Jump to content
IGNORERAD

Letar efter boende i Chang Mai


sten68

Recommended Posts

Hallå i sommarhettan!

Vi har, nu i denna goa sommarvärme, bokat biljetter till Thailand nu i december å planerar att åka till Koh Chang.

Vi är 4 i familjen (2 vuxna & 2 tonårsbarn) å skulle vilja hyra en villa eller liknande. (Totalt är vi ett sällskap på 9 stycken)

Är det nån som har tips eller ideer på boende där i 3 veckor över jul och nyår?

Även på andra resmål! Har dock varit på Koh Samui 2 ggr så nåt annat hade varit roligt.

Tacksam för alla råd!! 

                                            //Sten68

                                 

Det är aldrig för sent att ge upp!! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ! Din rubrik är Chang mai och så talar du om Koh Chang det är långt mellan dessa resmål.

PÅ Koh Chang hittar du bästa boendet på White sand bach då har ungarna något att göra på kvällen med, finns ett stort bra hotell på slutet av nämnda strand. boka bara i god tid om ni är så många.Ta sedan några dagar på öarna söder om KC dom är underbara sedan kan ni åka på dyk / snorkelutflykter.

Det tar 20 min från flygplatsen till hotellet.

Chang mai kan i hitta bra boende på samma gata som nattmarknaden till bra pris kolla på nätet, men skall ni vara borta bara 3-4 veckor så välj Koh chang och ta Chang mai en annan gång för dår finns så mycket att göra så ni hinner inte med allt och då kanske det känns fel att strässa och sedan tycka att man hinner inte se allt man vill.

Har varit på KC 3 veckor och inte sett alla öarna ändå, i Cm var jag 2 veckor och har bara sett hälften. Trevlig resa

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooops! :whistle:

Koh Chang är det som vi planerat!!

Vet inte vad jag tänkte på...

// Sten68

Det är aldrig för sent att ge upp!! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaren till min "luddiga" fråga! :great:

Ska radera detta å lägga in en ny med rätt rubrik!!

// Sten68

Det är aldrig för sent att ge upp!! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...