att man längtar upp till issan när man ser dina bilder  :great: Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans,ser fram emot fortsättningen på din bildserie.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Härligt Viking, grattis på er!

Nice pix.  :great:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Man TACKAR...jag är i full gång med fortsättningen...håll ut.det är en del jobb om jag säger så

Dela på andra sajter

Jag fortsätter medans jag är i farten.Mekongutflykten var det sista.så jag fortsätter där...

CIMG0447.jpg

CIMG0449.jpg

CIMG0450.jpg

På kvällen vart det avsked efter 3 dagars vistelse i byn.band skulle lindas runt mina vänner av bybor och släkt.

CIMG0452.jpg

Sen vart det ca 7 timmars åkande till Korat där vi skulle övernatta hos Jum 2 nätter, en av frugans kompisar som var med.när vi väl vaknat till dagen efter så skulle vi ut på utflykt till ett naturreservat långt uppe i bergen(tog ca 2 timmar med pickup).otroligt vackert med vattenfall,vacker natur och massor av djur...lägger upp en serie bilder om det...

CIMG0458.jpg

CIMG0461.jpg

CIMG0462.jpg

CIMG0468.jpg

CIMG0476.jpg

CIMG0478.jpg

På kvällen så vart det besök inne i Korat city där det var en festival kvällen till ära.

CIMG0483.jpg

CIMG0485.jpg

CIMG0486.jpg

CIMG0489.jpg

Efter att vi sett vad vi ville så drog vi vidare till ett hak som har liveband osv.var i stort sett bara thailändare där.ett jädrans hålligång var det så där stannade vi tills det var dags att fara hem och sova...

CIMG0496.jpg

CIMG0501.jpg

CIMG0503.jpg

CIMG0519.jpg

Jums dotter tyckte det var roligt med främmande...en massa falanger :dance1:

CIMG0525.jpg

Och frugan hon var trött efter nattens turer...

CIMG0523.jpg

Ja sen bar det av..Jum skjutsade oss till BKK och flyplatsen för vi skulle ju vidare till Phuket, men vad händer när vi väl är där.alla flyg är fulla.trötta,lessa som vi var.in i en taxi och kör oss till Phuket :whistle:   9000 bath ville dom ha så köööör sa vi.

Väl framme i Phuket på morgonkvisten (13 timmar senare) så checkade vi in på Kangaroo Guest House i Karon och iväg och bada och ha det skönt.sen på kvällen drog vi till våran vän Roger som äger Viking Bar i Kata.

Roger med fru..

CIMG0526.jpg

Niklas & Roger gillar varandra

CIMG0529.jpg

Och Emil han gillade också någon.igen :whistle:

CIMG0530.jpg

Dagen efter vart det stranden och bara ha det skönt...jag bara låtsas vara en busy man :drinks:

CIMG0534.jpg

Ytterligare någon dag senare så åkte vi iväg med speedboat till några öar och snorklade.mysigt och fint...

Frugan tyckte det var skoj att mata fiskarna

CIMG0543.jpg

Bara i andra månaden så inte så mycket som syns även om hon själv tyckte det...men vacker vy både av min skönhet och natur

CIMG0554.jpg

CIMG0561.jpg

Lägger in 1 film från turen också, en med lite matning av fiskar där jag hoppar högt kan man väl säga :D

Den kommer först i nästa del..

Dela på andra sajter

Här kommer filmen först som jag lovade från förra delen...här matar vi lite fisk och jädrans vad rädd jag blir när en bamsing hoppar till :D

i347.photobuc...th_CIMG0555.jpg

På kvällen vart det lite party, eftersom det blir tillräckligt med sådana bilder senare så undviker jag dom

Ja då tog vi mopparna och drog upp till utkikstornet mm.är ni i Phuket så måste ni bara dit, så vackert att bara vara där och kolla ut över allt...

CIMG0572.jpg

CIMG0574.jpg

CIMG0583.jpg

Här är apan Charlie som alltid brukar vara lös i baren en bit nedanför utkikstornet, det är en svensk kille vid namn Magnus som äger denna apa tror jag.tyvärr så hade han bitit några turister och sedan rymt upp i Djungeln så nu får han sitta i en bur som iof inte var liten.men tråkigt trots allt för han var så mysig förut.

CIMG0578.jpg

På kvällen drog vi till Roger igen.party i vanlig ordning

CIMG0589.jpg

CIMG0590.jpg

CIMG0610.jpg

Jag och Hank och hans tjej.nån som lirat i landslaget för Holland för många många år sen och sysslar nu med rätt stora hotellaffärer i Thailand

CIMG0611.jpg

Ja så fort går 3 dagar i byn,2 dagar i Korat och 7 dagar i Phuket.dags att fara vidare till Pattaya och några veckors fest.

Fortsättning följer.nu kommer det mest bli partybilder & filmer resterande del...men jag tar en paus och fortsätter i morgon, är helt slut i skallen av allt skrivande och nerladdning av bilder och filmer..see you tomorrow

Dela på andra sajter

Hej Vikingen73,

Härlig bild och videotråd!

Tack för att du tar dig tid att sammanställa den för vår njutning!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Kanonbilder!

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Dela på andra sajter

Tjusigt Vikingen.vilket jobb du lägger ner!  :great:

Grattis i efterhand till vigseln!

Tack för att du delar med dig!

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Oops...jag glömde fråga vad ni fick betala för minibusse?  :whistle:

Vi hyrde en minibuss förra året och betalade THB 1 100 per dygn.

Sambons syster fixade detta i Bangkok.jag vet inte om det är

bra pris eller inte.

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Nu blev man så där sugen att gifta sig i Thailand igen.  :great:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Bra jobbat!  :great:

Lite Off topic men hur många Viking bar finns det i Thailand egentligen? En i varje turistort?

Dela på andra sajter

Håller med, man blir lite sugen på att gifta sig i Thailand + att åka till Phuket har inte varit där sedan 2001.

Fina bilder!!!!

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

Tack för att du delar med dig av ert bröllop "Grattis" mycket fina bilder. Hur hinner ni med att fota så mycket? jag hinner nästan aldrig med att fota så mycket när jag försöker så missar jag så mycket annat.

Jocke

Dela på andra sajter

Lägger in några filmer på det som jag redan berättat om.tog sån lång tid med nedladdningen så jag fick inte med det i berättelsen tidigare..hoppas på överseende med det. berättelsen kommer jag fortsätta med ikväll.och då blir det Pattaya för hela slanten... :drinks::dance1::clapping::whistle:

Här är en film från när munkarna kom på bröllopsmorgonen..dom befinner sig inne i familjens hus.

i347.photobuc...th_CIMG0297.jpg

Här är en filmsnutt från dagen då bröllopet ska äga rum.allt börjar ta sin form...

i347.photobuc...th_CIMG0316.jpg

Vi tog ju som bekant en utflykt till Mekongfloden samt ett berg där det fanns en stor Buddha staty att kolla in..vackert.

i347.photobuc...th_CIMG0442.jpg

Väl nere vid mekongfloden så vart det lite bada.inte för mig då, jag skötte kameran :whistle:

i347.photobuc...th_CIMG0448.jpg

En av kvällarna såg det ut såhär hemma i huset.Emil är lite på G.

i347.photobuc...th_CIMG0276.jpg

När vi skulle åka vidare på våran semester efter några dagar i byn så ville bybor och släkt sätta på oss lyckoband...mest mina vänner då eftersom jag hade fulla armarna med sådana efter bröllopet...

i347.photobuc...th_CIMG0451.jpg

Här är besöket vid vattenfallet utanför Korat

i347.photobuc...th_CIMG0469.jpg

i347.photobuc...th_CIMG0465.jpg

Samt i bilturen ner från berget så var det fullt med apor längs vägen.

i347.photobuc...th_CIMG0479.jpg

Dela på andra sajter

Ja nu jobbar jag för fullt med fortsättningen av resan.nedladdningen på mina andra datorer är i full gång, det är dom förbaskade filmsnuttarna som tar tid, men jag tänkte att det är ju ett litet roligare inslag med en filmsnutt lite då och då.

måne,Swedenfarang,skibi695,nitramj77,Mantra,Herr Chang,Bucknut,Lars60,Kenneth4618,jocke64,Jonny Dajmsprecker: Tackar för komplimangerna.

Lars60: Våran minibuss kostade ca.7500 bath har jag för mig för mig för 4 dagar,chaffis och bensin.

Enis: Var just det jag gjorde :drinks::dance1::dance1:

Joints: Ja det finns nog en hel del.men i Phuket vet jag bara om en nu.fanns en i Karon också men den är borta.

Jonny Dajmsprecker:Ja det var Somjet Leo Bar, kommer mycket bilder därifrån snart.

Håll ut gott folk.fortsättningen är på G :drinks:

Dela på andra sajter

Tack för att du delar med dig av ert bröllop "Grattis" mycket fina bilder. Hur hinner ni med att fota så mycket? jag hinner nästan aldrig med att fota så mycket när jag försöker så missar jag så mycket annat.

Jocke

Hej Jocke,

Det är sant att man inte ständigt kan tänka på fotografering, det förstör en del av upplevelsen.

Men ett tips är att lämna över kameran till frugan eller andra medföljande thailändare. Speciellt kul är att se vad barn tar för bilder! Enligt min erfarenhet inga problem om man har en robust kamera.

Jag har drygt 3000 bilder från senaste resan,och jag beräknar att närmare 1000 av dom ej är tagna av mig. Sen är det förstås så att jag alltid tar två eller tre nästan identiska bilder av motiv som känns viktiga. Detta då för att slippa bland annat ögonblink och olycksam oskärpa.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Ja då har vi kommit till Pattaya där vi ska tillbringa resten av våran semester, det var lagomt till SongKran som skulle börja den 13 April.vi anlände den 11 April.

En kille från Piteå som jag lärt känna i Pattaya som heter Staffan hade jag bestämt träff med samma dag som han anlände till Thailand, han var överlycklig när vi kom.rolig prick det där.helt underbar som människa.

CIMG0618.jpg

Leo på Somjet Leo Bar tog vänligt emot oss igen och naturligt vis med nåt som står oss varmt om hjärtat..Sundsvall Hockey

CIMG0617.jpg

Det blir en hel del biljard där kan man väl säga...

i347.photobuc...th_CIMG0619.jpg

En till bild på Staffan innan vi drog vidare till ett liveställe som inte ligger så långt ifrån..

CIMG0626.jpg

Emil och en av tjejerna i baren

CIMG0628.jpg

Här är vi då på livemusikstället,boysen gillar stället...

CIMG0631.jpg

Tjejen och en av tjejerna som jobbar där...

CIMG0632.jpg

Sen går det 2 dagar då jag tar en paus från kameran.men en bild på Emil och en ny brutta.igen :whistle: ,Mej( eller nåt liknande) heter hon och hon vill inte ha en krona till nåt under alla deras träffar, vart liksom några gånger och nätter dom spenderade ihop.kan bero på att hon har en sponsor som var lyckligt ovetande och att det var mycket roligare att vistas med yngre boys :whistle:  

(Notera, en bild raderad pga hänsyn till vad tjejen kan råka ut för)

Ja någon dag senare var det dax att kliva in på X-Site för show och lite spontandisco, jäkligt bra ställe tycker jag, men det kostar lite mer :great:   men är man ett gäng som delar på helrören så går det rätt bra.

Här är Emil och frugans kompis från Korat som följde med till Pattaya

CIMG0643.jpg

Frugan och hennes 2 vänner från Korat

CIMG0645.jpg

En av dom som uppträdde som dansare, nice picture då hon poserade vackert för mig.

CIMG0658.jpg

Ytterligare 2 dansare sen bild på Emil & Jum samt Staffans tjej

CIMG0641.jpg

CIMG0654.jpg

CIMG0643-1.jpg

CIMG0644.jpg

En film från kvällen också, ursäkta ljudet för det slår igenom lite men vi satt lite väl nära scenen ,men bildkvaliten kan man inte klaga på

i347.photobuc...th_CIMG0655.jpg

Fortsättning följer strax.den är på G

Dela på andra sajter

Sen startar Songkran den 15 April på allvar.

CIMG0669.jpg

CIMG0676.jpg

CIMG0674.jpg

Filmsnutt från soi 8 eller 7 eller kan det vara från soi 6.

i347.photobuc..._CIMG0673-2.jpg

Lite fest i barerna blir det.jag har ormskräck i vanliga fall.

CIMG0687.jpg

Frugan hon ler åt eländet

CIMG0692.jpg

Träffade även min granne i baren..han och damen på bilden håller fortfarande kontakten så vi får se vad detta leder till...

CIMG0677.jpg

Frugan och en gammal klasskompis från byn i Loei som precis hade anlänt till Pattaya för barjobb, kan det vara lockelsen att träffa en falang

CIMG0703.jpg

Och Emil var snabbt där och flirtade.

CIMG0713.jpg

Här en tjej som heter La som jobbar i Somjet Leo Bar, hon har förresten nu i sommar hälsat på en man i Malmötrakten.tror hon bara stannade i 4 veckor vilket redan var bestämt så.det hon som är främst på bilden.

CIMG0711.jpg

Ytterligare någon kväll senare så blir det X-Site igen.kommer en serie bilder därifrån .missa inte det när ni far ner nästa gång.

Här är våra bartenders under kvällen

CIMG0715.jpg

Gänget smlat utom jag då.

CIMG0716.jpg

Bilden talar sitt tydliga språk...

CIMG0718.jpg

Emil och frugans kompis.men icke, Emil bangade henne.så hon är fortfarande ledig för rätt man *s*

CIMG0721.jpg

Jag och frugan

CIMG0723.jpg

Frugan och en av sångerskorna

CIMG0728-1.jpg

En mycket nöjd jag med samma brud

CIMG0742.jpg

Några dansbilder varav på den ena är jag med.hmmm ja det var ok, frugan tar kortet.

CIMG0729.jpg

CIMG0735.jpg

Jag bjuder på när frugan filmade lite dans med mig och en av dansbrudarna där.tyvärr är ljudet piss

i347.photobuc...th_CIMG0734.jpg

Sen kommer en kavalkad av songkranbilder.fan va skoj man hade.

CIMG0751.jpg

CIMG0760.jpg

CIMG0766.jpg

CIMG0769.jpg

CIMG0778.jpg

CIMG0779.jpg

CIMG0784.jpg

CIMG0785.jpg

CIMG0790.jpg

CIMG0791.jpg

CIMG0792.jpg

CIMG0765.jpg

Här är 2 filmer från songkran också.

i347.photobuc...th_CIMG0768.jpg

i347.photobuc...th_CIMG0793.jpg

Några vänner från Sundsvall har anlänt till våran bar, Micke,Benny & Jim, fullt hålligång kan man väl säga.lägger in en filmsnutt från det tillfället också.

CIMG0798.jpg

CIMG0799.jpg

CIMG0802.jpg

i347.photobuc...th_CIMG0801.jpg

Fortsättning följer..det är på G

Dela på andra sajter

Födelsedagsfirande, Somjet som äger baren hade kalas...då passade vi även på att gratta Emil som fyllde år.

CIMG0824.jpg

CIMG0843.jpg

CIMG0851.jpg

CIMG0853.jpg

CIMG0863.jpg

CIMG0811.jpg

CIMG0865.jpg

CIMG0838.jpg

CIMG0830.jpg

CIMG0813.jpg

CIMG0812.jpg

Ytterligare några sundsvallsbor som dök upp.Micke & Champ på första bilden & Lasse på den andra...

CIMG0810.jpg

CIMG0809.jpg

I fortsättningen av berättelsen kommer jag börja med någon filmsekvens från födelsedagsfirandet...jag återkommer om ett tag med fortsättningen, en liten bensträckare och dryckespause..

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...