Jump to content
IGNORERAD

Musik fråga + en fråga om Samui


fredde_gbg

Recommended Posts

fredde_gbg

Hej

Ny här på forumet och ska iväg till Koh Samui i sommar.

Har fastnat lite för Thai musik och det finns en artist som jag hört

ett par gånger på Youtube och artisten heter Boy Peacemaker. Någon som känner till någon annan bra thai artist med liknande musik lite åt ballad, pop, rockhållet som man kan fråga efter om man ska gå och köpa lite musik.

Sedan undrar jag om någon som kanske  bor på Samui kan svara på detta. Vi har vairt där förut och då i augusti/september. Det har då varit en stor festival med massa bra musik, Singha öl, matstånd och schysst shopping längs med vattnet bakom McDonalds på Chaweng. Någon som vet om det är något liknande inplanerat i sommar på Chaweng.

Hälsar

Fredde

Göteborg

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite Carabao kan ju inte heller skada att köpa :wai:

Bua Loy

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj Listan kan göras lång om man börjar gilla thairock å pop men självklart e ju som Molle säger Loso en självklar kandidat.Testa grupperna Taxi,Bodyslam,sillyfools.Carabao,clash,.Kolla också Topplistorna i skivbutiker det kommer bra nya band hela tiden. jag brukar köpa best of grammy varje år då får man med en del som e nytt så kan man köpa hela skivan med gruppen sen som man tycker låter bra. Mvh Crespo

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Mr Lamai

Tjenare! Det brukar vara en hel del smärre tillställningar och festivaler på ön. En av de bättre är ju den då hotellen och resturangerna visar upp vad de kan i köket dessvärre så hörde jag i Maj, att årets blir inställd pga den ekonomiska krisen.

FÖ är det synd att de inte satsar mer på området kring chaweng lake men genererar inte satsningen pengar, så är det svårt att genomföra i Thailand.

Mvh Mr Lamai

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...