Jump to content
IGNORERAD

Vänstersväng.


stefan5300

Recommended Posts

mats-oland-loei
36 minuter sedan, skrev stefan5300:

Gjorde en tokig vänstersväng idag, börjar bli gammal och stel i nacken:drunk::D.

20191227_125137.thumb.jpg.c1179e707363def9449e4c8b3a72963d.jpg.1ca726a6e36e9bb36fa2d8cbdeb9f149.jpg

Nu börjar den se ut som en obygdsbil stefan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skyll på mig...borde naturligtvis varnat om att det skulle en buffel över vägen  :D

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att dit försäkringsbolag tog hand om det till belåtenhet ändå?

Ni tog er hem sen med bilen, eller blev den okörbar?

Tur att det bara blev plast/plåtskador, för ni klarade väl er ok, och den andra parten?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Soengsang:

Gissar att dit försäkringsbolag tog hand om det till belåtenhet ändå?

Ni tog er hem sen med bilen, eller blev den okörbar?

Tur att det bara blev plast/plåtskador, för ni klarade väl er ok, och den andra parten?

Det blev inget liv och väsen alla tog det med ro, polisen kom dit och frågade om jag druckit alkohol  vilket jag inte gjort och frågade vilket land jag kom från sedan gick de. Sedan kom försäkringskillen fixade alla papper och sa att jag kunde lämna in bilen efter nyår, kanske blir någon liten självrisk men det får jag ta.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är Arnold Layne och jag tämligen onyktra på den omändrade sodaverandan, på tal om bilkrock.:drunk::17:.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nu är Arnold Layne och jag tämligen onyktra på den omändrade sodaverandan, på tal om bilkrock.:drunk::17:.

 

Airwolf minnen till den låten ;)

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Broskan:

Airwolf minnen till den låten ;)

 

//Broskan

Best jukebox song ever från Luftvargen, många goda minnen från en svunnen tid innan mpr-tiden:drinks::drunk:👍.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att ingen blev skadad, vilket ju är det viktigaste.

Vad var det egentligen som hände, vad kolliderade du med och hur gick det till? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sa ju åt Dig och Arnold att stanna i risbyn o testa whiskeyn hos Moon,, fast då hade vare sig du eller jag varit hemma ännu...

Hälsa Micke

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Skönt att ingen blev skadad, vilket ju är det viktigaste.

Vad var det egentligen som hände, vad kolliderade du med och hur gick det till? 

 

 

Parkerade på höger sida av vägen för att köpa frukt vid ett stånd och gjorde en u-sväng utan att vara tillräckligt uppmärksam och då small det, mitt fel.:fie:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bilen fixad.

IMG_3252.JPG.d7a9529f0d51c48ae0e0bdbe44fa52c6.JPG

 

Hyffsat benutrymme, vatten och snus på plats.

IMG_3251.JPG.fa73dd6bc90e64adb76252287022ff37.JPGIMG_3249.thumb.JPG.ce09a47e5d8e2baf47aecbefbcff162e.JPGIMG_3250.JPG.068354ade65ee8861e321ba50b02df47.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...