Popular Post samet 89,565 Posted March 17 Author Popular Post Share Posted March 17 1 timme sedan, skrev RAUKEN: Farsan kan ju smita in på Torgkassen å köpa lite godis när han hämtar bollen. Han var in där för några timmar sedan, köpte blandfärs, GB Sandwish Glass och Cheesecake. Sedan hämtade han mat på Surfers innan han kom hem igen. Smidigt att bo i stan. Men rackarns vad kallt det var idag. Höll på att frysa ihjäl... Så tog mig till Gallerian å shoppade efter handväska istället... 30 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 20 Author Popular Post Share Posted March 20 Innan vi for var jag grymt laddad... hjälpte till så mycket jag kunde... Morsan skulle ha lite thaigrejer med sig... jäkla tur hon slutade, jag höll på att drunkna... Sedan tog jag mig en lutare i bilen... 29 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 20 Author Popular Post Share Posted March 20 Morsan letade efter masken som käkat på äpplet... Hon hittade den i stolen med ett stort garv... 27 1 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 20 Author Popular Post Share Posted March 20 Igår vart det en tur till Högklint, rackarns blåsigt och kallt... 32 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 20 Author Popular Post Share Posted March 20 Mamma har köpt mig en tech-start-up-uniform... 19 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 20 Author Popular Post Share Posted March 20 Tydligen så var påklädaren onykter... för såhär kan det ju inte vara? 13 20 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted March 27 Author Popular Post Share Posted March 27 Farsan har jobbat en massa i veckan... så inte blivit så mycket bus för mig... Men tar alla chanser jag får! 30 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted April 2 Author Popular Post Share Posted April 2 Sista tiden har varit spännande. Ute varje dag och hittat på saker... så varje morgon förbereder jag vilka kläder vi skall ha på oss... Jag funderar på om jag skall bli mekaniker som stor, kul att upptäcka är det i alla fall... Hängde med farsan och kollade upp kärran, som klarade sig ett år till... Tagit mig några lutare under veckan också... Vart till Ljungarn och busat i vattnet, kallt men roligt! Farsan hittade en tröja med en instruktionsmanual på, självklart behövde jag en sådan... 34 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted April 8 Author Popular Post Share Posted April 8 Börjar närma sig hemresa för mig... Så gäller att göra det mesta av tiden... Ylade lite åt månen... Lekte fängelse... Tog en tur på gamla Pålle... Lekte med hink och spade... Å hittade en kompis... 35 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted April 8 Author Popular Post Share Posted April 8 Nu KÖR vi! 26 1 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted April 8 Author Popular Post Share Posted April 8 Pappa... jag vill åka med det gråa... så vi kan åka hem till mamma en stund! 21 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted April 8 Author Popular Post Share Posted April 8 Väl hemma så var ordningen återställd... cartoon och snacks! 26 1 Quote Link to post
Popular Post samet 89,565 Posted yesterday at 08:53 PM Author Popular Post Share Posted yesterday at 08:53 PM Vart uti skogen och tjoade på rådjuren... 20 1 Quote Link to post
Stefan 28,730 Posted 23 hours ago Share Posted 23 hours ago Dovhjortar, minisamet! //S 1 Quote There can be only one (Stefan) Link to post
Dolemon 8,599 Posted 15 hours ago Share Posted 15 hours ago 8 timmar sedan, skrev samet: Vart uti skogen och tjoade på rådjuren... Ser mer ut som en blivande Tibro raggare 55555 Quote Link to post
Alarik 10,381 Posted 14 hours ago Share Posted 14 hours ago 8 timmar sedan, skrev Stefan: Dovhjortar, minisamet! //S Buffaloes, Hiawatha! //A 1 Quote Link to post
Recommended Posts