Jump to content
IGNORERAD

Slut med Bangsale och Chonburi


clion

Recommended Posts

😙 Darlingen var ju med mig i Bangsale i vintras och det var ok allting hon tog hand om exets 86 Ă„riga mamma mm 

Exet var sÄ glad i henne nÀr hon komm pÄ turist visum i somras min nya syster mm

delade ut klÀder smink mm

Nu blir darlingen förbannan om jag nÀmner Bangsale

Jag brukar prata med Pau frĂ„n sisaket hon bor i ÄlvĂ€ngen samma gata som vi och var vĂ€ninna med exet och det var hon som parade ihop mig med darlingen 

Vi pratar jub pÄ Loi flera gÄnger i veckan och hon brukar lösa missförstÄnden hon fick ju prata med sin vÀn (darlingen) om varför hon Àr arg 

Sveret jag fick hon Àr svartsjuk hmmm 

Ok  Exet har ju haft henne hos sig nÄgra gÄnger och dÄ har vÀll foto albumen och mer dykt upp 

SÄ det blir Isan och eventuelt Phuket och andra öar mm för mig i framtiden 

Ändrades av clion
Feltext
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna trÄd

  • clion

    24

  • broder tuk tuk

    8

  • Soengsang

    7

  • Dolemon

    5

Mest aktiva i denna trÄd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev clion:

😙 Darlingen var ju med mig i Bangsale i vintras och det var ok allting hon tog hand om exets 86 Ă„riga mamma mm 

Exet var sÄ glad i henne nÀr hon komm pÄ turist visum i somras min nya syster mm

delade ut klÀder smink mm

Nu blir darlingen förbannan om jag nÀmner Bangsale

Jag brukar prata med Pau frĂ„n sisaket hon bor i ÄlvĂ€ngen samma gata som vi och var vĂ€ninna med exet och det var hon som parade ihop mig med darlingen 

Vi pratar jub pÄ Loi flera gÄnger i veckan och hon brukar lösa missförstÄnden hon fick ju prata med sin vÀn (darlingen) om varför hon Àr arg 

Sveret jag fick hon Àr svartsjuk hmmm 

Ok  Exet har ju haft henne hos sig nÄgra gÄnger och dÄ har vÀll foto albumen och mer dykt upp 

SÄ det blir Isan och eventuelt Phuket och andra öar mm för mig i framtiden 

FörstĂ„ndig man du som öppnat dina ögon och sett det trevliga med obygden👍 sĂ„ det kanske rent av blir ett besök av mig, har ju bara cirka 30 mil till Ubon.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

9 minuter sedan, skrev clion:

😙 Darlingen var ju med mig i Bangsale i vintras och det var ok allting hon tog hand om exets 86 Ă„riga mamma mm 

Exet var sÄ glad i henne nÀr hon komm pÄ turist visum i somras min nya syster mm

delade ut klÀder smink mm

Nu blir darlingen förbannan om jag nÀmner Bangsale

Jag brukar prata med Pau frĂ„n sisaket hon bor i ÄlvĂ€ngen samma gata som vi och var vĂ€ninna med exet och det var hon som parade ihop mig med darlingen 

Vi pratar jub pÄ Loi flera gÄnger i veckan och hon brukar lösa missförstÄnden hon fick ju prata med sin vÀn (darlingen) om varför hon Àr arg 

Sveret jag fick hon Àr svartsjuk hmmm 

Ok  Exet har ju haft henne hos sig nÄgra gÄnger och dÄ har vÀll foto albumen och mer dykt upp 

SÄ det blir Isan och eventuelt Phuket och andra öar mm för mig i framtiden 

 Svartsjukan kommer med i blodet frÄn födseln pÄ Thai.

Jag fick inte ens hÄlla om storasyster för fotografering 2006 nÀr vi köpte huset dÄ.

PB170013.thumb.JPG.1c862922207b8f6d4825fdafc56a5596.JPG

 

Du Àr min pappa pungt slut tyckte dottern.

 

Mvh. Dollemon

 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

2 minuter sedan, skrev stefan5300:

FörstĂ„ndig man du som öppnat dina ögon och sett det trevliga med obygden👍 sĂ„ det kanske rent av blir ett besök av mig, har ju bara cirka 30 mil till Ubon.

Om Brodern komer med Berith sÄ pm ar jag dig Stenbordet fins ju redan hÀr

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Är inte alls dumt att bo pĂ„ landet. Skulle nog ha svĂ„rt att tĂ€nka mig bo pĂ„ en turistort pĂ„ heltid, dĂ€remot kan det vara trevligt att besöka kortare perioder nĂ„gon gĂ„ng per Ă„r :)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Nu har jag gÄt med i Ubon R pÄ Facet och fÄtt reda pÄ lite matnyttigt undra om gst Àr medlem bor ju i faggorna

Ändrades av clion
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Nu har jag gÄt med i Ubon R pÄ Facet och fÄtt reda pÄ lite matnyttigt undra om GST Àr medlem bor ju i faggorna

Trodde att du fattat att det var mig du ville bli kompis med hÀromdagen :) Vi pratade ju dessutom pÄ Facebook idag.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Nu har jag gÄt med i Ubon R pÄ Facet och fÄtt reda pÄ lite matnyttigt undra om GST Àr medlem bor ju i faggorna

Ja vi bĂ„da Ă€r medlemmar dĂ€r har jag sett, jag har Ă€ven svarat dig i trĂ„den dĂ€r😁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev gst:

Är inte alls dumt att bo pĂ„ landet. Skulle nog ha svĂ„rt att tĂ€nka mig bo pĂ„ en turistort pĂ„ heltid, dĂ€remot kan det vara trevligt att besöka kortare perioder nĂ„gon gĂ„ng per Ă„r :)

Verkar stÀmma har fÄtt ett lungn som jag inte upplevt förut 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev bimmer:

Ja vi bĂ„da Ă€r medlemmar dĂ€r har jag sett, jag har Ă€ven svarat dig i trĂ„den dĂ€r😁

Å fan trevligt och tack för infon igen

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev gst:

Trodde att du fattat att det var mig du ville bli kompis med hÀromdagen :) Vi pratade ju dessutom pÄ Facebook idag.

MissförstÄnd ant kommer ihÄg dig svagt var du inte med pÄ första V trÀffen  för ex anntal Är sen 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

5 minuter sedan, skrev gst:

Trodde att du fattat att det var mig du ville bli kompis med hÀromdagen :) Vi pratade ju dessutom pÄ Facebook idag.

Är relativt ny pĂ„ Facet gick med för nĂ„gra dagar sen efter scrollat efter Ubon komm till Ubon T och fick en upplĂ€xning av fader Baa dyrt bröd köra 80 mil ha ha

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Är relativt ny pĂ„ Facet gick med för nĂ„gra dagar sen efter scrollat efter Ubon komm till Ubon T och fick en upplĂ€xning av fader Baa dyrt bröd köra 80 mil ha ha

Tycker det finns helt ok bröd pÄ Makro..

Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

14 minuter sedan, skrev clion:

MissförstÄnd ant kommer ihÄg dig svagt var du inte med pÄ första V trÀffen  för ex anntal Är sen 

StÀmmer bra det

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

broder tuk tuk
35 minuter sedan, skrev clion:

Om Brodern komer med Berith sÄ pm ar jag dig Stenbordet fins ju redan hÀr

 

Hmm kan ju vara en ide.

 

Var i obygden finns du?

 

Jag och Berit har ju egentligen bokat en flygbiljett till Krabi men ska försöka övertala henne att besöka risfÀlten istÀllet Àven om hon har ormfobi.

 

BTT

 

 

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

broder tuk tuk
53 minuter sedan, skrev clion:

😙 Darlingen var ju med mig i Bangsale i vintras och det var ok allting hon tog hand om exets 86 Ă„riga mamma mm 

Exet var sÄ glad i henne nÀr hon komm pÄ turist visum i somras min nya syster mm

delade ut klÀder smink mm

Nu blir darlingen förbannan om jag nÀmner Bangsale

Jag brukar prata med Pau frĂ„n sisaket hon bor i ÄlvĂ€ngen samma gata som vi och var vĂ€ninna med exet och det var hon som parade ihop mig med darlingen 

Vi pratar jub pÄ Loi flera gÄnger i veckan och hon brukar lösa missförstÄnden hon fick ju prata med sin vÀn (darlingen) om varför hon Àr arg 

Sveret jag fick hon Àr svartsjuk hmmm 

Ok  Exet har ju haft henne hos sig nÄgra gÄnger och dÄ har vÀll foto albumen och mer dykt upp 

SÄ det blir Isan och eventuelt Phuket och andra öar mm för mig i framtiden 

 

Det Àr bara sunt att darlingen Àr svartsjuk pÄ dig clirre. Det Àr ett bevis pÄ att hon faktiskt Àlskar dig pÄ riktigt och inte enbart som en vandrande plÄnbok.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

56 minutes ago, clion said:

Är relativt ny pĂ„ Facet gick med för nĂ„gra dagar sen efter scrollat efter Ubon komm till Ubon T och fick en upplĂ€xning av fader Baa dyrt bröd köra 80 mil ha ha

Inte för det har nÄgon sexuell betydelse men det hetet Ubon dÀr du bor och Udon dÀr du inte bor..

 

 

Vinter och snö gör sig bÀst pÄ vykort.

 

Nackdelen med alkohol Àr att det fÄr mÀnniskan att förvÀxla ord med tankar!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev gst:

Trodde att du fattat att det var mig du ville bli kompis med hÀromdagen :) Vi pratade ju dessutom pÄ Facebook idag.

PÄ faset anvÀnder du ditt namn och pÄ mpr gst  tog ett tag innan poletten föll net

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

38 minuter sedan, skrev Baa:

Inte för det har nÄgon sexuell betydelse men det hetet Ubon dÀr du bor och Udon dÀr du inte bor..

 

 

Ja jag har vÀnt pÄ b et bara nu ska det snart bli riktigt förhoppningsvis

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det Àr bara sunt att darlingen Àr svartsjuk pÄ dig clirre. Det Àr ett bevis pÄ att hon faktiskt Àlskar dig pÄ riktigt och inte enbart som en vandrande plÄnbok.

 

BTT

SÄ sant nu Àr det jag som följer plÄnboken 

Ds frÄgade ju om hon gjort cervice pÄ sin 1 Är s nya Toyota Vad e det? Clirre öppnade motor huven.och tog en titt pÄ olje stickan  kolsvart sÄ det blev en tur till Toyota a 6000bath 

Hon sÄg lite sorgsen ut efter det sÄ jag ska hjÀllpa henne om 3 dar

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Är relativt ny pĂ„ Facet gick med för nĂ„gra dagar sen efter scrollat efter Ubon komm till Ubon T och fick en upplĂ€xning av fader Baa dyrt bröd köra 80 mil ha ha

Nja, du gick med i FB i mars 2010 första gĂ„ngen 😀

 

Nu Ă€r det 3;e gĂ„ngen du gĂ„tt med 😉

 

Det Ă€r iallafall kul att se att du har det gött 👍

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

19 minuter sedan, skrev clion:

SÄ sant nu Àr det jag som följer plÄnboken 

Ds frÄgade ju om hon gjort cervice pÄ sin 1 Är s nya Toyota Vad e det? Clirre öppnade motor huven.och tog en titt pÄ olje stickan  kolsvart sÄ det blev en tur till Toyota a 6000bath 

Hon sÄg lite sorgsen ut efter det sÄ jag ska hjÀllpa henne om 3 dar

Olja och filterbyte hÀr i obygden 1700 Baht.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Hmm kan ju vara en ide.

 

Var i obygden finns du?

 

Jag och Berit har ju egentligen bokat en flygbiljett till Krabi men ska försöka övertala henne att besöka risfÀlten istÀllet Àven om hon har ormfobi.

 

BTT

 

 

Har inte sett nĂ„gon Ă€nnu 😙

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

2 minuter sedan, skrev clion:

Har inte sett nĂ„gon Ă€nnu 😙

Ubon Ratchani flyg 500 bath 1 vÀg per person Bkk Don muang goggla pÄ Hotel i Ubon sen kan jag hÀmta er med bilen

Ändrades av clion
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...