Jump to content
IGNORERAD

Trött på Pattis??


Odin

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Tusan det vart ju litet innan hur litet har dom gjort det nu? ???:diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    9

  • noBuzz

    8

  • Farang

    7

  • Odin

    6

Mest aktiva i denna tråd

snömannen

Anytime Mait.

Så du inte får hemlängtan, kl är 8 på kvällen i götet o ca 26 grader o sol.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

"Up to me" - "Up to you"

I ärlighetens namn måste jag väl tillstå att även jag anammat thaitjejstuket och säger gladeligen "Up to you" emellanåt. Det är faktiskt riktigt skönt att slippa ta ställning när det inte spelar någon som helst roll!

Försöker annars vara tydlig och säga vad jag vill om det spelar någon roll men det har jag snarare lärt mig med åren.

Min teori kring att vi fruntimmer normalt inte är särskilt tydliga tror jag beror på på något genetiskt; vi har överlag en tendens att tro att ni karlar skall kunna läsa mellan raderna och lista ut vad vi vill även om vi inte säger det rätt ut.

Sedan blir vi av någon anledning skitgringa om ni inte fattar (vilket ni förstås sällan gör) för själva är vi ju alldeles utomordentligt duktiga på att läsa in vad ni säger mellan raderna (fast än ni antagligen bara menade just precis vad ni sa...).

Mycket märkligt. Och i detta Darwins 200årsjubileumsår kan man ju undra vilken den evolutionära poängen med detta är?  Att göra livet tillsammans med en kvinna så mycket mer spännade för en man? Och kanske livet med en thailändsk kvinna blir dubbelt så spännande?

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Ulrika!

Bra analys där :dance1:

Något som är rätt målande för en kvinna är ju att man får en kryptisk fråga och således svarar 'jag vet inte'.

Tjejen säger inte sällan då 'Jo men om', eller nåt i den stilen, och så kommer en liten utläggning för att försöka förtydliga frågan vilket ofta gör det hela än mer förvirrande.

När man till slut svarat 'jag vet inte', ett antal gånger p.g.a att parametrarna i frågan troligen aldrig kommer uppstå (något man inte nämner för då kommer repliken genast, 'men om') så ger man ju emellanåt upp och svarar bara för att ge ett svar.

Är svaret då inte det förväntade (vilket det oftast är) så brukar frågan omformuleras så nästa svar förhoppningsvis bättre passar in på det svaret tjejen helst vill ha.

Okey, ska i sanningens namn medge att oftast vet man vilket svar som förväntas men självklart vill man ju inte ge just det svaret :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, hade det funnits ett folkslag med förståndiga kvinnor så hade det folket dominerat jordklotet.

Darwinisten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, det hela är skitlätt..

Om man ställer en fråga (vilket man ofta gör) så får man ett svar man inte vill ha om man inte ställer frågan på omvänt sätt utan att nämna de parametrar som redan innan frågan ställdes är kända av kvinnan. Annars blir resultatet okänt och kvinnan förvirrad med anledningen till att man frågade. Och vänder man på frågan (vilket man aldrig gör) så brukar kvinnor alltid vända tillbaka den reflexmässigt varpå man är tillbaka på ruta ett utan att eventuella okända parametrar blivit kända och kvinnan fattat varför du frågade det du ville veta innan du vände på frågan i första skedet.

Äh. brudar är lätta pussel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Mja, hade det funnits ett folkslag med förståndiga kvinnor så hade det folket dominerat jordklotet.

Darwinisten Arne

Det har funnits. Men dom dog ut p.g.a. förståndiga kvinnor.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem (fn) har matat Arne??? Och med vad??? Han är ju all over the site..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Odin!

Bäste herr Arne har lugnat ned sig betydligt.

På gamla thaitjejersiten var han en ständig plåga till många medlemmars stora förtret.

Själv tycker jag han närmast blivit en institiuion på forumet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...