audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Rånar 90åriga kärringar? Rånar småungar? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Har säkert hänt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 Har säkert hänt! https://www.aftonbladet.se/a/Op20JA?fbclid=IwAR1I2uE1pRuEgUZaAJQVZFL-OPnZu397_zwasGqoWiE8baLADIqkSC0DSlEPolisen borde ha rätt att skjuta folk som attackerar räddningstjänsten.Fire at will.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk 13 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 36 minuter sedan, skrev Nicholas: https://www.aftonbladet.se/a/Op20JA?fbclid=IwAR1I2uE1pRuEgUZaAJQVZFL-OPnZu397_zwasGqoWiE8baLADIqkSC0DSlE Polisen borde ha rätt att skjuta folk som attackerar räddningstjänsten. Fire at will. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Är generellt emot våld, men börjar känna att det är nog nu! 6 2 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Är generellt emot våld, men börjar känna att det är nog nu! Skulle inte behövas något våld alls ifall lagboken föreskrev 2års fängelse minimum för attack på räddningstjänsten.Men vi saknar lagrum för vår nya sköna värld och sossarna svarar med att allt ska utredas (5år eller mer)Tex råsossen från Göteborg fick nu en fin utredning att lägga skattemedel på, inkl medhjälpare. https://www.expressen.se/gt/tidigare-s-toppens-nya-uppdrag/Behovet att lägga skattemedel på den nya adeln är enormt och måste ske skyndsamt.Så rullar det på Skickat från min SM-N950F via Tapatalk 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Skulle inte behövas något våld alls ifall lagboken föreskrev 2års fängelse minimum för attack på räddningstjänsten. Men vi saknar lagrum för vår nya sköna värld och sossarna svarar med att allt ska utredas (5år eller mer) Tex råsossen från Göteborg fick nu en fin utredning att lägga skattemedel på, inkl medhjälpare. https://www.expressen.se/gt/tidigare-s-toppens-nya-uppdrag/ Behovet att lägga skattemedel på den nya adeln är enormt och måste ske skyndsamt. Så rullar det på Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Hehe, lycka till o gripa adidasriddarna utan ett visst mått av (över)våld! Räcker o se Lamottes video👍 2 2 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... hamnoi Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 Tillägg: Nyadeln skiter fullständigt i lagar o regler ifall de tagit steget fullt ut imo. Känt många smågangster i mitt liv, men de flesta hade respekt för polisen på 80-90 talet då jag är uppväxt. Det som krävs är fler samvetslösa svin inom kåren, tyvärr kommer det att drabba oskyldiga. Men jag är för hårdare tag trots allt, och framförallt i skolan där det mer är lekskola o lärare har noll befogenheter pga lättkränkta föräldrar och nya restriktioner. 20 1 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 Hehe, lycka till o gripa adidasriddarna utan ett visst mått av (över)våld! Räcker o se Lamottes video[emoji106] Hursomhelst så anser jag behovet av nya lagar är nyckeln, att skrika på mer poliser är helt meningslöst, som att ösa en båt utan att laga hålet.Sedan att Löfven skriker i ilska i en intervju att fängelsena är fulla och med det menar att fler inte kan sys in, men att importen av nya kriminella dock ska fortsätta med oförminskad styrka är ju bara rent tragiskt.Sicken jävla idi*t han är, men det var ju redan känt från dag 1, i hans intervjuer innan december överenskommelsen hur han uppförde sig som ett barn i tanke och handling.Urrr.Nytt mord i morse för övrigt.Tror vi är på god väg emot 1/dygn. Jerzy och BRÅ har det svettigt med denna ökande anmälningsbenägenhet.Bråda dagar på departamentet, många som måste kallas upp till tillrättavisande.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Tillägg: Nyadeln skiter fullständigt i lagar o regler ifall de tagit steget fullt ut imo. Känt många smågangster i mitt liv, men de flesta hade respekt för polisen på 80-90 talet då jag är uppväxt. Det som krävs är fler samvetslösa svin inom kåren, tyvärr kommer det att drabba oskyldiga. Men jag är för hårdare tag trots allt, och framförallt i skolan där det mer är lekskola o lärare har noll befogenheter pga lättkränkta föräldrar och nya restriktioner. https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/83899?programid=2519Baseball ligan i Stockholms vaktdistrikt 1 (norrmalm) höll buset i shack.Och det var ju bara lite fyllon och andra hjon som dom tröttnat på.Men mekanismen bakom var densamme.Utan möjlighet att lagföra fyllot som hånade dig varje dag fanns bara 2 vägar.Spöa personen i lönndom eller hålla sig undan.Spöa och din karriär är slut. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 Fulla fängelser är lätt att lösa, in med våningssängar i varje cell. Simsalabim så finns det dubbelt så många platser. Häpp!!! 9 2 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 9 minuter sedan, skrev Nicholas: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/83899?programid=2519 Baseball ligan i Stockholms vaktdistrikt 1 (norrmalm) höll buset i shack. Och det var ju bara lite fyllon och andra hjon som dom tröttnat på. Men mekanismen bakom var densamme. Utan möjlighet att lagföra fyllot som hånade dig varje dag fanns bara 2 vägar. Spöa personen i lönndom eller hålla sig undan. Spöa och din karriär är slut. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Ja, poliser har blivit nått som man ringer när en katt sitter fast i ett träd!! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Fulla fängelser är lätt att lösa, in med våningssängar i varje cell. Simsalabim så finns det dubbelt så många platser. Häpp!!! Eller skicka dom på export till Sibirien!! 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Atom Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 Svåra och viktiga frågor som jag inte ens tänker försöka ge mig på, smådragen på en mobil. Tråden heter ”Kriminal Tråden” (sic) men givetvis glider kriminalpolitik snabbt över i invandringspolitik, integrationspolitik och allmän fördelningspolitik. Ska man verkligen försöka sig på ett seriöst inlägg som täcker alla dessa områden så blir det ett par kilometer långt och försöker man sig på ett kort inlägg så blir det antingen sågat som populistiskt eller PK. Kan bli ett par kilometer imorgon.... 8 2 2 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 1 timme sedan, skrev Nicholas: Hursomhelst så anser jag behovet av nya lagar är nyckeln, att skrika på mer poliser är helt meningslöst, som att ösa en båt utan att laga hålet. Sedan att Löfven skriker i ilska i en intervju att fängelsena är fulla och med det menar att fler inte kan sys in, men att importen av nya kriminella dock ska fortsätta med oförminskad styrka är ju bara rent tragiskt. Sicken jävla idi*t han är, men det var ju redan känt från dag 1, i hans intervjuer innan december överenskommelsen hur han uppförde sig som ett barn i tanke och handling. Urrr. Nytt mord i morse för övrigt. Tror vi är på god väg emot 1/dygn. Jerzy och BRÅ har det svettigt med denna ökande anmälningsbenägenhet. Bråda dagar på departamentet, många som måste kallas upp till tillrättavisande. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Håller nog inte med om att fler poliser inte gör någon nytta,senaste året har dom faktiskt börjat synas här på Hisingen även när dom inte är ute på utryckning. Känns som att det skapat en del trygghet mot innan när man bara såg dom åka upp mot biskop/länsmansgården när någon blivit skjuten. 3 And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Håller nog inte med om att fler poliser inte gör någon nytta,senaste året har dom faktiskt börjat synas här på Hisingen även när dom inte är ute på utryckning. Känns som att det skapat en del trygghet mot innan när man bara såg dom åka upp mot biskop/länsmansgården när någon blivit skjuten. Ja det är klart om att halva befolkningen går runt i polisunform så kommer det kännas väldigt tryggt.Men kostnads-ineffektivt.Laga hålet (lagboken) istället för att slösa pengar på poliser som enbart kan visa upp sig med sin närvaro. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 39 minuter sedan, skrev Nicholas: Ja det är klart om att halva befolkningen går runt i polisunform så kommer det kännas väldigt tryggt. Men kostnads-ineffektivt. Laga hålet (lagboken) istället för att slösa pengar på poliser som enbart kan visa upp sig med sin närvaro. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Behövs båda delarna. Så mycket brott som avskrivs för att polisen inte har resurser, beror inte på lagboken, utan brist på poliser. Möjligen ineffektiv polis, men det fixar vi heller inte med lagboken. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Behövs båda delarna. Så mycket brott som avskrivs för att polisen inte har resurser, beror inte på lagboken, utan brist på poliser. Möjligen ineffektiv polis, men det fixar vi heller inte med lagboken. Slopad mängdrabatt tex.Några pennstreck kostar inte så mycket.Sedan blir ju mer utrett om man inte måste spendera en massa tid på samma gubbar hela tiden.Jag säger inte nej till poliser, men om jag ska välja något som är mest akut så går blicken till lagboken.En bok som skrevs för en helt annan tid, en helt annan kultur.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2019 13 minuter sedan, skrev Nicholas: Slopad mängdrabatt tex. Några pennstreck kostar inte så mycket. Sedan blir ju mer utrett om man inte måste spendera en massa tid på samma gubbar hela tiden. Jag säger inte nej till poliser, men om jag ska välja något som är mest akut så går blicken till lagboken. En bok som skrevs för en helt annan tid, en helt annan kultur. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Kom att tänka på det här med nya mobilförbudet, det är varje dag man ser folk som kör bil (lastbil åxå) som håller luren till örat = 0 respekt för den lagen och ingen som kollar detta! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Blanda whisky med cola har man sett på sämre ställen. 1 1 Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Khonis Inlagd December 31, 2019 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2019 (ändrad) Mer saft och bullar. Pizza är också bra. Eller inte. det är en kraftmätning. Buset måste veta att livet blir ett helvete. Och sen borde deras familjer också sättas åt. Busar man får alla lida. Nyanlända åker ur tillsammans med mamma liksom. Familjen betyder mycket och då får man stå sitt kast. jag håller för hårda tag. När det gått för långt. Att larva med no shooting grupper för hårt kriminella är fel. Anser jag. men vem frågade. Ändrades December 31, 2019 av Khonis Bb 9 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Tja gemene Polis har det nog inte så lätt , Sitta i en patrullbil o få utryckning på bakgården där nötterna kastar sten o nu i dagarna få fyrverkeripjäser på sig , Tror nog inte många här på Mpr som vill byta, Inte jag iaf , Men något måste göras... 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 18 hours ago, Atom said: Svåra och viktiga frågor som jag inte ens tänker försöka ge mig på, smådragen på en mobil. Tråden heter ”Kriminal Tråden” (sic) men givetvis glider kriminalpolitik snabbt över i invandringspolitik, integrationspolitik och allmän fördelningspolitik. Ska man verkligen försöka sig på ett seriöst inlägg som täcker alla dessa områden så blir det ett par kilometer långt och försöker man sig på ett kort inlägg så blir det antingen sågat som populistiskt eller PK. Kan bli ett par kilometer imorgon.... Jag skjuter upp min avhandling till helgen; ett så tungt ämne kan inte avhandlas utan några IPA känner jag. 3 1 1 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 17 timmar sedan, skrev audirs2: Kom att tänka på det här med nya mobilförbudet, det är varje dag man ser folk som kör bil (lastbil åxå) som håller luren till örat = 0 respekt för den lagen och ingen som kollar detta! Taxi må väl vara det ultimata exemplet. Två mobiler en med GPS och en de pratar och sms'ar med. Varför går det inte att utrusta taxi med riktig kommunikationsutrustning. Samt varför verkar ej polisen eller någon annan bry sig? Vansinne att ha lagar och sedan inte bry sig om de efterlevs eller inte! Hur blir det med nya lagar kommer de att efterlevas eller blir det som mobilförbudet. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2020 58 minuter sedan, skrev Atom: Jag skjuter upp min avhandling till helgen; ett så tungt ämne kan inte avhandlas utan några IPA känner jag. Herrn skall väl snart bli världs ledare så han kommer inte hinna sitta här på lilla MPR! Hälsa Trumph och Putin sen!😅 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 (ändrad) 6 minutes ago, audirs2 said: Herrn skall väl snart bli världs ledare så han kommer inte hinna sitta här på lilla MPR! Hälsa Trumph och Putin sen!😅 Jag tyckte det var för jobbigt som moderator på MPR med de få idi*ter vi har så att jag skulle orka med alla idi*ter i ett helt land känns ofantligt osannolikt 😀 Ändrades Januari 1, 2020 av Atom 9 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2020 3 minuter sedan, skrev Atom: Jag tyckte det var för jobbigt som moderator på MPR med de få idi*ter vi har så att jag skulle orka med alla idi*ter i ett helt land känns ofantligt osannolikt 😀 Bara att atombomba skiten så kan Atom sitta på tronen sen!😅 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu