Jump to content
IGNORERAD

Svenska tjejer


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Twilight!!

Kärringen på bilden faller mig inte i smaken.

Svenska kärringar ska vara blonda, kortklippta och sådär gott mulliga.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    7

  • Changnoi

    4

  • twilight

    3

  • noBuzz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Svar till Wille det e så här broder vill ha dom

14538_25141f15a8015d0550354f607736d33595

14538_25141f15a8015d0550354f607736d33595

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Twilight!!

Kärringen på bilden faller mig inte i smaken.

Svenska kärringar ska vara blonda, kortklippta och sådär gott mulliga.

BTT

Haha, så kräsen man kan vara då utbudet är så stort. Kanske damen? i fråga passar bättre. :mdr:

14539_7897d160287d4650ef1e524b14c0c992e8

14539_7897d160287d4650ef1e524b14c0c992e8

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Damen???

Hade hellre satt på en fårtacka.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Måne!

Förolämpa inte fårtackorna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte ofta som jag håller med käre bror, men när det gäller klimakteriepartiets militanta mans hatare har jag svåret att finna ord. Som djurvän måste jag dock hålla med om att man inte ska förolämpa fårtackorna. 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt, men det känns som om den gode Twilight lägger in bilder på de "kvinnor" han själv åtrår ?!

/ Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Uffe_S,

"Jag vet inte riktigt, men det känns som om den gode Twilight lägger in bilder på de "kvinnor" han själv åtrår ?!"

Om så ändå vore fallet (hemska tanke).  Men tyvärr nej, så långt har det ännu inte gått. Tack och lov kanske jag skulle ta och tillägga -för säkerhets skull alltså. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Twilight, med ihärdiga påståenden kan man börja ana "ugglor i mossen"  :mdr::D

/ Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

snömannen

Vet ej om detta hör hit men tror att detta har lite med den svenska "sjukan" att göra

Rätta mig gärna om ja har fel. (skriv svenne banan på Y T)

Texten i Svenne banan, lyssna vad dom säger i första stycket, tycker det stämmer i mångt om mycket.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

En och annan sanning  :D

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hahaha, för jävla bra jag höll på att sätta morronkaffet i halsen när jag såg Broderns inlägg :D:D

Jag håller helt klart med dig om allt du skriver, kanske var det min ex-fru du dejtade, hehe... Hon håller på med nätdejting nu för att hitta en ny sponsor... Nät dejting är bra tycker hon för då kan man ju söka på män med rätt(hög) inkomst direkt...

  / Joe

Oh !!!    varför är inkomsten så viktig??

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så nu har broder i rent experimentsyfte dejtat två svenska blondiner i 40 års åldern från en dejtingsite.

Efter den bisarra upplevelsen har min Thailandskärlek bara förstärkts.

Det är märkligt så fort man leder in diskussionen på barer och bartjejer så sparkar dessa kvinnor bakut.

Vilka enorma fördomar de bär på.

Jag berättade bland annat att jag tycker det är trevligt att sitta och dricka sangsom i en beer bar i lugn och ro. Då kom frågan blixtsnabbt.

Jaha och där var väl söta thaitjejer i baren också?

När de sen dessutom fryner på munnen på samma gång är det ju inte så jävla kul.

Knepiga, ordmärkande fruntimmer. Skulle nästan kunna tro att de är systrar till Mynobuzz.

Men det värsta är den dominerande tonen. Nästan självbelåtet besserwisseraktigt.

Var finns den mjuka kvinnlighten?

Den ena blondinen är visserligen söt, men fan så självgod.

Sen den här skiten att det ska dejtas och pratas i all oändlighet innan man kommer mellan benen på dem.

Såvida man inte pimplar dem fulla med vin, då blir de plötsligt riktigt heta och visar sina rätta jag.

Kontentan av experimentet är att thaitjejer vinner med hästlängder.

Ska man sen dessutom förbjudas att sitta i baren blir det outhärdligt.

BTT

Det här e humor  :D:D skrattar mig blodig

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett underbart inlägg i god BTT-stil. Säger ju just precis ingenting om svenska tjejer däremot en hel del om BTT. Synd att vi läst samma sak förut, men ändå blir man på något vis lite överraskad. Konstigt  :surprised:

hahahahahaha

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Twilight!!

Kärringen på bilden faller mig inte i smaken.

Svenska kärringar ska vara blonda, kortklippta och sådär gott mulliga.

Vafan Bettan Andersson har nog gått upp nu när hon har lagt handskarna på "hyllan" och blivit så där härligt mullig.

BTT

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Twilight!!

Kärringen på bilden faller mig inte i smaken.

Svenska kärringar ska vara blonda, kortklippta och sådär gott mulliga.

BTT

Vafan Bettan Andersson har väl gått upp några kilon nu när hon lagt handskarna på "hyllan" och blivit sådär härligt mullig o kramgo.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...