Jump to content
IGNORED

Clions resetråd 2

clion

Recommended Posts

Mankan
3 timmar sedan, skrev kenneth073:

På sin egen stavning är han ju inte så petnoga 😄

Ja lite stav fel och missade bokstäver slinker in lite här och var. Sedan när jag skriver med min iPad har den en förmåga att automatiskt ändra ort till sånt jag inte avsåg att skriva har jag märkt. Tänker väl att det inte är så noga på ett ett diskussionsforum om man använder lite talspråk och skriver lite fel i bland. Men skönt för dig att du fick till en klatschig poäng. De är ju i alla fall nått när du nu som vanligt inte har något annat konkret att klaga på.

Edited by Mankan
  • Ge karma 1
  • Haha 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

• Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• clion

824

• Soengsang

189

• broder tuk tuk

165

• Tommy

117

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu blir det billder på rumme.och Horison Lounge  🤑😜 massage duch det finns du badkar också och eftersom sketstolar är på tapeten i.pojkarnad inlägg så kör jag väll vidare på temat  dubbel be

Jo han har landat     Och nycklar har han 

Lite billder från dagen  Gillar ju namnet Berit  det namnet  dök upp i kolan  så suggan får heta det Ferdinand Ferdinans darling med kalv Fler Buffel rövar roliga

Posted Images

Mankan
1 timme sedan, skrev rolba:

Det var väl 70+ kön i immigration han avsåg.

Ja så kan det ju ha varit men eftersom ha skrev "En sak till som är ny" efter att ha skrivit om 70+ kön trodde jag det var utgångarna som avsågs.

"Sen var det en ny sak som jag såg brukar ju gå i Thai disken  när jag kommer nu har de en rad för 70 plussare så nu vet ni det

En sak till som är ny När någon ska möta någon står de ju utanför när man hämtat  väskorna  u stod ju inte darlingen där försökte ringa på lai mm 

fick gå och köoa ett dtack simm  sen gick det jag står på 3 an fatta nada gick och lämmna luren till en taxi sälljare så han fick prata hon fick inte komma dit utan hon stod vid utgång 3 på våning 2 "

Edited by Mankan
  • Tråkigt 2

Mankan
5 minuter sedan, skrev frogfish:

Men vafan!!!!! Låt Clion ha sin tråd ifred. De notoriska tjafsarna kan väl starta en egen tråd.

Har sett fram mot (rätt sorts) aktivitet i denna tråden. Så Clion, kör så det ryker. I princip alltid kul att läsa dina inlägg👍

Jag håller med. Försvarar mig bara mot påhoppen.

• Tråkigt 2

kenneth073
3 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja lite stav fel och missade bokstäver slinker in lite här och var. Sedan när jag skriver med min iPad har den en förmåga att automatiskt ändra ort till sånt jag inte avsåg att skriva har jag märkt. Tänker väl att det inte är så noga på ett ett diskussionsforum om man använder lite talspråk och skriver lite fel i bland. Men skönt för dig att du fick till en klatschig poäng. De är ju i alla fall nått när du nu som vanligt inte har något annat konkret att klaga på.

Nja du är ju snabb själv att påpeka.,nu var detta däremot inte menat som en riktig glirning för jag känner igen mig själv med min ipad som också trollar med mina ord så ibland orkar jag inte kolla utan skickar iväg och då kan bli hipp som happ.

• Ge karma 2
kenneth073
3 timmar sedan, skrev clion:

Svårt i en taxi från suvan inn till  bkk med alla gupp 

Det var inte menat till dig Clion.Kul att få följa dig med dina upptåg i Thailand,ha det bäst

• Ge karma 3
Dolemon
6 timmar sedan, skrev Mankan:

Vad är det som är nytt? De numrerade utgångarna har väl funnits där om inte alltid i alla fall rätt länge.

Dom har väl funnis där sen start, våning 3 dörr 10 hade jag som samlings plats, när mina Danska vänner kom samtidigt till Suvvan

• Ge karma 3
Mankan
1 timme sedan, skrev berlitz:

Tyvärr var som vanligt mankan framme å va kritiker,trist. Men för 1000an leverera mera clion. Hör av dig när du är i pattis så blire en miniträff hos Lk2 👍

Men vad i helvete är ditt problem? Har jag trampat på någon öm tå i någon diskussion eller vill du bara mucka?

Du ska få ett tips. Lägg ner det där skiten du håller på med.

Edited by Mankan
  • Ge karma 1
  • Snurrigt 1
  • Tråkigt 2
  • Haha 2

2 timmar sedan, skrev gst:

Vi kanske skulle kunna ses i i Ubon om du är här ett tag. Jag bor ca 45 in norr om Ubon, var håller ni till? Om inne i stan, kan vi ju träffas och käka eller nåt? Annars är ni välkomna att hälsa på :)

Det blir nog nån månad hon bor i  nått dom heter Posai  nått tror det är utanför Ubon

• Ge karma 3
10 minuter sedan, skrev clion:

Det blir nog nån månad hon bor i  nått dom heter Posai  nått tror det är utanför Ubon

Posai säger inte mig så mycket, beror på vilket håll från Ubon det ligger också

Ring mig 0923412745

Khemmarat
2 timmar sedan, skrev gst:

Ring mig 0923412745

Om det är Pho Sai han menar så ligger det ungefär 3 mil ftån mej så unhefär samma för dej om du kör mot khemmarat. Sam pan bok ligger i det distriktet

Edited by Khemmarat
  • Ge karma 2

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Soengsang
3 timmar sedan, skrev gst:

Ring mig 0923412745

40 minuter sedan, skrev Khemmarat:

Om det är Pho Sai han menar så ligger det ungefär 3 mil ftån mej så unhefär samma för dej om du kör mot khemmarat. Sam pan bok ligger i det distriktet

Härligt, då kan ni ju ha en liten mpr-träff, lär bli större och mer trolig än i Naklua/feb.

• Ge karma 1
  • Haha 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Mankan
8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Härligt, då kan ni ju ha en liten mpr-träff, lär bli större och mer trolig än i Naklua/feb.

Det räcker väl att ni kommer dit så har ni uppfyllt de målet. :)

• Haha 2

Clion, jag körde nyss upp Kocken till lägenheten han flyttade in idag!

MVH

• Ge karma 4

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."