Jump to content
IGNORERAD

gå på massage i sverige


soi cowboy

Recommended Posts

Om det är penibelt eller ej beror väl på vart du träffar ...

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    14

  • Thaiger

    13

  • AnOnYm

    5

  • Nypan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Guest Gurkan21

Quote

Svårt att det inte blir en happy ending om den masseras med olja ... :mdr:

Det beror ju på till vilket ställe du går :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går iaf inte till en thaimassage för att få "den" masserad,det kan man få på annat håll.En riktig thaimassage är oslagbar för gamla(läs mina)utslitna muskler,och ni andra kan väl ta en handtralla istället för att svärta ner de seriösa ställena.Sätt igång och skäll nu ärthjärnor.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Jag har erfarenhet från massage i Sverige och i Thailand,skillnaden är att den massage som bedrivs i Sverige inte ger upphov till resning( i normalfall) men detta är naturligtsvis individuellt.Jag upplever att i Thailand så försöker en del mindre seriösa massera så att ett visst organ reagerar,med medföljande fråga om happy ending

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har erfarenhet från massage i Sverige och i Thailand,skillnaden är att den massage som bedrivs i Sverige inte ger upphov till resning( i normalfall) men detta är naturligtsvis individuellt.Jag upplever att i Thailand så försöker en del mindre seriösa massera så att ett visst organ reagerar,med medföljande fråga om happy ending

Tycker nog att det är ungefär lika (illa) här som i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

vad gäller Göteborg erbjuds och nästan föutsätts det att du skall ha en happy end om du väljer oljemassage på flertalet ställen

Priset för denna extra service varierar från 0 kronor upp till 500 extra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag går iaf inte till en thaimassage för att få "den" masserad,det kan man få på annat håll.En riktig thaimassage är oslagbar för gamla(läs mina)utslitna muskler,och ni andra kan väl ta en handtralla istället för att svärta ner de seriösa ställena.Sätt igång och skäll nu ärthjärnor.Mvh Måne

Nu vet jag inte vem som är en ärthjärna men även på de rekomenderade s.k. seriösa ställena händer

det allt som oftast att jag får s.k. erbjudanden.Det kan ju delvis bero på att mina nervtrådar kring ljumskarna är lite känsliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Fascineras alltid av Happy ending-diskussionen. Trots sakerligen minst 150+ massagebesok i Thailand sa har jag bara fatt en forfragan om alternativt avslut vid tva tillfallen. Sa har i efterhand sa borde jag ocksa listat ut att det forekom pa dessa stallen innan. Det beror ju sjalvklart pa vilket stalle man valjer att ga pa. Det ar onekligen skillnad i service pa typ Teen Massage 2 och Ananda Spa eller Virgin happy massage och Health Land osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hi hi en arbetskamrat med fru var på semester i Phuket,frågade reseledaren om något bra massageställe.Hämtades upp av en limosin till lyxigt Spa.Serverades drycker, sedan jaccuzibad.

Sedan massage i två bås brevid varandra men nog fan erbjöds han HE.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Thaiger! Jag ser nu att jag kanske uttryckte mej otydligt i mitt inlägg angående massage i Sverige jämfört med i Thailand.Den erfarenhet jag har i Sverige av massage är massage utförd enbart av svenskor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå ni där.

Idag var jag på Thaimassage,, Det var en present  som jag fått.

Tyvärr var det en riktig besvikelse.

Tösen som masserade mig pratade i sin telefon under behandlingen via sitt headsetet på "thaisvengelska" med sin pojkvän vad jag förstod.  (Det var lite av en parodi och roande i sig :mdr: )

Jag sa inget till henne men klagade sen hos föreståndaren som började skratta och bad sedan om ursäkt, jag blev erbjuden en gratis massage som hon själv ska utföra så det hela slutar nog bra ändå.

När jag kom hem googla ja på ämnet och hittade denna sida.

http://www.thaimassa.../om-thaimassage

Det står i ett stycke.

”En full thaimassageomgång är på c:a 2 timmar och inkluderar att man drar i fingrar, tår, öron etc. och att man går på mottagarens rygg i en rullande motion, Det finns en standardprocedur och rytm i massagen.

i Sverige är det dock värt att påpeka att 95% av alla thaimassageställen erbjuder 1-timmes thaimassage, av den simpla anledningen att Sverige är dyrt.”

Eller är det en partisk tolkning av  thaimassage?

]Jag tycker att 1 timme var lång tid?[/]

[/]Nästa gång så blir det kanske 2 timmar .[/] :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som påstår att ni aldrig fått några s.k. erbjudanden,är det möjligtvis så att eran dam är med er??

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att tjerna försöker tjäna pengar då dom får 100:- för en timmes jobb och har kanske en kund per dag.Vem lever i Sverige på 100:- /dag

Det är bara synd om dom som har arbetstillstånd och sköter sig som sen skall konkurera mot alla dom som är här på turistvisa och jobbar.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Drar i öronen?

Ja jag tycker väl att herr Chang har lite utstående öron på vissa bilder.  :yes:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej Leni,

Både fru Chang och jag anser att en timme är otillräckligt för en riktig thaimassage. Det ska vara två timmar. Men det är som sagt inte alla som vill betala för det.

Quote

Ni som påstår att ni aldrig fått några s.k. erbjudanden,är det möjligtvis så att eran dam är med er??

Enligt fru Chang är det ganska ovanligt att mannen har med sin fruga. Men det förekommer. Å andra sidan har hon kvinnliga kunder också.

Quote

Det är klart att tjerna försöker tjäna pengar då dom får 100:- för en timmes jobb och har kanske en kund per dag.Vem lever i Sverige på 100:- /dag

Det är bara synd om dom som har arbetstillstånd och sköter sig som sen skall konkurera mot alla dom som är här på turistvisa och jobbar.

Har man bara en timmes jobb om dagen tycker jag man borde överväga en annan sysselsättning. Jag tänker inte redovisa antalet kunder fru Chang har en typisk dag, men det är mer än en.

Quote

Drar i öronen?

Ja jag tycker väl att herr Chang har lite utstående öron på vissa bilder.  :yes:

BTT

Tja, det väl mest bildligt talat att fru Chang drar mig i öronen. Brukar väl slippa all form av fysisk misshandel, förutom thaimassage ;-). Däremot kan fru Chang ha en ganska påfrestande vass tunga ibland...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Leni,

Både fru Chang och jag anser att en timme är otillräckligt för en riktig thaimassage. Det ska vara två timmar. Men det är som sagt inte alla som vill betala för det.

Enligt fru Chang är det ganska ovanligt att mannen har med sin fruga. Men det förekommer. Å andra sidan har hon kvinnliga kunder också.

Har man bara en timmes jobb om dagen tycker jag man borde överväga en annan sysselsättning. Jag tänker inte redovisa antalet kunder fru Chang har en typisk dag, men det är mer än en.

Tja, det väl mest bildligt talat att fru Chang drar mig i öronen. Brukar väl slippa all form av fysisk misshandel, förutom thaimassage ;-). Däremot kan fru Chang ha en ganska påfrestande vass tunga ibland...

Herr Chang har talat.

Min tanke var INTE hur många som kom till salongen,som ägaren räknar in, på en del ställen finns det 5-6 tjejer och då förstår väl alla att inkomsten för dom som inte äger stället är så fet.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

En lite annorlunda happy ending  :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Min tanke var INTE hur många som kom till salongen,som ägaren räknar in, på en del ställen finns det 5-6 tjejer och då förstår väl alla att inkomsten för dom som inte äger stället är så fet.

Ööh, nej det förstår jag inte. Det spelar väl ingen roll hur många som arbetar på stället, vad som spelar roll är väl hur många kunder det kommer? Förutsatt att det finns massagebäddar för alla anställda.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ni som påstår att ni aldrig fått några s.k. erbjudanden,är det möjligtvis så att eran dam är med er??

Men de läser naturligtvis på MPR. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

jag brukar gå på massage 4-5 ggr i månaden på olika ställen i stockholm och 8-9 ggr av 10 så blir man minst erbjuden happi end som man tackar nej till varför kan inte tjejerna sluta med att hålla på med sånt ser inte deras killar att det är konsigt att dom kommer hem med mycket pengar varje dag thaitjernas rykten blir tyvärr sämre och sämre  mvh

Hej kompis!

Om du vill så kan jag rekommendera thaimassage och oljemassage utan

happy ending,så slipper du detta tjatande hela tiden ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej kompis!

Om du vill så kan jag rekommendera thaimassage och oljemassage utan

happy ending,så slipper du detta tjatande hela tiden ;)

Jag tar gärna emot tips så att jag kan få slippa tjatet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73

Jag fick mig en thaimassage igår , det var en tjej som tog 150:-för en timme och det räckte bra,och det var bara vanlig thaimassage och inget erbjudande om nåt mer. Nu kommer jag säkert ta denna massage 2 ggr i månaden för jag tror min kropp kommer må mycket bra av detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...