audirs2 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Startar en tråd där man kan lägga in brott utförda i Asien av svenskar och andra nordbor! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ad9zzj/kim-eriksson-sirawan-far-straffet-forkortat--efter-manaders-strid Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) Körde utan hjälm ⛑ för 2 år sedan. Glömde skriva att det var i Pattaya. Ändrades December 13, 2019 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2019 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Körde utan hjälm ⛑ för 2 år sedan. Glömde skriva att det var i Pattaya. Då blir det en Vecka på Mallis med Moona Sahlin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Första gången i Thailand så vänta jag på grön gubbe vid ett övergångsställe och när det blev grönt gjorde jag som hemma i Sverige gick ut utan o kolla mig om! Det är ju ett stort brott iallafall enligt min då flickvän och nu fru... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 11 minuter sedan, skrev audirs2: Då blir det en Vecka på Mallis med Moona Sahlin! Sitter hellre i phuket med Jimmy än med Toblerone Mona. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 9 minutes ago, audirs2 said: Startar en tråd där man kan lägga in brott utförda i Asien av svenskar och andra nordbor! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ad9zzj/kim-eriksson-sirawan-far-straffet-forkortat--efter-manaders-strid Det där jävla aset kunde gott fått sitta kvar på Klong Prem i Bangkok. Fan vet hur många ungars liv har han har förstört med sitt förbannade knark. Så här sa han själv när han togs på bar gärning: - Jag är utsatt för en brottsprovokation av den thailändska polisen i samarbetet med svensk och amerikansk polis. Dessa ska, enligt Eriksson, ha använt en infiltratör som lärde honom hur ett laboratorium fungerar och dessutom placerade metamfetminet i hans hus. - Jag ville veta hur labbet fungerade för att kunna producera handsprit och tvål. Det var min enda avsikt med att släppa in den här killen, som jag kände sen tidigare, i mitt hus. Nu blåste han mig, berättar Kim Eriksson Sirawan. Vem fan har ett knarklabb i sitt garage för att tillverka tvål? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 30 minuter sedan, skrev Captain Morgan: Det där jävla aset kunde gott fått sitta kvar på Klong Prem i Bangkok. Fan vet hur många ungars liv har han har förstört med sitt förbannade knark. Så här sa han själv när han togs på bar gärning: - Jag är utsatt för en brottsprovokation av den thailändska polisen i samarbetet med svensk och amerikansk polis. Dessa ska, enligt Eriksson, ha använt en infiltratör som lärde honom hur ett laboratorium fungerar och dessutom placerade metamfetminet i hans hus. - Jag ville veta hur labbet fungerade för att kunna producera handsprit och tvål. Det var min enda avsikt med att släppa in den här killen, som jag kände sen tidigare, i mitt hus. Nu blåste han mig, berättar Kim Eriksson Sirawan. Vem fan har ett knarklabb i sitt garage för att tillverka tvål? Medlem här... finns någon eller några trådar i arkivet där han visar sin flådiga villa och condo om jag inte minns fel. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 10 minuter sedan, skrev Esspe: Kan man tjäna så stora pengar i Thailand på handsprit och tvål? Om man har en begravningsfirma med gott renume så kanske det är en lukrativ affär att ta hand om dom nyss avlidna?🤨 born41 som ännu är vid liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2019 Men visst e det konstigt? I ett land får man dödsstraff och i nästa blir man fri nästan på en gång för samma gärning!!!Sedan vill aldrig en bov erkänna att han är en bov!! Men han blir väl politruck åt sossarna vid nästa val kan jag tänka? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2019 Stockholmare som lånade lokalen, jo tjena!https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/halarens-butik-fylld-av-varor-for-miljoner/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 Rödljuskörning på fyllan i Pattaya mitten av 90-talet med moppe 200 i böter tror jag det var och 3 fortkörningar med bil i obygden á 500 böter så jag är ju en riktig skurk. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 Har 1 rödljuskörning och 1 körning i bussfil på mitt samvete i Thailand, lustigt nog satt min gamla far med i bilen båda gångerna och tyckte att det var smidigt och billigt att man kunde betala Polisen direkt på plats, för att slippa pappersarbete! Så jag har väl (eventuellt?) 2 mutbrott på mitt samvete också... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/dansk-soemand-havde-hemmelighed-med-i-graven-levede-dobbeltliv-som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2019 1 timme sedan, skrev navion hispania: https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/dansk-soemand-havde-hemmelighed-med-i-graven-levede-dobbeltliv-som Vilken historia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Just nu är 8 "svenskar" efterlysta av Interpol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 13 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Just nu är 8 "svenskar" efterlysta av Interpol. En av dem mördade mina kompisars son. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 23 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Just nu är 8 "svenskar" efterlysta av Interpol. Ungefär som i Svenska fängelser. en av 8 är Svensk övriga är "importerade" Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 16 minuter sedan, skrev born41: Ungefär som i Svenska fängelser. en av 8 är Svensk övriga är "importerade" Born41 Ojdå!!!! Enligt Är det precis tvärtom 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 33 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ojdå!!!! Enligt Är det precis tvärtom 😀 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 On 2019-12-29 at 21:29, skrev Captain Morgan: Just nu är 8 "svenskar" efterlysta av Interpol. https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/camillas-bror-joakim-hoggs-och-stampades-till-dods/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/camillas-bror-joakim-hoggs-och-stampades-till-dods/ Svårt att förstå andras no respect för liv! Synd att polisen är så underbemannad, om det fanns flera så skulle flera idi*ter åka fast! Om jag var polis så skulle jag hålla mig nära ställen där det finns snabbmat och brudar, detta behöver dessa unga män och om polisen är där vid rätt tidpunkt så åker handklovarna fram! Men verkar vara lätt att hålla sig undan, vara på flykt kostar pengar så man undrar vem som betalar? För det är ju inga raketforskare som gömmer sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Svårt att förstå andras no respect för liv! Synd att polisen är så underbemannad, om det fanns flera så skulle flera idi*ter åka fast! Om jag var polis så skulle jag hålla mig nära ställen där det finns snabbmat och brudar, detta behöver dessa unga män och om polisen är där vid rätt tidpunkt så åker handklovarna fram! Men verkar vara lätt att hålla sig undan, vara på flykt kostar pengar så man undrar vem som betalar? För det är ju inga raketforskare som gömmer sig! Vi saknar inte poliser, vi saknar en lagbok.Poliser är tillsagda att inte göra någonting i det närmaste.Inte heller har dom lagrum till att göra något.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 1 timme sedan, skrev Nicholas: Vi saknar inte poliser, vi saknar en lagbok. Poliser är tillsagda att inte göra någonting i det närmaste. Inte heller har dom lagrum till att göra något. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Men får inte bli som i USA heller, där skjuter dom för det minsta lilla! Dom verkar gilla det! Fast där har dom värre kriminella än här tro jag! Och här hos oss är det bara kriminella som skjuter varandra som tur är! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Men får inte bli som i USA heller, där skjuter dom för det minsta lilla! Dom verkar gilla det! Fast där har dom värre kriminella än här tro jag! Och här hos oss är det bara kriminella som skjuter varandra som tur är! Rånar 90åriga kärringar? Rånar småungar?Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Rånar 90åriga kärringar? Rånar småungar? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Har säkert hänt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu