born41 Inlagd Januari 16 Dela Inlagd Januari 16 1 timme sedan, skrev 65Selander: Stackars serb Om jag är rätt underrättad så vägrar han följa lagarna i Australien! Varför skall man då tycka synd om honom? Det är bara i bananrepubliken Sverige som det är synd om alla som inte vill vaxinera sig. 2 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... C-dude Inlagd Januari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 16 C;D 1 12 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 16 Dela Inlagd Januari 16 15 minuter sedan, skrev born41: Om jag är rätt underrättad så vägrar han följa lagarna i Australien! Varför skall man då tycka synd om honom? Det är bara i bananrepubliken Sverige som det är synd om alla som inte vill vaxinera sig. Ser du smileyn? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 16 2 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 17 Dela Inlagd Januari 17 7 timmar sedan, skrev 65Selander: Ser du smileyn? Eftersom jag var nykter, så har jag ingen ursäkt till att jag inte reagerade för smilyn. Förlåter du mig, så skall jag försöka ta en snaps var dag,innan jag går in på MPR. 2 1 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 15 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 1 1 16 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 Trafikverket gör en översyn av vägbanan 5 2 9 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Koh Changer Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Påminner mig om en gammal flickvän från svunnen tid. Det verkar som det finns inget som provocerar en kvinna lika mycket som en man som tar en välförtjänt paus. 2 8 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 2 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 8 1 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 7 6 Sju år i folkskola, det du! Äh, det var inte ADHD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Fredman Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 2 8 "When I find myself in times of trouble, Bloody Mary comes to me".. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Ken Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 2 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 1 2 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 17 2 18 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Naam kaeng Inlagd Januari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 18 1 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Ken Inlagd Januari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 18 2 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... berlitz Inlagd Januari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 18 2 1 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 18 1 15 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... flebbe Inlagd Januari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 18 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu