Jump to content
IGNORERAD

Din flickvän kan vara oskyldig


Joints

Recommended Posts

Något att tänka på. Om du får ett samtal från flickvännen i Thailand som berättar att hon blivit gravid medan du varit i Sverige under de senaste året behöver inte det betyda att hon har prasslat med någon annan. I alla fall inte om man ska tro på de senaste polska rönen;

http://www.aftonblad...ticle5493627.ab

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha hörde det där på radion igår.

Varför går såna här idi*ter fritt bland normalt folk?

Borde ju fan spärras in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicken lättlurad morsa  :D:D:D:D  

Tyckte jag var duktigt som övertalade mamsen att jag var magsjuk efter första fyllan..

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

JA JAG VET, man ska inte skämta om sånt här, men i alla fall, Kan möjligen vara förklaring till den brittiska medborgaren som blivit gravid i fängelset i Laos, går det i bassäng så måste det väl gå i dushen med, något för myndigheterna i Laos att känna en liten öppning i frågeställningen.

:rtfm:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, vattnet i poolen måste ju ha varit väldans grumligt.

Badkrukan Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan nästan hoppas på att det blir en rättegång o live-sändning.Säkert en ny åtalspunkt blir pedofeli från poolens sida om morsan får det på sitt sätt.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Man kan nästan hoppas på att det blir en rättegång o live-sändning.Säkert en ny åtalspunkt blir pedofeli från poolens sida om morsan får det på sitt sätt.

Terrorister som badat har man ju hört om förr och i och med detta kan ju vemsomhelst

plantera vadsomhelst (mera eller mindre frivilligt) i vilkensomhelst pool.

För tankarna till FRA-lagstiftningen.

Helt klart att vi behöver ett nytt register: Vem badar var.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har hänt förut, så nu väntar vi på att; oss en frälsare är född!  :yes:

"Jungfru Maria var helig och kåt.

Hon sprang med den ene,

hon sprang med den andre

och skyllde på den Helige Ande."

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm en liten undran kan man verkligen vara så dum  elelr vill man bara göra sig så dum?

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Attan! Nu blev jag rädd. Min tant gillar ju enbart att bada i pool, havet går bort. Jag får väl förbjuda poolbadande för henne från och med nu.

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Attan! Nu blev jag rädd. Min tant gillar ju enbart att bada i pool, havet går bort. Jag får väl förbjuda poolbadande för henne från och med nu.

Angående havet så måste det ju vara väldigt stor chans/risk att bli gravid där. Måste ju flyta omkring en enorm mängd spermier där. Tänk sedan alla avlopp som går rätt ut i havet. Å andra sidan badar ju de flesta thailändskor med kläderna på. Kan det bero på spermarisken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...