Jump to content
IGNORERAD

Deep Purple konsert i Göteborg

Drivern
 Dela

Recommended Posts

Hej igen.

Jag har möjlighet att fixa en gästlista till konserten i Trädgårdsföreningen onsdag 15/7 med Deep Purple men den är begränsad till 10 pers.Först till kvarn gäller och H.Chang,Krögan samt Lenno är redan bokade.Normal priset är 500.-,vi har fått det till halva priset alltså 250.-.

Vi träffas utanför entren 17.00.  Mvh Drivern

PS.

Gästlistans namn är givetvis MPR, era forumsnamn står på den,betala till mig när ni har kommit in. :5: :5: :5: :5:  

Dela på andra sajter

• Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

12

• Drivern

10

• Avregistrerad clion

4

• swedenfarang

4

Mest aktiva i denna tråd

Drivern,

min biljett finns till förfogande för annan intresserad då jag tyvärr var uppsatt på jobb. Hade inte koll på det utan almanackan. Trist för det skulle vara kul med en nostalgitripp.

Tack iaf för erbjudandet och ha en rolig kväll. Vi får ses under träden ngn lördag längre fram i stället.

(pm:ade dig men mina inställningar omöjliggjorde bekräftelse på att det gick fram)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Hade ju givetvis åkt ner, raka spåret, om det inte hade varit för fel dag. Svårt att komma ifrån jobbet. Synd att det inte var en helg, det hade ju varit kanonkul! Har till råga på allt inte ens varit i Göteborg...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Hej igen

fick ett pm från Kid Tung om plats till konserten,jag har noterat dig på listan.

Om någon annan på forumet vill komma så avisera här på denna tråden så bekräftar jag om det finns plats så slipper vi pm:a.

Deadline tisdag 20.00

Dela på andra sajter

Jobbar alla denna vecka? Lite dålig uppslutning... jag ska i varje fall inte jobba på torsdag. Som tur är ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej H Chang,

vet du vem Kid Tung är,så han kan ansluta till er utanför entre`n i morgon.

So far, bara 4 MPR:are visat intresse just nu.

Dela på andra sajter

Hej H Chang,

vet du vem Kid Tung är,så han kan ansluta till er utanför entre`n i morgon.

So far, bara 4 MPR:are visat intresse just nu.

Nej, tror inte jag träffat Kid Tung. Men han känner kanske igen mig från alla foton här, om inte annat kan jag stå där med mitt fina Beer Chang paraply ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej igen H Chang,

det låter bra och han läser kanske tråden här och då förstår han ju att ett changparaply talar för sig själv :yes:

Dela på andra sajter

Swedenfarang kan du inte ta ledigt eller byta skulle vart roligt o träffa dej

vi ställer upp med hämtning rum (changen e ensam så han har nog plats)

Krögarn tar du med brudarna??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tack Clion, men har viktiga deadlines på jobbet. Men åker gärna ner på nån träff framöver i sommar. :)

Dela på andra sajter

Då får du ta med vikingen också verkar va en glad prick

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Vikingen bangar aldrig ett party. Väntar bara att han ska arsle ur vagnen dock o komma ner till sthlm så vi kan gå på Tigern tillsammans.

Dela på andra sajter

15 augusti känns som ett bra datum för nästa forumträff i Slottsskogen. Hoppas det inte är Formel 1 då...

Vädret är irrelevant!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Vikingen bangar aldrig ett party. Väntar bara att han ska arsle ur vagnen dock o komma ner till sthlm så vi kan gå på Tigern tillsammans.

Tjena swedenfarang! har dom bytt namn på tigern eller?

Dela på andra sajter

Då får jag inte glömma ditt paraply i bilen imorgon HC. Nja imorrn kommer nog inga tjejer. Väl mött imorrn.

Dela på andra sajter

Tja.

Deep purple har man inte lyssnat på sen ca 1974, den guldfärgade Lp'n vad  den nu hette. Är det orginaluppsättning på bandet?

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Gurkan: Nja, det tror jag inte. Thailändska Tigern på Hornsgatan hade samma namn förra helgen iaf..

Dela på andra sajter

Nja, inte direkt Mark II med Ritchie Blackmore, nu är det Steve Morse på gitarr och Don Airey på keyboards, men Ian Gillan, Roger Glover och Ian Paice är kvar sen den "gamla goda tiden".

http://www.deeppurple.com/index.cfm

KT

Ja just det, Richi Blackmoore startade väl 'Rainbow' sen, tror jag har fler skivor med dom än Deep Purple.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...