honken Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Min donna och jag har i omgångar snackat om vad man gillar att äta osv. Sen gick det över till att hon sa att jag skulle laga henne falang mat och hon skulle laga thai mat till mig. Sen frågade hon vad jag skulle laga till henne. Svarade rätt snabbt "bloodpudding" och fick ett frågetecken tillbaka. Svarade "uhm, its blood from the pig you know muu" Kontra svaret från hemme vart "du går inte i närheten av matlagningen". Avskyr dom verkligen bloodpudding? Är detta slutet för min fattigmansbiff? //H Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Taktik hehe.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 samma här ingen blodpudding när frugan är hemma "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2009 Vad har dom emot blodpudding? Är det för att det är gjort på blod, eller finns det nått annat inblandat? Typ kanske tror att grisen är ett smutsigt djur? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Ja, de borde ju inte vara så känsliga med tanke på vad de äter på landsbygden. Min fru tyckte det var jättegott tills jag efteråt berättade vad det var haha. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Det är väl helt enkelt så att hon inte smakat ännu. När hon väl smakat så blir det endast blodpudding, blodpudding och blodpudding... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Men den äkliga stinkiga palaa slinker ner http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Ja, de borde ju inte vara så känsliga med tanke på vad de äter på landsbygden. Min fru tyckte det var jättegott tills jag efteråt berättade vad det var haha. hahah evil Men på samma gång rätt åt na, hon har väl säkert lurat i dig skallbaggesoppa eller nått innan Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Får knappt öppna en leverpastejsaske heller... men kyckliglever mumsar hon i sig i parti och minute "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2009 Enis: Märkligt detta. Minns när jag var på en bar o skulle käka, hade beställt en fish 'n chips. Sen kommer någon upp och undrar om man vill testa thaimat o slänger upp 3 påsar med skalbaggar o grässhoppor. Höll på dö av. Så man kan ju undra ibland vad som gör blodpudding "äkligare" Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 hon kanske har lite muslimblod i sig, då går ingenting från gris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Din stackare honken om du inte tillåts äta radhusbiff som är så förbenat mumsigt tillsammans med lingonsylt och strimlad vitkål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Svarade rätt snabbt "bloodpudding" och fick ett frågetecken tillbaka. Svarade "uhm, its blood from the pig you know muu" Kontra svaret från hemme vart "du går inte i närheten av matlagningen". Tror fan att hon inte litar på dig när det gäller matlagning. Gjort på blodet från en gris som säger muu mvh Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quotehon kanske har lite muslimblod i sig, då går ingenting från gris. Som svar på Surin P3´s pluskarma: Så fel.. Inte min fru, hon är budistisk i tron och är av "Kon Nua" etnicitet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 QuoteSom svar på Surin P3´s pluskarma: Så fel.. Inte min fru, hon är budistisk i tron och är av "Kon Nua" etnicitet Menar du att muslimer äter gris? Det visste jag faktiskt inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Menar du att muslimer äter gris? Det visste jag faktiskt inte. ..ok du vinner orkar inte .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Pluskarman var för att Phuket tänkte i en riktning som ingen annan gjort i tråden. Vad är problemet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2009 Sluta bråka nu! Det finns muslimer i Thailand också, men min är buddist. Så har säkert nått med hur jag presterade upplägget o göra för na. Skulle kunnat sagt "It's a biff, black to the color and you cut it thin, and fry in butter." Men valde nu att säga som det var Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 QuotePluskarman var för att Phuket tänkte i en riktning som ingen annan gjort i tråden. Vad är problemet? Inget problem. bara hur man läser, tyder, förstår och svarar.som vi med tydlighet har gjort på olika sätt då vi är olika individer. Gruppkram. För övrigt så äter min dam inte surströmming men egenlagad surtmört sitter hon och smackar med munnen. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 smårolig tråd honken hur går det med besöksvisat mm fixar det sej När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quotesmårolig tråd honken hur går det med besöksvisat mm fixar det sej Tid den 28e denna månad. Sen får man se hur det blir, men tror det ska gå bra.Redo o pynta flyget redan nu. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Prova med ett par sotare å sen raggmunkar å sen blod Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Gumman äter blodpudding men inte jag sen ja såg blorännan på slakteriet! Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Ja du högländarn, det är inte bara grisens blod som flyter i den rännan mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 vet det å därför så äter ja inte!!½ Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu