Jump to content

Clions resetråd 2

clion

Recommended Posts

• Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• clion

824

• Soengsang

189

• broder tuk tuk

165

• Tommy

117

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu blir det billder på rumme.och Horison Lounge  🤑😜 massage duch det finns du badkar också och eftersom sketstolar är på tapeten i.pojkarnad inlägg så kör jag väll vidare på temat  dubbel be

Jo han har landat     Och nycklar har han 

Lite billder från dagen  Gillar ju namnet Berit  det namnet  dök upp i kolan  så suggan får heta det Ferdinand Ferdinans darling med kalv Fler Buffel rövar roliga

Posted Images

5 timmar sedan, skrev edvardpop:

Visst är det! Speciellt om man känner till clion🙂 Förra gången fotografen publicerade den i en annan grupp undrade jag

vad det var frågan om apropå att jag kände igen huvudpersonen på bilden. Tyvärr fick jag inget svar då och räknar väl  

inte med att få något nu heller då jag har en känsla av att inte ens clion kommer ihåg det...

Kul Edvard visste inte ens om billden 

• Ge karma 4
swedenfarang
17 minutes ago, clion said:

Jo det var den men att bilen behöver komma på cervice såg jag snabbt  synd att instr boken stod bara  på Thai nåväl jag får klura ut inställningarna  det börja med ytter speglarna klart chek sen navigatorn med allt clart chek fortsättning fölljer

Thaikörkort eller internationellt? 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

audirs2
7 timmar sedan, skrev clion:

Så dök pärlan upp systerns dotterr hade tydligen lånat den fan vet inte om en vågar köra en sprillans ny bil

20191129_064215.jpg

20191129_064229.jpg

20191129_064245.jpg

20191129_064334.jpg

Pengar har dom i alla fall!

• Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

13 minuter sedan, skrev audirs2:

Pengar har dom i alla fall!

Avbetalningar är nog mera sanning...

Edited by L200
X
  • Ge karma 5
  • Buu 1
  • Fint 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 2
1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Du ser välmående ut Clirre, vad roligt att se! Ha nu en skön vistelse i Thailand!   :thumbsup:

Hur mycket fick du betala för ditt internationella körkort?

400kr om jag  minns rätt KAK det finns 2 andra bolag också 

3 veckors väntan om man inte bor i Stockholm

Edited by clion
  • Ge karma 7
  • Fint 2
On 2019-11-28 at 08:56, skrev gst:

Pho Sai är 48 km enligt Google Maps, inte så långt :)

Fullt upp varje dag träffen får bli om 2 3veckor 

Edited by clion
  • Ge karma 9
12 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Du ser välmående ut Clirre, vad roligt att se! Ha nu en skön vistelse i Thailand!   :thumbsup:

Hur mycket fick du betala för ditt internationella körkort?

Kommer inte ihåg det var 2005 inte så mycket i alla fall  ingen körskola ingen teori bara läkar undersökning inte det häller bara frågan är du frisk sen uppkörningen i ett rum där jag satt på något som skulle va bil sätet och där man skulle trycka på bromsen när den röda lampan lös Rena skojet var det

• Ge karma 2
swedenfarang
1 hour ago, clion said:

Kommer inte ihåg det var 2005 inte så mycket i alla fall  ingen körskola ingen teori bara läkar undersökning inte det häller bara frågan är du frisk sen uppkörningen i ett rum där jag satt på något som skulle va bil sätet och där man skulle trycka på bromsen när den röda lampan lös Rena skojet var det

Hmm..har du ett internationellt körkort utfärdat i år innan du åkte? Annars kör inte bilen en meter igen. 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

43 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Hmm..har du ett internationellt körkort utfärdat i år innan du åkte? Annars kör inte bilen en meter igen. 

Från i år

• Ge karma 1
  • Fint 1

Lite klurigt med int kk. Har giltighetstid i ett år men bara giltigt i tre månader efter inresedatum till Thailand.

• Ge karma 6

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Soengsang
42 minuter sedan, skrev Baa:

Lite klurigt med int kk. Har giltighetstid i ett år men bara giltigt i tre månader efter inresedatum till Thailand.

Jo exakt, tänk på det @clion.

Men ditt IKK är ju lätt som en plätt att omvandla till ett Thailändskt körkort, gör det nu när du är hemma hos gumman.

• Ge karma 4
  • Fint 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!