Jump to content
IGNORERAD

Hur många thaitjejer känner ni där ni bor?


broder tuk tuk

Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?  

190 röster

  1. 1. Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?

    • 0
      9
    • 1-5
      34
    • 5-10
      42
    • 10-20
      45
    • 20-100
      60


Recommended Posts

Guest Gurkan21

Quote

Med "känner" menar BTT naturligtvis sådana man konverserat med.

Och med konversation menas något i stil med "Heloooo. I lie Thailand matafay too mat, hö hö. Wassjoornejm."

Efter den inledningen berättar tjejerna allt om hur många killar de har som skickar pengar varje månad,

trots att de är gifta i Sverige, och hur mycket av dessa pengar som skickas till deras thaikille.

Anledningen till att de berättar allt detta för BTT är ju förstås att de förstår av hans språk att han

redan egentligen kan allt om dem så det finns lixom ingen anledning att ljuga.

I övrigt tror jag att han vill använda resultatet av utfrågningen för att lägga till sig med ytterliggare ett

världsvaneattribut. Nämligen attributet "thaitjejkännare". Själv känner han ju alla 7 Thaitjejerna i Åstorp

(han har ju sagt ovanstående hälsningsfras till samtliga) och det är ju 100%.

Alltså känner han flest. :)

Hehe :great:     :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • noBuzz

    28

  • Avregistrerad clion

    22

  • Baa

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Åstorps Marknad Ja där vart jag för 3 års sen o krängde hammb korv trevligt pleis stod längst ner på

gatan där barnen uppträde

14491_7c18ded1cd25c66ed1631c8bb213ec5e65

14491_7c18ded1cd25c66ed1631c8bb213ec5e65

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr buzzen!

Efter 4 år bland bartjejer behöver jag knappast lägga till epitetet thaitjejkännare.

Du däremot som tydligen varit gift med samma darling under många år kanske skulle ut i verkligheten och se dig om och skaffa dig lite erfarenhet av kvinnor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr buzzen!

Efter 4 år bland bartjejer behöver jag knappast lägga till epitetet thaitjejkännare.

Du däremot som tydligen varit gift med samma darling under många år kanske skulle ut i verkligheten och se dig om och skaffa dig lite erfarenhet av kvinnor.

BTT

HEHE

Rätt märkligt att Du som allföroftast givit ordet "barbrud" ett gemensamhetsindentifikativt begrepp tror att man får kvinnoerfarenhet av att frekventera barerna i Pattay så ofta lilla plånboken tillåter.

:crazy:

Tillåt mig tvivla på Din kvinnoerfaenhet, barbrudserfarenheten, om än något enkelriktad, tvivlar jag däremot inte på.

:crazy:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste fader Baa!

En äkta barbrud faller väl inom begreppet kvinna?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

HEHE

Rätt märkligt att Du som allföroftast givit ordet "barbrud" ett gemensamhetsindentifikativt begrepp tror att man får kvinnoerfarenhet av att frekventera barerna i Pattay så ofta lilla plånboken tillåter.

:crazy:

Tillåt mig tvivla på Din kvinnoerfaenhet, barbrudserfarenheten, om än något enkelriktad, tvivlar jag däremot inte på.

:crazy:

MVH

Baa

Barbrudar är inte kvinnor m.a.o. ?

mvh

edit:  BTT hade samma fråga på läppen någon sekund innan :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Så säger ni att Btt alltid kommer in på bartjejer i varje inlägg..

Vem var det som började denna gången..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste fader Baa!

En äkta barbrud faller väl inom begreppet kvinna?

BTT

Jo,förvisso.

Dock vore det med Bäste Brors kunskap vara intressant att få delgivas skillnad mellan äkta och oäkta dito.

Stundtals känns som i Bäste Brors utvärdering om det täcka könet att det skulle vara näst intill rasskillnad mellan de olika nomenklaturiseringarna kvinnor resp. barbrudar.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så säger ni att Btt alltid kommer in på bartjejer i varje inlägg..

Vem var det som började denna gången..

Rock on!

BTT  , se nedan. :mdr:

Bäste herr buzzen!

Efter 4 år bland bartjejer behöver jag knappast lägga till epitetet thaitjejkännare.

Du däremot som tydligen varit gift med samma darling under många år kanske skulle ut i verkligheten och se dig om och skaffa dig lite erfarenhet av kvinnor.

BTT

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Btt får er dit han vill varje gång, att ni aldrig lär er..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Btt får er dit han vill varje gång, att ni aldrig lär er..

Rock on!

Vad ska man annars gör en tråklördag när man är gräsis?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT,

Kännare efter 4 år bland bartjejer? Jojo... och alla åt Kaao Pad Gai..

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej tyvärr inte.

En del av mina longtimare var betydligt kräsnare än så.

En var en riktig Daidomonfreak. Hon skulle äta där 4 gånger i veckan, så där rök 500 baht på mat varje gång.

Men hon var skön i sängen, mullig och go med stora boppingar, så det var det väl värt.

Numera får damerna 100 baht så de kan köpa sitt ris och sina grönsaker och ha lite fickpengar över till annat.

Jag släpar inte heller runt på bartjejerna i div varuhus för då vet man ju hur det kommer att gå.

Finns inget tiggigare än en bartjej i ett varuhus.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det var ju inte riktigt det jag syftade på. Syftade på att du kallar all thaikäk Kaao pad gai.

Quote

Efter 4 år bland bartjejer behöver jag knappast lägga till epitetet thaitjejkännare.

Efter 4 år bland bartjejer borde man komma ihåg ett eller annat namn av rätterna tjejerna beställer.

Så, så mycket för epitetet thaitjejkännare. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns inget tiggigare än en bartjej i ett varuhus.

BTT

njaa, nyanlända o kåta Åstorpare som varit utan k**lla i drygt 2år utanför 7/ll i Naklua kan också verka jäkligt tiggiga..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:D:diablo::D:diablo::kort::D Fortsättning efter reklamen eller solandet eller sovandet. vart lungt ett par timmar nu.men snart vaknar drakarna :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Buzzen!

Jag har inget intresse av thailändsk mat, så varför ska jag då lära mig namnet på rätterna?

Jag försökte lära mig att äta somtam men gav upp eftersom somtamkärringarna aldrig fattade när jag ville ha mindre chilli.

Gillar jag en maträtt håller jag mig till den, så därför behöver jag inte lära mig mer än tre fyra rätter.

För mig räcker det med kao pad med antingen kyckling, fläsk eller räkor.

Däremellan äter jag något tyskt eller KFC, pizza eller pasta.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror, inte tusan åker man till Pattaya för att äta.

Barstollen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ubon borge skulle du inte hoppa över broderns inlägg??snart blir du som fogden o lappen kan ni inte

ha en egen gnälltråd :na::rtfm::suicide:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men ni triggar ju BTT så låt gå då det är då som han e i sitt esse :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Quote

Buzzen!

Jag har inget intresse av thailändsk mat, så varför ska jag då lära mig namnet på rätterna?

Jag försökte lära mig att äta somtam men gav upp eftersom somtamkärringarna aldrig fattade när jag ville ha mindre chilli.

Gillar jag en maträtt håller jag mig till den, så därför behöver jag inte lära mig mer än tre fyra rätter.

För mig räcker det med kao pad med antingen kyckling, fläsk eller räkor.

Däremellan äter jag något tyskt eller KFC, pizza eller pasta.

BTT

det svänger om broders matvanor tyskt,amerikanskt går bra att äta i värmen men ej svensk farangmat ha ha länge leve pytt i panna

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr sam sip sam!!

Jag äter inte tysk eller amerikansk mat ute i hettan.

De har luftkonditionering på KFC och Pizzahut.

Jag kan äta pytt i panna i Thailand, men inte utomhus på dagen i 35 gradig hetta.

Ett ägg och lite skinka kan jag möjligen få ner vid 2 tiden till frukosten, men normalt sett så äter jag som mest runt 10 snåret på kvällen innan supandet börjar.

Då kan tom stora stekar gå ner.

BTT

Born!

matafay betyder fjäril på thai

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...