Jump to content
IGNORERAD

Vart tog dom vägen?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Tänkte höra om medlemmarna har några funderingar kring hur man kan ta reda på var gamla darlingar numera finns i Thailand?

 

Kan det finnas någon särskild databas man kan söka i?

 

Tänker främst på Gee som jag var ihop med ganska länge i slutet på 90 talet.

 

Tänkte om man kunde fråga runt lite först i området kring soi 7 och soi 8 i Pattaya. Tyvärr har man ju rivit barerna som Gee jobbade i den gången så undersökningen blir ju en aning försvårad.

 

Vet att hon hade sitt hem i Samut Sohngkram så kanske där man ska starta.

 

Problemet är att jag har inga bilder på henne däremot vet jag vad hon heter på Thai.

 

BTT

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    12

  • clion

    11

  • stefan5300

    3

  • Tommy

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du har ju kikare redan, komplettera med ett förstoringsglas så kan du öppna detektivbyrå

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du vet vad hon heter på thai, så är nog Facebook bästa databasen. 

 

Men om du "vet" att hon heter Noi, så kan det komplicera saker en aning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev Surin P3:

Om du vet vad hon heter på thai, så är nog Facebook bästa databasen. 

 

Men om du "vet" att hon heter Noi, så kan det komplicera saker en aning. 

 

Gee bör vara runt 50 idag om hon lever.

 

Hon finns inte på facebook och jag misstänker att hon kanske sitter och häckar i England eller Tyskland för hon gick med en annan gubbe efter att jag dumpade henne.

 

Anledningen till att jag sa upp bekantskapen var att hon snodde 500 baht ur min plånbok och stack hem till rummet och surade i flera dagar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 minuter sedan, skrev Enis:

Du har ju kikare redan, komplettera med ett förstoringsglas så kan du öppna detektivbyrå

 

enis

 

Kikaren har jag numera planterat in i glasögonen kan behövas på broder eftersom synen börjar bli lite skum med åren.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Gee bör vara runt 50 idag om hon lever.

 

Hon finns inte på facebook och jag misstänker att hon kanske sitter och häckar i England eller Tyskland för hon gick med en annan gubbe efter att jag dumpade henne.

 

Anledningen till att jag sa upp bekantskapen var att hon snodde 500 baht ur min plånbok och stack hem till rummet och surade i flera dagar.

 

BTT

Va!? blev hon sur för att du bara hade 500 Baht? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, broder tuk tuk said:

Tänkte höra om medlemmarna har några funderingar kring hur man kan ta reda på var gamla darlingar numera finns i Thailand?

 

Kan det finnas någon särskild databas man kan söka i?

 

Tänker främst på Gee som jag var ihop med ganska länge i slutet på 90 talet.

 

Tänkte om man kunde fråga runt lite först i området kring soi 7 och soi 8 i Pattaya. Tyvärr har man ju rivit barerna som Gee jobbade i den gången så undersökningen blir ju en aning försvårad.

 

Vet att hon hade sitt hem i Samut Sohngkram så kanske där man ska starta.

 

Problemet är att jag har inga bilder på henne däremot vet jag vad hon heter på Thai.

 

BTT

 

 

www.formerbargirlsregister.co.th

 

Happy hunting!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Gee bör vara runt 50 idag om hon lever.

 

Hon finns inte på facebook och jag misstänker att hon kanske sitter och häckar i England eller Tyskland för hon gick med en annan gubbe efter att jag dumpade henne.

 

Anledningen till att jag sa upp bekantskapen var att hon snodde 500 baht ur min plånbok och stack hem till rummet och surade i flera dagar.

 

BTT

Tur för henne att hon snodde den femhundringen. Annars kanske hon hade suttit och häckar med dig idag. 
Nu blev hon 500thb rikare och fick en tysk gubbe eller något sådant. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Gee bör vara runt 50 idag om hon lever.

 

Hon finns inte på facebook och jag misstänker att hon kanske sitter och häckar i England eller Tyskland för hon gick med en annan gubbe efter att jag dumpade henne.

 

Anledningen till att jag sa upp bekantskapen var att hon snodde 500 baht ur min plånbok och stack hem till rummet och surade i flera dagar.

 

BTT

Snodde... TOG betalt och gick hem...🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Tänkte höra om medlemmarna har några funderingar kring hur man kan ta reda på var gamla darlingar numera finns i Thailand?

 

Kan det finnas någon särskild databas man kan söka i?

 

Tänker främst på Gee som jag var ihop med ganska länge i slutet på 90 talet.

 

Tänkte om man kunde fråga runt lite först i området kring soi 7 och soi 8 i Pattaya. Tyvärr har man ju rivit barerna som Gee jobbade i den gången så undersökningen blir ju en aning försvårad.

 

Vet att hon hade sitt hem i Samut Sohngkram så kanske där man ska starta.

 

Problemet är att jag har inga bilder på henne däremot vet jag vad hon heter på Thai.

 

BTT

 

 

Bara att sätta igång och beta av alla massageställen i Thailand så hittar du nog. Gör du inte det så gör detsamma i Tyskland :-)

Funkar inte detta så tycker jag du ska anse 500-battingen som förlorad

Vad tycker Britt om den här iden förresten?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
47 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Tur för henne att hon snodde den femhundringen. Annars kanske hon hade suttit och häckar med dig idag. 
Nu blev hon 500thb rikare och fick en tysk gubbe eller något sådant. 

 

Nja snarare jag som hade tur.

 

Gee var väldigt glad i whiskey,

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
18 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Bara att sätta igång och beta av alla massageställen i Thailand så hittar du nog. Gör du inte det så gör detsamma i Tyskland :-)

Funkar inte detta så tycker jag du ska anse 500-battingen som förlorad

Vad tycker Britt om den här iden förresten?

 

/ SatanG

 

Ärligt talat så tror jag inte en åldrad Gee fortfarande är i branschen. Fast man vet ju aldrig. Förra gången jag var nere besökte jag en bar mellan soi 7 och soi 8 och där var en bartjej som var 76 år gammal. Hon ville jag skulle lösa ut henne för en natt på rummet men jag sa vänligt men bestämt nej.

Jag skyllade på mitt dåliga hjärta.

Vem vet hur het hon hade varit i sängen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

:lipa:

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ärligt talat så tror jag inte en åldrad Gee fortfarande är i branschen. Fast man vet ju aldrig. Förra gången jag var nere besökte jag en bar mellan soi 7 och soi 8 och där var en bartjej som var 76 år gammal. Hon ville jag skulle lösa ut henne för en natt på rummet men jag sa vänligt men bestämt nej.

Jag skyllade på mitt dåliga hjärta.

Vem vet hur het hon hade varit i sängen.

 

BTT

Ärligt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?:lipa:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ärligt talat så tror jag inte en åldrad Gee fortfarande är i branschen. Fast man vet ju aldrig. Förra gången jag var nere besökte jag en bar mellan soi 7 och soi 8 och där var en bartjej som var 76 år gammal. Hon ville jag skulle lösa ut henne för en natt på rummet men jag sa vänligt men bestämt nej.

Jag skyllade på mitt dåliga hjärta.

Vem vet hur het hon hade varit i sängen.

 

BTT

När får de pension 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ärligt talat så tror jag inte en åldrad Gee fortfarande är i branschen. Fast man vet ju aldrig. Förra gången jag var nere besökte jag en bar mellan soi 7 och soi 8 och där var en bartjej som var 76 år gammal. Hon ville jag skulle lösa ut henne för en natt på rummet men jag sa vänligt men bestämt nej.

Jag skyllade på mitt dåliga hjärta.

Vem vet hur het hon hade varit i sängen.

 

BTT

1995?

Då bör hon vara ca 100 år idag, kunde ju vara en kul grej att testa!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev burrabus:

När får de pension 

 

Tror att hon enbart serverade lite drinkar i baren och höll gästerna sällskap.

 

Att hon stötte på den något yngre brodern kan ju ha berott på dålig syn.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror bestämmt broder hittat några antika FIBBAN och fått fantasin ,f.låt, inspirationen att åter flöda fritt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Baa:

Tror bestämmt broder hittat några antika FIBBAN och fått fantasin ,f.låt, inspirationen att åter flöda fritt.

 

Vad jag kommer ihåg så fanns det få thaitjejer i den tidningen på 70 talet men du premurerade kanske på den thailändska versionen?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Vad jag kommer ihåg så fanns det få thaitjejer i den tidningen på 70 talet men du premurerade kanske på den thailändska versionen?
 
BTT
Nä men det fanns ju reportage från Thailand vilka lästes med spänning, kommer särskilt ihåg ett där "Lennart" eller va fan han hette från Sverige var med. Han var i Thailand och firade sin skilsmässa.

Det var för övrigt för de bra reportagen man läste fibban o liknande herrtidningar.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 minuter sedan, skrev apknug:

Nä men det fanns ju reportage från Thailand vilka lästes med spänning, kommer särskilt ihåg ett där "Lennart" eller va fan han hette från Sverige var med. Han var i Thailand och firade sin skilsmässa.

Det var för övrigt för de bra reportagen man läste fibban o liknande herrtidningar.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

 

Jaså jag läste inget i den tidningen mest beroende på att jag inte fattade något och inte var intresserad av reportagen.

 

Jag bläddrade snabbt fram till porrsidorna och sen gick man in på toan och drog en handtralla och sen lade man tillbaka tidningen i pappas väska i garderoben där han försökte gömma sina tidningar för mamma.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Vad jag kommer ihåg så fanns det få thaitjejer i den tidningen på 70 talet men du premurerade kanske på den thailändska versionen?

 

BTT

Det är ju mycket tack vare svenska herrtidningar att jag hamnade i Thailand och Filippinerna, så tack för alla uppmuntrande reportage👍👍🥳🥳🤪🤪.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, stefan5300 said:

Det är ju mycket tack vare svenska herrtidningar att jag hamnade i Thailand och Filippinerna, så tack för alla uppmuntrande reportage👍👍🥳🥳🤪🤪.

Å fan, jag trodde det berodde på klimatet.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Baa:

Å fan, jag trodde det berodde på klimatet.

Nä för tusan inga klimateriebrudar för mig😁😁.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Baa:

Å fan, jag trodde det berodde på klimatet.

 

Det gör det nog i viss mån.

 

Folk är kåtare i den thailändska hettan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...