Jump to content
IGNORERAD

Bangkok Bank och Android 10?


gst

Recommended Posts

Sen jag uppdaterade min telefon till Android 10 kan jag inte längre logga in på Bangkok Bank. Inte helt säkert att det är orsaken, men det stämmer i tid. Går bra att logga in på datorn, och min fru som har en iPhone kan logga in. Någon mer som stött på detta problem, eller är det bara jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev gst:

Sen jag uppdaterade min telefon till Android 10 kan jag inte längre logga in på Bangkok Bank. Inte helt säkert att det är orsaken, men det stämmer i tid. Går bra att logga in på datorn, och min fru som har en iPhone kan logga in. Någon mer som stött på detta problem, eller är det bara jag?

Har du uppdaterat appen, så den e kompatibel med telefonens senaste op?

Edit: Bkk bank verkar inte ha släppt uppdatering för sin app till A10, trist.

A173E666-DC45-45DD-A837-F12DFF7F7DFF.thumb.png.f1c41ca137c8eb4a9da5d4b4e87129dc.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Har du uppdaterat appen, så den e kompatibel med telefonens senaste op?

Edit: Bkk bank verkar inte ha släppt uppdatering för sin app till A10, trist.

A173E666-DC45-45DD-A837-F12DFF7F7DFF.thumb.png.f1c41ca137c8eb4a9da5d4b4e87129dc.png

Har senaste versionen av appen, så man tycker ju att den borde vara kompatibel med Android 10 :( Uppdaterad 8/10 2019

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev gst:

Har senaste versionen av appen, så man tycker ju att den borde vara kompatibel med Android 10 :( Uppdaterad 8/10 2019

Senaste versionen verkar ju vara från 17/10.

Du kanske skulle prova att avinstallera appen, sen installera igen?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Senaste versionen verkar ju vara från 17/10.

Du kanske skulle prova att avinstallera appen, sen installera igen?

och glöm inte att starta om telefonen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Senaste versionen verkar ju vara från 17/10.

Du kanske skulle prova att avinstallera appen, sen installera igen?

Står 8/10 på min playbutik. Är den som heter Bualong mBanking. Stämmer bara så bra med när jag fick Android 10 i telefonen, även om jag inte kan garantera att det är orsaken

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...