Jump to content
IGNORERAD

Moto GP, Buriram 22/3


Nicholas

Recommended Posts

Tänkte åka dit.

 

Någon annan som tänkt sig åka och kolla.

 

Kanske inte finns plåtar kvar ens, har inte kollat.

 

 

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och tre skottar har spånat om att ta oss dit. Men jag är skeptisk till att det blir av.

Fanns i alla fall biljetter när vi kollade förra veckan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte var du kikade rolba men mig veterligen så är biljetterna inte släppta ännu.

 

När de väl släpps så tar Grand Stand-biljetterna (4000 baht) slut på 1-2 dagar. Side Stand-biljetter (2000 baht)  finns det alltid gott om.

Det säljs även väldigt mycket på FB, Line samt "svarta börs-hajar" på området. Finns alltid folk som har biljetter de vill bli av med.

Nära inpå årets rejs såg vi Side Stand-biljetter på FB för långt under inköpspriset.

 

Har man PTT-kort så får man (vi fick det iaf i år) 25% rabatt på biljetterna om man handlar via allticket.com som är en thaisida.

 

Vi har missat GS båda åren då de som sagt var tar slut fortare än vad jag hunnit med.

2020 är vår redan spikade plan att det ska fan bli GS och skiter det sig ändå via webben så köper vi på svarta börsen.

 

Skriv upp er på mailinglistorna om biljettsläpp om ni vill sitta på GS.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det var så jag är hemma då så är det möjligt, har ändå bara 9 mil till banan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-12-14 at 12:25, skrev Fantomen:

Vet inte var du kikade rolba men mig veterligen så är biljetterna inte släppta ännu.

 

När de väl släpps så tar Grand Stand-biljetterna (4000 baht) slut på 1-2 dagar. Side Stand-biljetter (2000 baht)  finns det alltid gott om.

Det säljs även väldigt mycket på FB, Line samt "svarta börs-hajar" på området. Finns alltid folk som har biljetter de vill bli av med.

Nära inpå årets rejs såg vi Side Stand-biljetter på FB för långt under inköpspriset.

 

Har man PTT-kort så får man (vi fick det iaf i år) 25% rabatt på biljetterna om man handlar via allticket.com som är en thaisida.

 

Vi har missat GS båda åren då de som sagt var tar slut fortare än vad jag hunnit med.

2020 är vår redan spikade plan att det ska fan bli GS och skiter det sig ändå via webben så köper vi på svarta börsen.

 

Skriv upp er på mailinglistorna om biljettsläpp om ni vill sitta på GS.

 

 

Det var en av skottarna som kollade.

Tror det var hotellet han tittade på som hade biljetter inkluderade.

Billigt var det hur som helst......inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...