Jump to content
IGNORERAD

060 blir 08


swedenfarang

Recommended Posts

swedenfarang

Då är det klart! Istället för Bangkok-bo blir vi nu Stockholmare från och med fredag... Hade långt gånga planer på att bo i Bangkok men fick ett jobb i Stockholm som jag absolut inte kunde tacka nej till.

Men nu till min fråga, ni som kan Stockholm. Var finns "Thailand" i Stockholm. Vilka affärer, restauranger och nattställen rekommenderar ni? Samt för en rocker som jag, var hittar jag musiken på helgerna?  :Drogar-SunGlass(LBG): :5:

Vilka av er bor i staden?

Swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaaaa, om Du menar thai/asia affärer så finns det ju en del. Du har ju en på Olof Palmes gata. En på Kungsgatan/kungsbrofästet.

Kina Li i Skanstull/ringvägen. Har Du tillgång till bil så har du Thailaan i Haninge och Thaifong i Märsta.

Här finns det en länk som du kan söka på : http://www.alltomstockholm.se/

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest gurragul

Jag är 08'a

Honkong trading ligger inte kvar på Kungsgatan, flyttat till Olofsgatan, typ nr 5. Mitt emot rest Sawadee.

Kanske bara temporärt då de renoverar huset på Kungsgatan.

Tycker nog att Bangkok Kitchen är bästa rest, på Västmannagatan.

Vill man sitta i en Tuk Tuk och titta på fiskar är det ju förstås Koh Pangan som gäller, långa väntetider på bord...

På Thaiboat (söder) kör de livemusic ibland, och after beach på förstås.

Provar o lägga in lite bilder från www.Thaiboat.se

5-Thaiboat-bilder-2004-024.jpg

67_-Thaiboat-dansbilder-200.jpg

5-Thaiboat-bilder-2004-024.jpg

67_-Thaiboat-dansbilder-200.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara beklaga ditt öde, förstår givetvis att jobbet styr och om du fått ett schysst jobb i Stockholm får jag gratulera. Det enda surrogat för Thailand som jag hittat i Stockholm är den Thailändska Tigern på Hornsgatan. Bra musik, mycket thai och svenskar med thai, samt det enda ställe i Stockholm där jag kunnat ragga nyanlända thatjejer utan vare sig barfine eller ST/LT. Händer dock inte varje kväll...

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...