Jump to content
IGNORERAD

Hur många thaitjejer känner ni där ni bor?


broder tuk tuk

Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?  

190 röster

  1. 1. Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?

    • 0
      9
    • 1-5
      34
    • 5-10
      42
    • 10-20
      45
    • 20-100
      60


Recommended Posts

Pingislover

Quote

Pingis,

Trodde jag med ett tag.. men det är tydligen inte samma "djaao".

Iaf enligt mina källor. :)

Ok men när du fått det rätta sveret kan du väl berätta

vilken källa som hade den rätta versionen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • noBuzz

    28

  • Avregistrerad clion

    22

  • Baa

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pingislover

Quote

För eventuellt intresserade fick jag just en länk från Pingis som förklarar saken.

http://www.thai2engl...nary/14447.html

Så mina källor har precis förlorat trovärdighet. ;)

Mr Nobuzz

Mai Pen Rai

men inte vara taskig mot källan

och sexvägra som du brukar göra

när du du blir sur & tvär

Link to comment
Dela på andra sajter

NU... trillade den logiska poletten ner i min tröga hjärna! :)

Killar = älskare = choo.

En kille som har många tjejer = Superälskare = högste av älskare = Don Juan = Djaao Choo.

"Djaao Choo" är inget verb utan en benämning!

Idibuzzen har trott att det var ett verb .. "Att Djaao Choo". :)

Tack för detta.. nu kan jag sova lugnare et tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Guest Lappen

Intressant att BTT tydligt gjort bort sig men styvnackat inte kan erkänna sitt misstag :mdr:

Fugan har några nära väninnor men det är bara en som jag kan påstå att jag känner ordentligt eftersom jag umgås med hennes man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att BTT tydligt gjort bort sig men styvnackat inte kan erkänna sitt misstag :mdr:

Orkar inte läsa igen var han "gjorde bort sig" men erkänna har han aldrig gjort.

Kommer säkert nån omvinkling senare, han brukar skickligt vända kappan...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

jâao chóo = to be unfaithful ; to flirt ; to have an affair ; to be a playboy ; to be promiscuous

KEFF????

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det var prat om det några inlägg tidigare, verkade vara lite ovisst om ordet :)

aha, då e jag på banan igen :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, att endast äta banan är inte te att rekommendera, ni bör komplettera er diet.

Dietissan Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Omröstningen talar sitt tydliga språk...

Det börar bli fullkomligt nerlusat av thaitjejer i Sveige...

Det märks ju även utan omröstning på alla Thairestauranger, thaimassage institut osv som ploppar upp som svampar ur jorden...

Snart behöver vi inte åka ner till Thailand längre.allt finns på plats redan!!

Bra jobbat!!! :clapping:

MVH Nonki :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är klart att ju fler gubbar som hittar till barerna ju fler tjejer dyker det ju upp i Sverige med. Inget konstigt med det.

Sedan har ju de tjejer som redan befinner sig i Sverige kontakter med kvinnliga släktingar i Thailand som gärna vill komma hit ju.

Ju fler tjejer som är här desto fler släktingar dyker ju upp.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att ju fler gubbar som hittar till barerna ju fler tjejer dyker det ju upp i Sverige med. Inget konstigt med det.

Sedan har ju de tjejer som redan befinner sig i Sverige kontakter med kvinnliga släktingar i Thailand som gärna vill komma hit ju.

Ju fler tjejer som är här desto fler släktingar dyker ju upp.

BTT

Jo, BTT, framför allt det senare skälet är anledningen till att Sverige numera har en ansenlig mängd thailändare boendes här...

Som ringar på vattnet...

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att ju fler gubbar som hittar till barerna ju fler tjejer dyker det ju upp i Sverige med. Inget konstigt med det.

Sedan har ju de tjejer som redan befinner sig i Sverige kontakter med kvinnliga släktingar i Thailand som gärna vill komma hit ju.

Ju fler tjejer som är här desto fler släktingar dyker ju upp.

BTT

Ja, det är sant BTT. Fru Chang har diverse planer på att ta hit kvinnliga släktingar.

Jag är dock inte så road så länge hon inte först ordnar separat boende för dom. Vilket kanske inte blir så lätt här i Göteborg. Dom ska i vart fall fan i mig inte bo i vår lägenhet. Någon måtta får det vara...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Changen Nu ska du inte va tvär.Det vet du väl att Thai kan sova vad som helst.Har du ingen garderob

sen tycker jag att fru chang kan få ha nån att tjattra med .det mår hon säkert bra utav :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är sant BTT. Fru Chang har diverse planer på att ta hit kvinnliga släktingar.

Jag är dock inte så road så länge hon inte först ordnar separat boende för dom. Vilket kanske inte blir så lätt här i Göteborg. Dom ska i vart fall fan i mig inte bo i vår lägenhet. Någon måtta får det vara...

Herr Chang har talat.

Innan jag sågar din inställning, HC, så skulle jag vilja veta om det avser permanent boende i din lägenhet eller bara tillfälligt besöksboende.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan jag sågar din inställning, HC, så skulle jag vilja veta om det avser permanent boende i din lägenhet eller bara tillfälligt besöksboende.

Är väl rätt säker på att HC kan svara för sig själv, men ett tillfälligt besöksboende från Thailand brukar väl vara ett par månader minst? Tror inte många vill ställa upp på ens det, så var väl inte mycket att såga.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då kan vi vända på frågan.Om jag bodde i Thailand och min syster ville komma å hälsa på.Hade frugan sagt att ok men inte hos oss så hade jag :diablo::diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan vi vända på frågan.Om jag bodde i Thailand och min syster ville komma å hälsa på.Hade frugan sagt att ok men inte hos oss så hade jag :diablo::diablo:

Om det hade gällt flera månader, så hade jag varit på din frugas sida om hon sagt nej ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vill du ha ett minus eller :kort::mdr:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tja hade jag haft en äldre thaifru så hade jag inte haft något emot lite yngre kvinnlig fägring i bostaden.

Något att vila ögonen på. Gärna ett par yngre systrar eller tre.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej broder tuk tuk va har han haft för sig.vart lit tyst senaste tiden??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bara varit upptagen med att undersöka thaitjejerna i hembyn lite närmare.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...