Jump to content
IGNORERAD

Svenska tjejer


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Så nu har broder i rent experimentsyfte dejtat två svenska blondiner i 40 års åldern från en dejtingsite.

Efter den bisarra upplevelsen har min Thailandskärlek bara förstärkts.

Det är märkligt så fort man leder in diskussionen på barer och bartjejer så sparkar dessa kvinnor bakut.

Vilka enorma fördomar de bär på.

Jag berättade bland annat att jag tycker det är trevligt att sitta och dricka sangsom i en beer bar i lugn och ro. Då kom frågan blixtsnabbt.

Jaha och där var väl söta thaitjejer i baren också?

När de sen dessutom fryner på munnen på samma gång är det ju inte så jävla kul.

Knepiga, ordmärkande fruntimmer. Skulle nästan kunna tro att de är systrar till Mynobuzz.

Men det värsta är den dominerande tonen. Nästan självbelåtet besserwisseraktigt.

Var finns den mjuka kvinnlighten?

Den ena blondinen är visserligen söt, men fan så självgod.

Sen den här skiten att det ska dejtas och pratas i all oändlighet innan man kommer mellan benen på dem.

Såvida man inte pimplar dem fulla med vin, då blir de plötsligt riktigt heta och visar sina rätta jag.

Kontentan av experimentet är att thaitjejer vinner med hästlängder.

Ska man sen dessutom förbjudas att sitta i baren blir det outhärdligt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    7

  • Changnoi

    4

  • twilight

    3

  • noBuzz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En flaska vin är väl billigare än shorttime ?    ;)

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

:mdr:   :mdr:   :mdr:

Quote

Sen den här skiten att det ska dejtas och pratas i all oändlighet innan man kommer mellan benen på dem.

Såvida man inte pimplar dem fulla med vin, då blir de plötsligt riktigt heta och visar sina rätta jag.

Nu är det väl så att kvinnor antagligen blir mer upphetsade av det som tränger in i skallen på dem (snackar inte om oralsex nu), än av det som tränger in mellan benen. Det sociala spelet är ju en nog så viktig del av jakten, åtminstone för mig.

Man kan ju fråga sig hur kul älgjägarna här på forumet hade tyckt det vara, om älgarna hade stått bundna i en hage och de för 1 000 bath hade fått gå fram och skjuta på 5 meters håll?  :whistle:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, som Tony Parsons en gång skrev:'Sexturism må vara moraliskt förkastligt men det är svårt att

förneka att det är ett fantastiskt sätt att träffa tjejer på'. Pang på rödbetan utan krussiduller och en

massa snack eller vad säger du Btt? ;)  

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den ena blondinen är visserligen söt, men fan så självgod.

Det är till att kasta sten i glashus ser jag... ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bra skrivet herr Poppe!!

En av tjusningen med barlivet i Pattaya är ju just valmöjligheten.

Hittar man ingen tjej som hetsar upp en i en bar kan man bara gå några få steg till nästa.

Eller slå sig ner i en strategiskt väl placerad bar och ha god utsikt över tjejerna i alla barerna,om det nu går.

Ett sätt som broder tillämpade under en tidsperiod i ett barområde på second Road var att slå sig ner nära toaletten och när någon pingla kom ut helt enkelt följa efter henne och se vilken bar hon jobbade i och ifall hon var ledig.

Det tricket gav många sköna nummer.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Bra skrivet herr Poppe!!

En av tjusningen med barlivet i Pattaya är ju just valmöjligheten.

Hittar man ingen tjej som hetsar upp en i en bar kan man bara gå några få steg till nästa.

Eller slå sig ner i en strategiskt väl placerad bar och ha god utsikt över tjejerna i alla barerna,om det nu går.

Ett sätt som broder tillämpade under en tidsperiod i ett barområde på second Road var att slå sig ner nära toaletten och när någon pingla kom ut helt enkelt följa efter henne och se vilken bar hon jobbade i och ifall hon var ledig.

Det tricket gav många sköna nummer.

BTT

Bäste herr Btt du är tamefaan helt underbar i bland :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev det inte många springnotor då broder eller hade du med dig från 7eleven inköpt Sangsum 

till baren?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så nu har broder i rent experimentsyfte dejtat två svenska blondiner i 40 års åldern från en dejtingsite.

Efter den bisarra upplevelsen har min Thailandskärlek bara förstärkts.

Det är märkligt så fort man leder in diskussionen på barer och bartjejer så sparkar dessa kvinnor bakut.

Vilka enorma fördomar de bär på.

Jag berättade bland annat att jag tycker det är trevligt att sitta och dricka sangsom i en beer bar i lugn och ro. Då kom frågan blixtsnabbt.

Jaha och där var väl söta thaitjejer i baren också?

När de sen dessutom fryner på munnen på samma gång är det ju inte så jävla kul.

Knepiga, ordmärkande fruntimmer. Skulle nästan kunna tro att de är systrar till Mynobuzz.

Men det värsta är den dominerande tonen. Nästan självbelåtet besserwisseraktigt.

Var finns den mjuka kvinnlighten?

Den ena blondinen är visserligen söt, men fan så självgod.

Sen den här skiten att det ska dejtas och pratas i all oändlighet innan man kommer mellan benen på dem.

Såvida man inte pimplar dem fulla med vin, då blir de plötsligt riktigt heta och visar sina rätta jag.

Kontentan av experimentet är att thaitjejer vinner med hästlängder.

Ska man sen dessutom förbjudas att sitta i baren blir det outhärdligt.

BTT

Ett underbart inlägg i god BTT-stil. Säger ju just precis ingenting om svenska tjejer däremot en hel del om BTT. Synd att vi läst samma sak förut, men ändå blir man på något vis lite överraskad. Konstigt  :surprised:

Link to comment
Dela på andra sajter

Highlander

Klart att det är ju inte bra

att skjuta älgen på 5m håll!

Gammalt mekaniskt sikte är ju

kycket roligare!

Eller kikarsikte! :na:

 

Mvh

    Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror, tycker att Bror även skall experimentera med Hem & Skola-föreningen och på nästa möte hålla en kort föreläsning om shorttime kontra longtime relationer. Kanske Bror kan få in Barstolleri som fritt valt arbete i undervisningen.

Adjunkt Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Just det Arne,

Men du glömde att BTT på detta möte också skulle kunna föreslå skoluniformer.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... i rent experimentsyfte dejtat två svenska blondiner i 40 års åldern från en dejtingsite.

Hur gick det med experimentet?  Var det någon som ville ha dig? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Bästa Bror

Tänkte det kanske var två damer som besöker Gambia lika ofta som du besöker Thailand så där av gick det åt skogen de var inte vana vid det seriösa träffarna du räknade med utan att de räknade med att få bestämma vem de valde så som du gör i baren med blir ju lite konstigt när två kunder ska boka varandra utan att förstå att båda är kunder och ingen försäljare.

Mvh

MC

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Ho,ho,ho :D

Underhållande inlägg BTT. Folk må säga vad de vill om din (för en del) dubiösa moral, men nog fan står du orubbligt som en elefant för dina åsikter!

Du är en skön färgklick på forumet, även då jag personligen inte delar dina värderingar: Att sitta och häcka utanför en damtoalett i jakt på en passande tillgänglig slangklämma...Njae, lite borderline-varning i mina ögon, men ack så genuint pragmatiskt. :whistle:  

UT006 skrev:

Quote

Man kan ju fråga sig hur kul älgjägarna här på forumet hade tyckt det vara, om älgarna hade stått bundna i en hage och de för 1 000 bath hade fått gå fram och skjuta på 5 meters håll?  [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_whistle.gif' alt=':whistle:'> ]www.mangeudon,se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha, för jävla bra jag höll på att sätta morronkaffet i halsen när jag såg Broderns inlägg :D:D

Jag håller helt klart med dig om allt du skriver, kanske var det min ex-fru du dejtade, hehe... Hon håller på med nätdejting nu för att hitta en ny sponsor... Nät dejting är bra tycker hon för då kan man ju söka på män med rätt(hög) inkomst direkt...

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så nu har broder i rent experimentsyfte dejtat två svenska blondiner i 40 års åldern från en dejtingsite.

Jag förstår ingenting. Varför skulla man dejta 40 åriga blondiner till att börja med? Och prata om baren?  :bag:

Skall man dejta blondiner skall de inte vara över 25 och man skall prata Porshe, Ferrari, Segelbåt, Sandhamn, Stureplan - och bjuda på vitt vin förstås. BTT ryck upp dig.

Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att man kan förstå att BTT har hittat på detta med tanke på så lite pengar han har då han träffar thaitjejer så kan han inte ha råd att träffa 2st. 40-åriga blondiner . :D

                        MvhSWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Siam Kap!

Som du nog vet är jag ganska intresserad av allt som rör barlivet i Thailand och i det intresset ligger också att forska i och röna ut svenska tjejers inställning och fördommar.

Sedan är inte blondinerna i 25 års åldern intresserade av 45 årige broder. Själv är jag inte heller intresserad av kvinnor under 35.

Förutom enstaka ligg då i baren med 25-30 åriga Noier.

Men huvudsyftet med att dejta svenska kvinnor är som sagt att forska i deras tankar kring barer och tjejer och gubbar i Thailand.

Kan man sedan få sig ett skjut på kuppen är det ju bara en vinst.

Swedeman!!

Jag har haft svenska kvinnor som köpt jeans till mig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan Broder Tuk Tuk.

Tränger det på kan du söka på nätsite utan relations krav utan där leken står i fokus.

skickar PM

Mvh I

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tack Ingegerd!

Gillar ju lite knubbiga damer mellan 40 och 50.

Är vi i Thailand på samma gång så kan vi ju ses.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt äntligen Ingegerd e te baks å stöter på brodern.Å buzzen får ett spel

Kvällen e räddad

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk,

Ganska underhållande må jag säga, men säg som det egentligen är, att denna pudding faller dig på läppen. :mdr:

MangeUdon,

"lite borderline-varning i mina ögon".

Och, hur tänkte du egentligen nu om man får fråga?

14537_8f2a36d7db82edbe60d2de9977e14623ba

14537_8f2a36d7db82edbe60d2de9977e14623ba

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En flaska vin är väl billigare än shorttime ?    ;)

:D:D:D:D:D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...