Jump to content
IGNORERAD

Hur många thaitjejer känner ni där ni bor?


broder tuk tuk

Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?  

190 röster

  1. 1. Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?

    • 0
      9
    • 1-5
      34
    • 5-10
      42
    • 10-20
      45
    • 20-100
      60


Recommended Posts

Farang,

Allt behöver inte vara sant när man spelar en roll som BTT.

Varje skådespel eller film eller teaterpjäs har självklara dramaturgiska utrymmen mellan verklighet och fantasi för att åstadkomma sitt mål. Och vi alla älskar detta…

//Singha711

Så länge man vet skillnaden mellan fiction och dokumentär är det väl helt ok Singha. Blir lite fel bara om man lägger fram fiction som dokumentär. Både här, i film eller i teaterpjäs.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • noBuzz

    28

  • Avregistrerad clion

    22

  • Baa

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Karaktaren BTT har garanterat ganska lite med personen bakom BTT att gora, det tror jag de flesta som varit med ett tag forstatt. Det finns nog flera karaktarer pa MPR som har ganska lite med den verklige personen bakom nicket att gora, aven bland de "mer aktade" karaktarerna. Man skulle givetvis kunna satta en "verifierad" etikett under avataren nar personen har mott X antal andra forummedlemmar IRL for att "bli av med" pahittade karaktarer men vem skulle vilja vara medlem i ett sadant Stasi-forum? Om en eller annan person vill latsas vara nagon annan an deras trakiga sjalv sa ser jag inget problem med det men det klart att jag faster storre vikt vid inlagg som gjorts av personer jag sjalv traffat eller personer som jag vet att andra pa forumet traffat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr farang!

Att ingen medlem stött på mig i Thailand är väl inte så märkligt?

När jag är i fiskebyn så brukar jag fastna kring flaskan där jag befinner mig för tillfället. Men jag var faktiskt på väg upp till Sten på flaggan min näst senaste resa, men efter ett antal öl orkade jag inte ta taxin ändå upp till slutet av south Pattaya Road.

Finns ju gott om mat på närmare håll.

Jag har fortfarande inte koll på hur man lägger in bilder men har ju ett antal vanliga foton från Pattis så förklarar du för mig hur jag ska få in dem så ska jag lägga in dem här.

Vad gäller den där träffen 2005 så rann det ut i sanden,

men du är välkommen att messa om du vill ta några öl i HBG en fredag eller lördag.

Herr Atom!

Rätt att de flesta skribenter överdriver för att skapa effekt. Jag är dock för det mesta helt sanningsenlig.

BTT

Sedan vad gäller immigration på soi 8 så har de visst ett litet häkte där jag satt ett antal timmar ihop med ett antal kambodjanska gästarbetare, kvinnor och barn innan transporen vidare till utvisningshäktet i Bangkok.

Jo monkeyhouse ligger på soi 9 och courten ligger på vägen till Jomtien där jag också varit på besök och suttit bakom galler.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...