Jump to content
IGNORERAD

Thai Windows


m9325

Recommended Posts

Windows på thailändska, var kan man hitta det? Någon som vet nån bra butik, helst Tuk-com i Pattaya. Win 7, 8 eller 10, enklaste version typ home.

 

Skickat från min Mi A1 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter


Windows på thailändska, var kan man hitta det? Någon som vet nån bra butik, helst Tuk-com i Pattaya. Win 7, 8 eller 10, enklaste version typ home.
 
Skickat från min Mi A1 via Tapatalk
 
 
Äkta version är det som efterfrågas

Skickat från min Mi A1 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte licensnyckel till Windows 10 på Blocket, 200 kr. Tankade ner Thai version till usb-sticka. Ska köpa ssd-disk innan jag försöker installera. Återkommer.

 

Med vänlig hälsning Lelle

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

IMG_20191211_080932.thumb.jpg.d576e5f84e3cf24a8c0be2a35b192ba8.jpg

 

 

Hur tänkte du här?

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Bibben:

 

Hur tänkte du här?

 

Han visa ett fönster, förstår du inte det HUVA så osmart du är. Gå på sängen gubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Han visa ett fönster, förstår du inte det HUVA så osmart du är. Gå på sängen gubbe

 

TS hade en seriös fråga om hur man installerar Windows (i detta fallet ett dataprogram (eller operativsystem om man ska var petig, men är nog för komplicerat för dig) för PC datorer från ett företag som heter Microsoft) för dataapparater i Thailand.

Förstår du det? 

 

Hur hjälper då en suddig bild på en TV och en laptop (liten dataapparat som man ibland kan förflytta hyfsat lätt)?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-11-23 at 21:15, skrev m9325:

 

Windows på thailändska, var kan man hitta det? Någon som vet nån bra butik, helst Tuk-com i Pattaya. Win 7, 8 eller 10, enklaste version typ home.

 

Skickat från min Mi A1 via Tapatalk

 

 

 

Lätt att köpa äkta en licensnyckel på ebay, sen länken du fick tidigare i tråden för stt ladda ned W10,

A9A6688C-C080-4F37-9417-B3627061FA0D.thumb.jpeg.caf36a776a6675a532008ec75591a43a.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Ta vilken dator som helst med Win10 och internet, ladda ner MediaCreationTool1909 från Microsoft. Starta programet välj att göra usb-sticka och välj språk. Glöm inte att ha en tom usb sticka på minst 8gb.

Sen har du Win10 installationsmedia.

 

Med vänlig hälsning/ Sven

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...