Jump to content
IGNORERAD

Samui saknar turister


Esspe

Recommended Posts

Var där i slutet på oktober och har aldrig sett så lite folk där -

Detta är Chaweng 25 okt kl 14:00 .

20191025_140022.thumb.jpg.b503b5951cb9b4302673fc07b9074895.jpg20191025_140009.thumb.jpg.d2cd3c26e46d4bb32f419aa0c82488f2.jpg

 

mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Naam jai:

Perfekt för mej... det värsta jag vet är en fullpackad beach.

Jo den biten är ju positiv iofs men det finns nackdelar också.

Jag brukar bo på Al`s resort och en orsak är deras frukostbuffè med för thailänska mellanklasshotells mått ett hav av bacon.

I år fanns inte denna utan man fick istället ett papper där man fick kryssa för vad man önskade till frukost.

Så även om jag som du gillar att det inte är en massa folk så är ändå lagom bäst.

 

mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svårt att motivera polare etc att hänga med till Thailand numera, det har blivit för dyrt för det man får. Tidigare stod man ut med generellt låg kvalitet och taskig service, det var ju lite charmigt när det kostade en spottstyver.

 

Numera är det billigare att ta sig till medelhavet från Sverige, dessutom börjar det bli jämförbart prismässigt med dagligt leverne. På det får man dessutom "europeisk kvalitet" på det mesta.

 

Kommer själv fortsätta med Thailand, då man är "fast" med familj etc. Men vetefan om det hade varit mitt förstaval om jag var ung (yngre) idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svårt att motivera polare etc att hänga med till Thailand numera, de har blivit för dyrt för det man får. Tidigare stod man ut med generellt låg kvalitet och taskig service, det var ju lite charmigt när det kostade en spottstyver.
 
Numera är det billigare att ta sig till medelhavet från Sverige, dessutom börjar det bli jämförbart prismässigt med dagligt leverne. På det får man dessutom "europeisk kvalitet" på det mesta.
 
Kommer själv fortsätta med Thailand, då man är "fast" med familj etc. Men vetefan om det hade varit mitt förstaval om jag var ung (yngre) idag.
Kan tyvärr bara hålla med. Inte "fast" med hooked sen 1990. Men då nån som aldrig varit här, eller funtar på att åka ner igen efter 20 år frågar, vad rekommenderar du. Jaaa kanske nåt annat? Det blir inget rungande Thailand så klart i alla fall.

Med det är ju bäst! Ändå.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade lite saker att greja med I Patong idag och jämfört för två veckor sedan vi kom hit så var det grymt mycket mera folk på beachen. Stället vi bor på nu verkar också fullbokat (Kamala) och innan det bodde vi vid Surin beach och det var det packat med folk, mest ryssar förvisso men ändå...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...