Jump to content
IGNORED

Clions resetråd 2

clion

Recommended Posts

• Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• clion

824

• Soengsang

189

• broder tuk tuk

165

• Tommy

117

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu blir det billder på rumme.och Horison Lounge  🤑😜 massage duch det finns du badkar också och eftersom sketstolar är på tapeten i.pojkarnad inlägg så kör jag väll vidare på temat  dubbel be

Jo han har landat     Och nycklar har han 

Lite billder från dagen  Gillar ju namnet Berit  det namnet  dök upp i kolan  så suggan får heta det Ferdinand Ferdinans darling med kalv Fler Buffel rövar roliga

Posted Images

Ett tråkigt plan Euroving halvfullt  det blir till och stoppa in propparna och ta sig en lång lutare 
20191125_160228.thumb.jpg.6a28db562d580ecaa48c0e5b8daaa2d2.jpg
Lyckades du ta en egen rad om det är halvfullt?

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

rolba
1 minut sedan, skrev Kötthandlarn:

"Flugbussen"..........:giggle:

Undrar hur den ser ut.........:rotfl:

image.thumb.png.a33d4e81673f8a656dba48efa46c0a21.png

Efter en nattlig hemfärd från Piteå med min racebuss så var den helt luden i fronten av, nej vänta nu, det var ju mygg.

Men kanske nåt liknande då. :666:

• Ge karma 1
  • Haha 1
BanFang
5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det kan vara så. 
Tycker ändå att det är pinsamt att stå och packa ut några kilon med spaghetti och schampo. 

Nä det är inte så värst pinsamt. Det har hänt många gånger. Kanske inte vid utresa men vid hemresa är det vanligt. 

Då är det mer pinsamt att storhandla och kassörskan säger att det inte finns täckning på kortet. Och då plocka bort varor tills det funkar. 

Nu har det kanske inte hänt mig men när man står bakom någon och känner sig dum för deras skull. 

Det är pinsamt.  😝

• Ge karma 3
1 timme sedan, skrev Khonis:

Pelaren gick bet ser jag, trist. 

Men 10 timmar är en baggis. 

10 timmar e en picknick, min längsta flygning var fr New York- Bkk non-stop i ekonomi, fast det gick alldeles utmärkt med ett frikostigt, halvfull Thai Airways flyg.

MVH

• Fint 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Soengsang
3 timmar sedan, skrev clion:

nu har de en rad för 70 plussare så nu vet ni det

Det har funnits rätt länge.

Bra att allt gått bra för dig iaf!

Edited by Soengsang
  • Ge karma 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Mankan
15 timmar sedan, skrev berlitz:

Du Kommer nog på något negativt.

Vad är det för negativt jag ska komma på? Har du något konkret att klaga på när det gäller mina inlägg eller vill du bara gnälla allmänt på mig som person? 

Edited by Mankan
  • Ge karma 3
  • Fint 1
  • Tråkigt 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Mankan
5 timmar sedan, skrev clion:

En sak till som är ny När någon ska möta någon står de ju utanför när man hämtat  väskorna  u stod ju inte darlingen

där försökte ringa på lai mm 

fick gå och köoa ett dtack simm  sen gick det jag står på 3 an fatta nada gick och lämmna luren till en taxi sälljare så han fick prata hon fick inte komma dit utan hon stod vid utgång 3 på våning 2 

Ändrades 2 timmar sedan av clio

Vad är det som är nytt? De numrerade utgångarna har väl funnits där om inte alltid i alla fall rätt länge.

Edited by Mankan
  • Fint 1
  • Tråkigt 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

audirs2
3 timmar sedan, skrev clion:

Nu har jag frågat på imigration på suvan om det jag läst nån gång på forumet 

att man måste tala om för polisen eller imigration om man ska åka nån stanns

typ jag ska ju vara i Bangsaray  sen Ubon nyår i chang mai Jag skrev 2 st en för Bangsaray och en för Ubon han i paskontrollen tog båda men han var äldre ändå hade han två streck på uniformen 

Nu gick vi in på turist polisen på v 2 och

frågade de sa nej vi är turister det gäller 

inte mig  bara predikanten och de som bor permanent 

Sen var det en ny sak som jag såg brukar ju gå i Thai disken  när jag kommer nu har de en rad för 70 plussare så nu vet ni det

En sak till som är ny När någon ska möta någon står de ju utanför när man hämtat  väskorna  u stod ju inte darlingen där försökte ringa på lai mm 

fick gå och köoa ett dtack simm  sen gick det jag står på 3 an fatta nada gick och lämmna luren till en taxi sälljare så han fick prata hon fick inte komma dit utan hon stod vid utgång 3 på våning 2 

He he, kan någon översätta detta?:lipa:

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

Soengsang
28 minuter sedan, skrev Mankan:

Vad är det som är nytt? De numrerade utgångarna ha väl funnits där om inte alltid infalla fall rätt länge.

Var nu inte så petnoga 🤣🤣

• Ge karma 1
  • Haha 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

rolba
1 timme sedan, skrev Mankan:

Vad är det som är nytt? De numrerade utgångarna ha väl funnits där om inte alltid infalla fall rätt länge.

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Var nu inte så petnoga 🤣🤣

Det var väl 70+ kön i immigration han avsåg.

• Ge karma 2
  • Fint 1