clion 10,384 Posted November 25 58 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, visst. Och jag överlåter det pinsamma med att stå vid skranken och packa ur väskorna till honom. Fan du har väll 70 lax i månaden och gnäller för 40 spänn jag har ut 15 i månaden efter 55års arbete men det går ingen nöd på mig 12 2 Quote Share this post Link to post
clion 10,384 Posted November 25 Då var vi framme i Munchen 2 timmars väntan tills Bkk planet lyfter Här var det Lutsen dimma huga var väll bara 20 meter mellan planet och landnings banan den dök upp fort 22 1 Quote Share this post Link to post
andrejsdenruskige 68,829 Posted November 25 Fan du har väll 70 lax i månaden och gnäller för 40 spänn jag har ut 15 i månaden efter 55års arbete men det går ingen nöd på mig Det är inte pengarna som får mig att skämmas. Det är förmågan att ta till sig information och stå där och jiddra om mina kg med övervikt. Jag hade nog hellre pröjsat 2500kr för att slippa det. Nåja, alla är vi olika. Förstår bara inte varför man ska packa så mycket onödigt som bara gör saker och ting krångligt. 9 1 Quote Share this post Link to post
clion 10,384 Posted November 25 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är inte pengarna som får mig att skämmas. Det är förmågan att ta till sig information och stå där och jiddra om mina kg med övervikt. Jag hade nog hellre pröjsat 2500kr för att slippa det. Nåja, alla är vi olika. Förstår bara inte varför man ska packa så mycket onödigt som bara gör saker och ting krångligt. beror hur man ser det som käringa sa när hon sket i vallalabadet Nog så en Lamai med kartoffel är beställd för 19 euro nu börjsr det En alko fri bira undrar om jag vågar dricka 27 2 1 1 Quote Share this post Link to post
clion 10,384 Posted November 25 Biran var alkofri tur och den smakar öl Lamaien verkar tråkig 38 1 Quote Share this post Link to post
clion 10,384 Posted November 25 En köttabit och kall kartofel det var inte värt 19 euro ölsmaken är kanon det fick bli en till 24 1 Quote Share this post Link to post
clion 10,384 Posted November 25 Ett tråkigt plan Euroving halvfullt det blir till och stoppa in propparna och ta sig en lång lutare 40 Quote Share this post Link to post
flebbe 1,075 Posted November 25 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det kan vara så. Tycker ändå att det är pinsamt att stå och packa ut några kilon med spaghetti och schampo. Det är väl inget, körde styvdottern till Arlanda häromdagen, hon hade 20 kilo övervikt på 2 väskor,i ena väska fanns bla en typ ICA påse full med Mcdonalds leksaker !! min fru och svägerska hade packat hennes väskor. Det var pinsamt. 10 20 Quote Share this post Link to post
apknug 4,945 Posted November 25 Ett tråkigt plan Euroving halvfullt det blir till och stoppa in propparna och ta sig en lång lutare Lyckades du ta en egen rad om det är halvfullt?Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Quote Share this post Link to post
Kötthandlarn 89,512 Posted November 25 "Flugbussen".......... Undrar hur den ser ut......... 10 Quote Share this post Link to post
rolba 83,540 Posted November 25 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: "Flugbussen".......... Undrar hur den ser ut......... Efter en nattlig hemfärd från Piteå med min racebuss så var den helt luden i fronten av, nej vänta nu, det var ju mygg. Men kanske nåt liknande då. 1 1 Quote Share this post Link to post
BanFang 5,319 Posted November 25 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det kan vara så. Tycker ändå att det är pinsamt att stå och packa ut några kilon med spaghetti och schampo. Nä det är inte så värst pinsamt. Det har hänt många gånger. Kanske inte vid utresa men vid hemresa är det vanligt. Då är det mer pinsamt att storhandla och kassörskan säger att det inte finns täckning på kortet. Och då plocka bort varor tills det funkar. Nu har det kanske inte hänt mig men när man står bakom någon och känner sig dum för deras skull. Det är pinsamt. 3 Quote Share this post Link to post
Mankan 23,614 Posted November 25 Ja hur ska det gå, spagetti och schampo som är så svårt att få tag i. 3 10 Quote Share this post Link to post
berlitz 3,638 Posted November 25 1 minut sedan, skrev Mankan: Ja hur ska det gå, spagetti och schampo som är så svårt att få tag i. Du Kommer nog på något negativt. 3 2 5 Quote Share this post Link to post
Khonis 22,758 Posted November 25 3 timmar sedan, skrev clion: Ett tråkigt plan Euroving halvfullt det blir till och stoppa in propparna och ta sig en lång lutare Pelaren gick bet ser jag, trist. Men 10 timmar är en baggis. 3 8 Quote Share this post Link to post