Jump to content
IGNORERAD

gå på massage i sverige


soi cowboy

Recommended Posts

Quote

Kommer att tänka på ett exempel jag läste om på Malenas spalt i aftonbladets helgbilaga för någon månad sen. En kille som undrade hur han skulle bära sig åt för att kunna genomföra ett samlag med sin tjej. Det eftersom han påstod att det alltid gick för honom strax innan han hann in. ;)

Så det verkar onekligen vara ganska olika från person till person hur stark självkontroll man har. :)

Får mig osökt att tänka på (HasseÅTage??):

Det var en man från Osaka

som inte kunde behaga sin maka

Titteli-tut

Sen var det slut

Han hann in, men inte tillbaka

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    14

  • Thaiger

    13

  • AnOnYm

    5

  • Nypan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Vikingen73

Quote

150 spänn för en hel timme?  Var det special plice only fo yo?

Nej inget specialpris bara för mig, hon tar mellan 150 & 200:- för 1 timme. Det är ingen reggad firma direkt men duktig som fan. Jag tackar då inte nej...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag är bakis får jag ribba bara det blåser lite ute.

Så jag har mången gånger fått "täcka över" lite när jag vänt mig från magläge till ryggläge.

För en massage på stranden morgonen efter i Thailand är oslagbart...

Undrade ett tag varför min gamla massagdam kallade mig "Chang Yai"... Jag som är smal som en pinne.

Men nu när jag läst Thailändska på komvux vet jag bättre.

I Sverige har jag bara fått massage där hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Både fru Chang och jag anser att en timme är otillräckligt för en riktig thaimassage. Det ska vara två timmar. Men det är som sagt inte alla som vill betala för det.

Måste ha byggt upp en exklusiv kundskara som skulle vara beredd att betala  1000 kr för två timmars massage.Till skilnad mor vad de andra i tråden betalar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Måste ha byggt upp en exklusiv kundskara som skulle vara beredd att betala  1000 kr för två timmars massage.Till skilnad mor vad de andra i tråden betalar.

Ja, fru Chang är mycket nöjd med större delen av sin kundskara. Det verkar inte vara några snåljåpar...

150 kronor i timmen är för lite om man tänker skatta, betala arbetsgivaravgift och moms.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Changen vilken masagetyp kör frugan? min tant är också utbildad o kör den mjuka varianten :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Changen vilken masagetyp kör frugan? min tant är också utbildad o kör den mjuka varianten :drinks:

Thaimassage, oljemassage, örtmassage och fotmassage. Allt numera för SEK 500 i timmen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Changen vilken masagetyp kör frugan? min tant är också utbildad o kör den mjuka varianten :drinks:

Den mjuka varianten brukar bara sluta med happy endings så det

är knappast att rekommendera :rtfm:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den mjuka varianten brukar bara sluta med happy endings så det

är knappast att rekommendera :rtfm:

Och för drygt 2,000b så borde ju HE,BBBJ o CIM ingå också ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73

Tur man får 1 timmes massage då för 150:- så att man kan kosta på sig fler gånger..500:- känns lite väl för en privatperson..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gurkan!Jag håller hellre på din avatar än Liverpool  :whistle: Mvh Måne

Du gillar alltså Katoyer ?  :whistle:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du gillar alltså Katoyer ?  :whistle:

Nää absolut inte, men hellre en katoy än liverpool...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ööh, nej det förstår jag inte. Det spelar väl ingen roll hur många som arbetar på stället, vad som spelar roll är väl hur många kunder det kommer? Förutsatt att det finns massagebäddar för alla anställda.

Herr Chang har talat.

Herr Chang !!

Om det finns 5 tjer och det kommer 4 kunder en dag så kan inte alla få någon inkomst eller hur.Sedan kanske det finns vissa som är mer populära och då blir det fler som inte tjänar något, men inkomsten för ägaren blir samma eller har jag fortfarande fel?

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Herr Chang !!

Om det finns 5 tjer och det kommer 4 kunder en dag så kan inte alla få någon inkomst eller hur.Sedan kanske det finns vissa som är mer populära och då blir det fler som inte tjänar något, men inkomsten för ägaren blir samma eller har jag fortfarande fel?

Det beror på vad slags avtal tjejerna har med ägaren.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det gäller ganska många i Thailand med som typ på hotel vissa massösser på sluttet av massagen börjar mena att dom vill ge en massage där nere, fattar inte varför men har alldrig acceptera det var en tjej som gav mig massage i Thailand av dom på hotelet som inte erbjöd det å hon ringde jag till varje dag för hon hade en otrolig känsla i fingrana då hon höll på med nacken å ryggen min.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det beror på vad slags avtal tjejerna har med ägaren.

Herr Chang har talat.

Just det !!

25% till tjejerna och 75% till ägaren av dom kunder som tjejerna har. Eller i snitt 100 per kund för tjejerna om dom har några.

Nypan

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, fru Chang är mycket nöjd med större delen av sin kundskara. Det verkar inte vara några snåljåpar...

Ja, fru Chang är mycket nöjd med större delen av sin kundskara. Det verkar inte vara några snåljåpar...

/quote]

Jaja verkar som det är en i alla fall relativt välbärgad kundkrets.Särskilt med tanke på vad andra snåljåpar i tråden sägs  betala för massagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten fundering i ensamheten, exet gick på WatPo i BKK, totalkostnad c:a 15 000 bath inkl. inkvartering och resa t.o.r. Udon.

Slutsats! En timme hos Fru Chang en gång iveckan, efter 3 veckor hade jag gjort en vinst på insatt kapital, skit att man bytt käring!

:bag::bag::bag:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...