Jump to content
IGNORERAD

Gnidrävarnas bästa tips!


hamnoi

Recommended Posts

Fram med era bästa tips på hur man bränner minimalt för o leva maximalt😉 Dricka slattar o käka andras rester räknas såklart inte @broder tuk tuk

 

Börjar med en icke aktuell. Men här hade jag såklart bara beställt Main Course. Givetvis så skulle jag efter maten kom in beställt för/efterrätt och på så vis sparat 110thb, dvs en dagsbudget för btt i ”ren vinst”!

 

 

FF68A835-25BF-4DD8-AC6A-4B77B2AE78DA.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kostar en liten slant extra men fan i mig vad man kan tjäna igen de pengarna fort!

Nu för tiden så försöker vi alltid hitta hotellrum med tillträde till lounge och därmed "fri mat o dryck" 

Gäller att vara snabb o i tid framförallt när maten serveras, mycket snittar/sushi bitar som ryker fort om man inte hänger på låset...

Hehe så mycket mat frun åt nu senaste resan i de olika loungerna var imponerande att skåda!

 

Men en del hotell har inte fri sprit/öl/vin i deras lounger så det gäller att välja rätt hotell!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Drik:

Kanske kostar en liten slant extra men fan i mig vad man kan tjäna igen de pengarna fort!

Nu för tiden så försöker vi alltid hitta hotellrum med tillträde till lounge och därmed "fri mat o dryck" 

Gäller att vara snabb o i tid framförallt när maten serveras, mycket snittar/sushi bitar som ryker fort om man inte hänger på låset...

Hehe så mycket mat frun åt nu senaste resan i de olika loungerna var imponerande att skåda!

 

Men en del hotell har inte fri sprit/öl/vin i deras lounger så det gäller att välja rätt hotell!

Kungligt!!

Misstänker att ni även förespråkar buffé med en stor kylväska för att lösa lunch/kvällsmat?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kungligt!!

Misstänker att ni även förespråkar buffé med en stor kylväska för att lösa lunch/kvällsmat?

Det gäller att planera sitt ätande mycket noga om man ska få full valuta för sina pengar när man bor lite finare/dyrare!

Men vi kör stenhårt på så sen frukost det bara går, men man måste se hur många kineser det bor på hotellet innan man tar sen frukost.

De länsar ju ett frukost bord snabbare än bibliska gräshoppssvärmar! Sedan så till lunch/middag blir det ju ett låååångt mat pass i loungen.

Så matkostnaderna blir inte så blodiga för oss med lite koll o framförhållning...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev kenneth073:

En springnota funkar alltid.........

Då rondören på den gemene medlemmen inte lämpar sig för mer än långsam toa-kök-sovrum så är det tyvärr inget alternativ.

 

För dig o mig funkar det, men de flesta får Gotland att se ut som en anorektisk ballerina!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv brukar jag spana runt efter födelsedagskalas, för då bjuds det på helgrillad gris..

Billigt, då jag har medhavd öl från Tesco....

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Sangwal:

Själv brukar jag spana runt efter födelsedagskalas, för då bjuds det på helgrillad gris..

Billigt, då jag har medhavd öl från Tesco....

 

Rock on!

Det är väldigt uppskattat av alla delaktiga. 🤗

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Amigo:

Det är väldigt uppskattat av alla delaktiga. 🤗

Mycket uppskattat, speciellt när jag ber om is till den varma ölen..

 

Rock on 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 1/5/2020 at 7:28 PM, Sangwal said:

Själv brukar jag spana runt efter födelsedagskalas, för då bjuds det på helgrillad gris..

Billigt, då jag har medhavd öl från Tesco....

 

Rock on!

Ballongjägare som det också kallas. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll blir det nog ballongmat.

Sally som äger Tammarind bar fyller år.

Live musik och gratis mat. Kan väl kosta en hundring runt halsen på henne men det blir nog ett kul party så det är det värt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog till mig Drik´s tips och bokade Novotel på suvan när jag anländer i april

 

Premier Floor-rummet behandlar dig som en VIP-gäst med åtkomst till loungen inklusive frukost, cocktails på kvällen och 25 % rabatt på spa-tjänster.

Det att gäller muffa i sig så mycket man orkar. Kommer säkert att gå plus på detta rum då 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför experten på leva luffarliv i Thailand lyser med sin frånvaro i denna tråd?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Undrar varför experten på leva luffarliv i Thailand lyser med sin frånvaro i denna tråd?

Lugn, han gogglar för brinnande livet

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev husse:

Lugn, han gogglar för brinnande livet

 

Eller så har grannen åkt bort så det finns inget gratis internet 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-01-07 at 15:48, skrev Kenneth4618:

Undrar varför experten på leva luffarliv i Thailand lyser med sin frånvaro i denna tråd?

Han spammar min tråd

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tips till gnidrävarna.

Gratis, men vi civiliserade köper minst tre öl/drinkar så det går ihop för dem.

20200115_171131.thumb.jpg.a3f0325ecc8c114dd2057d340d33ff82.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...