Jump to content
IGNORERAD

Gräsänklingsträff i Göteborg 11 juli 14.00!


Herr Chang

Recommended Posts

Herr Chang

Inspirerad av clion tycker jag det är läge för en ny forumträff i Slottsskogen Göteborg. Vi träffas 11 juli 14.00 vid polisstugan precis som förra gången. Temat denna gång är gagg om Pattaya! Oldtimers är speciellt välkomna!

Törs man hoppas på att BTT dyker upp? Det finns ett antal 7-11 i närheten...

Angående rubriken... det är så att jag är gräsänkling från och med fredag. Även så en annan medlem som ska delta, men det får han berätta själv om han vill. Det är naturligtvis inga problem att ta med thaipartner och eventuella barn om man så vill.

Mat och dryck man önskar förtära får man ta med själv. Möjligen blir det en barrunda på Linnegatan på kvällen. Fru Chang har dock förbjudit besök i vår lägenhet. Om jag inte städar först och även efter... nej, det blir nog inget med det ;-)

Väl mött i Slottsskogen, och får väl hoppas att vädret är med oss!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    35

  • Herr Chang

    19

  • Singha711

    7

  • Drivern

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag dyker upp, men du lade begivenheten något tidigt för oss som vill se lite F1 först. Det blir nog närmare 15.00 jag kommer...

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då e det två då bibben e frälst på F1 också :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är gräsänkling fram till måndag,då kommer övriga fam. hem från Thailand.

Så risken av jag dyker upp är ganska stor,det skall bli kul

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Härligt!

Och 14.00 eller 15.00 spelar ingen roll för mig. Kommer dock själv att vara där 14.00.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det skulle ju gå ;)

14620_abd6c700eeb49c56270ca3dd5ed408f90c

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Du är mycket välkommen Enis!

Och förstås alla andra medlemmar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Herr Chang! Hur länge törs Fru Chang låta dej vara gräsänkling?Innan du blir tagen i örat.Skämt åsidå,det blir säkert en trevlig tillställning,synd att av ståndet är för långt för att delta,om man nu enligt  i dagarna viss MPR-expertis vill ha någon gnällande,klagande,medlem på plats,Jag har dock en merit som den vid ett tillfälle med mest negativa karma här hahahaha

Ha det bra och lycka till med festen

Link to comment
Dela på andra sajter

snömannen

Tja va f**n en öl på en lördag e ju aldrig fel.

Räkna in mig på ett öl.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska förmodligen åka bort men gör jag inte det kommer jag såklart och skålar med Er

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Herr Chang! Hur länge törs Fru Chang låta dej vara gräsänkling?Innan du blir tagen i örat.Skämt åsidå,det blir säkert en trevlig tillställning,synd att av ståndet är för långt för att delta,om man nu enligt  i dagarna viss MPR-expertis vill ha någon gnällande,klagande,medlem på plats,Jag har dock en merit som den vid ett tillfälle med mest negativa karma här hahahaha

Ha det bra och lycka till med festen

Hej Larbejo,

Det blir hela tio dagar som gräsänkling! Så efterföljande helg är också en möjlighet om vädret blir för bedrövligt denna helg.

Jag vill ha alla sorters medlemmar på plats, alltid kul att träffas!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Herr Chang! Hur länge törs Fru Chang låta dej vara gräsänkling?Innan du blir tagen i örat.Skämt åsidå,det blir säkert en trevlig tillställning,synd att av ståndet är för långt för att delta,om man nu enligt  i dagarna viss MPR-expertis vill ha någon gnällande,klagande,medlem på plats,Jag har dock en merit som den vid ett tillfälle med mest negativa karma här hahahaha

Ha det bra och lycka till med festen

Kul att du kan skratta åt det nu... Du var ju inte så glad förr i tiden ang. din karma situation  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Knasen! Helt rätt. I likhet med flera andra medlemmar gillade jag inte dåvarande karmasystem,som detta användes.Nu har forumet stabiliserats och mera funnit sin form. Sen är det även så att man har blivit mer härdad också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, F1 är heligt men efter det så dyker nog Bibben upp, får väl spela in Tour de France ifall inte HC lyckas hitta ett sätt att få in Eurosport i sin Iphone?

Väl mött alla stollar... ehh, nä just det, det är ju ett annat forum...  ;)

:drinks:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Changen behöver telnr han har försökt få tag i dej

Krögarn kom igen nu mprfester är heliga inga bortförklaringar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ban99arne kommer du på Lörda kan hämta dej på Centralen du kan ta samma tåg som Btt

Kommer ni det skulle va toppen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Fru Chang har dock förbjudit besök i vår lägenhet. Om jag inte städar först och även efter... nej, det blir nog inget med det ;-)

Väl mött i Slottsskogen, och får väl hoppas att vädret är med oss!

Herr Chang har talat.

Hehe :mdr:   där förstår man ju vem som bestämmer i det förhållandet :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Hehe :mdr:   där förstår man ju vem som bestämmer i det förhållandet :na:

"Fru Chang har talat"

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Fru Chang meddelar att det är helt OK med tillställning i vår lägenhet om Gurkan21 och GammalDansken städar både före och efter.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får se om jag dyker upp, det är kort tid i Sverige och kanske skall ut med "gamla" vänner istället.

Kul initativ igen HC!

Hoppas på bra väder vare sig jag kommer eller ej.

MVH tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Träff trehundra meter från dörra en lörda eftermidda låter klart trevligt! Såvida inte regnet håller i sig förstås, men då finns det ju gott om uteserveringar under tak att välja på i Linné.  :drinks:  

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, väderprognosen ser inte så lovande ut. Men jag kommer att vara där 14.00, får väl ta med paraplyet! Kan väl förresten bifoga samma karta som förra gången:

Picture64.png

Vi träffas alltså vid polisvakten.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag e kvar i stan så jag kommer att närvara. E det regn så föreslår jag att vi dricker upp det medhavda och beger oss fort som fan ner till nåt hak på linné.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag e kvar i stan så jag kommer att närvara. E det regn så föreslår jag att vi dricker upp det medhavda och beger oss fort som fan ner till nåt hak på linné.

Krögarn o HC, skicka gärna nalle-nummer.Finns ju risk/chans att man inte somnar över nere i Onsala  :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, nu börjar det likna något! Krögarn, självklart rör vi på oss om det är ruttet väder...

L64, har skickat PM med mitt mobilnummer. Om någon annan vill ha är det bara att meddela mig.

Deltagarlista som jag kan dra mig till minnes just nu (ursäkta om jag glömt någon):

Bibben

Clion

Drivern

hakancnx

Herr Chang

Krögarn

Lamai64?

Lenno

Siamkap

snömannen

Man behöver förstås inte anmäla sig, det är bara att dyka upp om man har lust!

Kanske kommer en och annan thaidam också, vi får väl se. Fru Chang är dock som sagt bortrest.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...