Jump to content
IGNORERAD

Grillfest: Sthlm vs. Gbg, en sthlm's story....

honken

Recommended Posts

Nu är det så att vi maipenrai deltagare i sthlm utser oss själva till grill kungar.

Och vi valde att fira in ett års kalaset för maipenrai.se på ett gigantiskt sätt.

Inhyrd dj rockade loss för alla oss gulafebern deltagare, men hur såg det ut undrar ni?

Låt oss visa i en liten film.

Så GBG nu vet ni vart vi la ribban, så spräck detta spektakel med er karaoke-kväll så kanske ni har en chans på titeln.

Sthlm önskar er lycka till!

:drinks::na:  

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Nu är det så att vi maipenrai deltagare i sthlm utser oss själva till grill kungar.

Och vi valde att fira in ett års kalaset för maipenrai.se på ett gigantiskt sätt.

Inhyrd dj rockade loss för alla oss gulafebern deltagare, men hur såg det ut undrar ni?

Låt oss visa i en liten film.

Så GBG nu vet ni vart vi la ribban, så spräck detta spektakel med er karaoke-kväll så kanske ni har en chans på titeln.

Sthlm önskar er lycka till!

[img alt= :drinks: ] [img alt= :na:

Stockholm äger :great:   varför ens jämföra sig med lilla

Tjöteborg ;)

Dela på andra sajter

Tyvärr så såg det ganska patetiskt ut ...

Alla för sig , ingen gemenskap,  det är det som filmen förmedlar.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Dela på andra sajter

Fan ja ser inte filmen skojar ni nu igen det kan inte bli nåt förän vi har en träff i Motala eller nåt liknande

skulle va roligt å träffa grabbarna från staaaaaden. skål

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hej Honken,

Det såg ju trevligt ut på er grilltillställning! Vi tackar för filmen!

Om det blir någon karaoke i Göteborg återstår väl att se, tycker det är ganska svagt intresse...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Dom har tydligen dåligt me brudar jag såg inga eller vart det en träff för herrar :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

WHERE IS THE PULL?! :dance1::drinks:;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...