Jump to content
IGNORERAD

Trött på Pattis??


Odin

Recommended Posts

Jaha... Då sticker vi ut hakan igen, vill bara ge ett råd till all ni som jag som har blivit less på Pattaya...

Prova Surin... Helt jävla outstanding nattliv och en underbar stad. Tack min vän som fick mej att åka hit in the first place.

I morgon så blir det Koh Chang så att solbrännan övergår från barvit till lite mer Kanariaröd innan hemresan, men skulle kunnat stanna här en månad till... Tack P3

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    9

  • noBuzz

    8

  • Farang

    7

  • Odin

    6

Mest aktiva i denna tråd

Har sett många livströtta människor i Thailand, de flesta i Pattaya :whistle:

Tack för tipset om Surin, ibland känns det som om jag varit för länge i Bangkok, skall testa Surin snart, och kanske Chiang mai också :wai:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Quote

Den som är trött på Pattaya är trött på livet.

Undrade just hur Broder skulle förgylla våran vardag.

Men här kom den - bättre sent än aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Maitan!

Jag har jobbat både i Bangkok och Pattaya.

Bangkok blev jag less på ganska snabbt. Pattaya däremot är ju ett ständigt pågående party.

Finns ju alltid någon farang att tjabba med eller kan man gå till någon bar, dricka sangsom och prata med någon tjej.

När jag bodde i Nonthaburi fanns det inte en farang så långt ögat nådde.

Bara en massa kacklande thaiare omkring en.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin e la fint men att jämföra de med Pattis...

... e ju lite grann som att jämföra Gröna Lund med Liseberg :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT.

Det som du upplevde eller upplever är ju din syn på det,helt ok.

Men ja kan bli trött ibland när man får höra samma visa och hur jävligt dom tycker de har blivit behandlade..

Ibland så man som en socialbyrå sitta och lyssna på deras elände.

Och jag blir trött på detta,när man kan ha mycket roligare..Hälsningar Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Den som är trött på Pattaya är trött på livet.

BTT

Det är klart att broder som inte är i pattis så ofta(eller Thailand överhuvudtaget)

kan tröttna.Han har nog inte varit där så många ggr tror jag :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT's abstinens orsakad av Pattaya visar sig mer och mer frekvent. Hur var det nu BTT, senaste gången november 2007? Har det börjat klia ordentligt nu?

Själv var jag i Pattaya maj 2009, så det är lugnt för min del.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var i Pattis november eller om de va december 2008, och det kliar som faaaaaaa...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gurkan!

Jag har varit sammanlagt i Pattaya i fyra år, med en kortare vistelse i Nonthaburi med.

Herr Chang!!

Jo senaste gången var i november 2007 och nästa tripp blir kring juli- augusti nästa år.

Den som väntar på något gott...

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt outstanding nattliv säger du, hur ser en helkväll i Surin ut då ?

Är ju själv rätt torsk på Pattaya men kanske dags att vidga sina vyer någon gång i framtiden :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Helt outstanding nattliv säger du, hur ser en helkväll i Surin ut då ?

Är ju själv rätt torsk på Pattaya men kanske dags att vidga sina vyer någon gång i framtiden :P

Hade en helkväll i Surin med noBuzz... först var vi på en glassbar, sen gick vi till en annan bar där dom visade fotboll på en stor bioduk :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Begriper ju inte hur man kan jämföra en håla som Surin med allt nöjeslivs moder Pattaya.

Vad ska man i Surin att göra om man kan va i Pattaya?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Begriper ju inte hur man kan jämföra en håla som Surin med allt nöjeslivs moder Pattaya.

Vad ska man i Surin att göra om man kan va i Pattaya?

BTT

Kanske för att det känns mer genuint och annorlunda samt för att vidga sina vyer bortom dom gängse turiststråken. För dig som ändå bara häckar på en eller två barer i en soi skulle inte ens den mindre storleken på nöjesutbudet vara något problem.

Fast du kanske skulle få problem att hitta överåriga, mulliga trebarnsmorsor dock eftersom kvaliten generellt är högre på dom arbetande tjejerna, så det kanske ändå inte är stället för dig. ;)

Visst är Surin kul men är nöjesliv det primära med besöket så är det nog aningen vassare utbud i t ex storstäderna Korat och Udon. Större stad, större nöjesutbud givetvis. Men nog har Surin tillräckligt för några kvällar i alla fall.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag har inte varit i surin . Men jag var i Udonthani och kan jämföra med Pattaya. Udon var softare och passade mig bra. Pattaya är det tempo tempo. Party party. Det finns betydligt mer av allt i pattis. Själv bor jag alltid i Jomtien. För det är lugnare och det är en kortis in till pattis och golfen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Farang! Jag funderar när jag läste om din helkväll med No Buzz. Du har ju skrivit om vaselin någonstans,det var väl ingen sådan tub i farten när ni träffades.

Förlåt, kunde inte låta bli,är på ett väldigt konstigt humör i kväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

@ larbejo

Var visserligen rätt dragen igårkväll, men kan inte påminna mig om att jag skulle skrivit nått analt då?

För att svara på din fråga, noBuzz är visserligen rätt söt men inte riktigt min typ, så nått vaselin såg jag inte till.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

@ larbejo

Var visserligen rätt dragen igårkväll, men kan inte påminna mig om att jag skulle skrivit nått analt då?

För att svara på din fråga, noBuzz är visserligen rätt söt men inte riktigt min typ, så nått vaselin såg jag inte till.

Kanske detta som avses?

Från tråden "Dear penis", inlägg 6:

Med lite vaselin så kan det bli reality 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kanske detta som avses?

Från tråden "Dear penis", inlägg 6:

Med lite vaselin så kan det bli reality 

Hoppsan  :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Hehe, uttjatat ämne.har existerat här på forumen i flera år...

Smaken är som baken...delad...lika uttjatat, eller hur???

Men BTT har en poäng i sitt uttalande, tycker jag..nämligen att om man är trött på Pattaya så är man trött på livet...

För i Pattaya existerar livet.man är nära livet och man är nära döden...inga mjuka mattor finns till hands om man skulle falla..och inga trista begränsningar dyker upp om du skulle råka hamna i himmlen av känslor... eller någonting i den stilen...

Det är livet, i en ren och ofiltrerad miljö.gör vad du vill med det ..och få vad du vill..

Därför älskar jag Pattaya

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet klarläggande bara... Jag skrev inte att Surin är värre, bättre eller ösigare än Pattaya.

Jag skrev att när man som JAG tröttnat lite grann på fiskebyn så är Surin ett utmärkt alternativ.

Skulle kunna tänka mej att Surin är som Pattis var för 15-20 år sedan, mycket mer ``vanliga´´ människor på uteställena vilket medför en mycket mer hjärtlig stämmning.

Känn er inte påhoppade eller hotade ärade barrävar, JAG berättar bara vad JAG tycker har ingen önskan att tvinga er hit.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...