Jump to content
IGNORERAD

Orolig


Mantra

Recommended Posts

broder tuk tuk

Å andra sidan är det väl inget att gråta över spilld parfym.

Som vi alla vet så kryllar hela Thailand av giftaslystna kvinnor.

Gjorde själv ett experiment och la in lite bilder på en thaikontaktsajt och det tog en vecka sen hade jag fått kontakt med 50 söta thaitjejer.

Enligt uppgift inga bartjejer, men det vet man ju aldrig.

Men i alla fall det är inga större probem att hitta en ny darling ganska kvickt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 275
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • AnOnYm

    30

  • Mantra

    30

  • Singha711

    16

  • GammalDansken

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GammalDansken

Quote

Å andra sidan är det väl inget att gråta över spilld parfym.

Som vi alla vet så kryllar hela Thailand av giftaslystna kvinnor.

Gjorde själv ett experiment och la in lite bilder på en thaikontaktsajt och det tog en vecka sen hade jag fått kontakt med 50 söta thaitjejer.

Enligt uppgift inga bartjejer, men det vet man ju aldrig.

Men i alla fall det är inga större probem att hitta en ny darling ganska kvickt.

BTT

He he - problemet är löst :-)

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Å andra sidan är det väl inget att gråta över spilld parfym.

Som vi alla vet så kryllar hela Thailand av giftaslystna kvinnor.

Gjorde själv ett experiment och la in lite bilder på en thaikontaktsajt och det tog en vecka sen hade jag fått kontakt med 50 söta thaitjejer.

Enligt uppgift inga bartjejer, men det vet man ju aldrig.

Men i alla fall det är inga större probem att hitta en ny darling ganska kvickt.

BTT

Ett problem kan väl vara om han är tillräckligt fäst till henne, då är det inte lika lätt o bara släppa taget bara så där.

Men det är det ingen av oss andra som vet, bara han själv.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett problem kan väl vara om han är tillräckligt fäst till henne, då är det inte lika lätt o bara släppa taget bara så där.

Men det är det ingen av oss andra som vet, bara han själv.

Jo, därför finns det två råd, beroende på situation;

1.

Ta reda på va fan som hänt. Ring arbetsplats, sjukhus i närheten, familj och nära bekanta osv. Du vet väl säkert va hon heter, och inte bara hennes nickname? Nong Eet är det väl ett par som heter i Bangkok tex..

2.

Du får skaffa en ny fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste botemedlet mot att sitta fast är just att så snabbt som möjligt hitta någon annan.

Jag hade själv en darling i Pattaya som jag var ganska fäst vid och när hon försvann med en thaiman så gick jag och surade några dagar, sen bara in i baren igen och en ny darling mellan lakanen.

Och det gjorde susen.

Efter det tänkte jag inte alls på den tidigare darlingen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste botemedlet mot att sitta fast är just att så snabbt som möjligt hitta någon annan.

Jag hade själv en darling i Pattaya som jag var ganska fäst vid och när hon försvann med en thaiman så gick jag och surade några dagar, sen bara in i baren igen och en ny darling mellan lakanen.

Och det gjorde susen.

Efter det tänkte jag inte alls på den tidigare darlingen.

BTT

Då var du nog inte fäst nog?

Säkert en medelålderskris eller spriten som talade?

Men men, det vet du bäst själv, ska inte spekulera mer om hur dina tanke mönster fungerar :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Som BTT säger kan en ny Dak-Ling vara svaret på allt!  :mdr:

En svenska denna gången - som blir förbannad om han inte ringer.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bror, jag ser att Ni nu har fått en övervakare.

Vad månne nästa steg bli, förmyndare?

Undervakne Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Som BTT säger kan en ny Dak-Ling vara svaret på allt!  :mdr:

Och vilken nytta gör det när Mantra är i Sverige och den försvunna damen i Thailand,

Försök se tiden an en smula och försök lita på magkänslan. Det mest troliga är i alla fall nåt med telefonen eller att hon helt enkelt har för mycket annat för tillfället, behöver inte vara någon stor grej för att en Thai tappar både tid o rum.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

återigen tack för eran help å synpunkter,

Mantra himself gör sitt bästa för att få stopp på fantasierna.

Inte lätt inte när du väl fått igång gubbarna .

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

hon jobbar 6 dar i vecka´n å jag vet att hon visserligen är ganska less för att hon jobbar väldigt många timmar per dag. så jag hoppas att det inte är nått dåligt som hänt eller att hon blivit less mig men det är upp till henne att berätta i så fall då hon hör av sig.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte lätt inte när du väl fått igång gubbarna .

:D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till er som vill hålla lite koll på era tjejer nere i Thailand så finns numera en gratis tjänst att tillgå!

Knappa in tjejens mobilnummer så kommer telefonen att spåras. Med ganska stor noggranhet...

http://www.sat-gps-locate.com/

Lycka till

// Detektiven Singha111

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Då var du nog inte fäst nog?

Säkert en medelålderskris eller spriten som talade?

Men men, det vet du bäst själv, ska inte spekulera mer om hur dina tanke mönster fungerar :)

Honken,

Om jag förstått det rätt så är du en relativt nyfrälst thailandsfantast. Ändå är dina funderingar och råd så mycket bättre än den självutnämnde thaitjejexperten vars föreställningar aldrig rubbas.

För mig framstår Mantra som en oerhört sympatisk och seriös herre och man borde vara lite restriktiv innan man drar de absolut värsta slutsatser innan man vet vad som egentligen hänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Det vore minst sagt tragiskt om Mantra dragit en nitlott. Han är ju definitivt en av de mest vänliga och sympatiska herrarna på detta forum.

Hoppas han får kontakt snart!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Joints!

När man målar upp olika scenarion som kan ha inträffat så är det väl bara bra ur ett beredskapsperspektiv.

Ju fler möjligheter det finns ju fler reträttvägar kan man ju förbereda sig på.

Det är väl aldrig fel att vara beredd på det värsta ifall det nu skulle vara ett sånt scenario.

Vet man om att ex en ny, snabb sängkamrat lindrar hjärtesorg så har man ju den möjligheten att ta till.

Jag vet att det kan vara knivigt för en mindre fantasifull person att måla upp olika tänkbara scenarion som inte har klara riktlinjer.

Men i detta fallet kan det säkert vara en fördel att inte ha en låst och förnuftsbaserad mentalitet.

En av fördelarna med att vara en fantasifull individ är just att kunna föreställa sig det otänkbara.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skojar du igen. Så korkad är inte ens du. Kom med något bättre om du vill reta upp mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej BTT,

Får definitivt hålla med Joints här. Att ständigt misstänka det värsta om sina medmänniskor blir man inte lyckligare av. Det är bättre att gå på en nit då och då än att alltid vara förberedd på att det ska skita sig.

Det blir lätt en självuppfyllande profetia med den attityden.

Jag har livlig fantasi, men ser ingen anledning till att plåga mig själv med dystra teorier om vad fru Chang möjligen håller på med när hon inte är med mig. Än mindre förbereda ett nytt förhållande på något sätt.

Hur står det still BTT?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min mamma lärde mig att man ska alltid tro på det bästa MEN vara beredd på det värsta. mvh. flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Min mamma lärde mig att man ska alltid tro på det bästa MEN vara beredd på det värsta. mvh. flor

Visst, när det gäller affärer. Men kärlek?

Eller är det samma sak ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det låter inte bra men det kan faktiskt finnas andra, mindre sannolika, men inte helt omöjliga förklaringar. Kanske hon tycker att hon haft ovanligt mycket otur sista tiden och det det var dags att gå i tempel en vecka eller två för att Budda ska ge henne bättre lycka i framtiden. Inget man behöver berätta för falangen. Thai-logik.

Toi

Toi

Toi

Appropå det så är det ju en Buddistisk högtid nu, så det är många som checkar in på ett tempel för en lång tid. Inte helt omöjligt att hon är på ett. Tantens dotter var på ett tempel under ett par dagar nyligen.

Fast en vecka.

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gjorde själv ett experiment och la in lite bilder på en thaikontaktsajt och det tog en vecka sen hade jag fått kontakt med 50 söta thaitjejer.

Enligt uppgift inga bartjejer, men det vet man ju aldrig.

BTT

Inte för att jag vill spräcka någons illutioner, men jag kan berätta att hälften av tjejerna i min hemmabar i Patong är reggade på den största sajten. Alla har givetvis angivit sin hemmaby/stad som ort och inte Patong/Phuket för då skulle det vara alltför uppebart vad de jobbar med.

/Noobie

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...