Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote En väldigt intellektuell och givande tråd! Visst e det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ann Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Skål !! och en bra kväll Ann&Jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Enda lediga kvällen i vecka... Råkade just se att jag köpt en Tuborg "Special beer", som är på 7,5% alkohol Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 QuoteEn väldigt intellektuell och givande tråd! Ett väldigt intellektuellt och givande inlägg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Varför skulle en skål på lördan inte vara intelektuell... vino veritas eller va de nu säger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Jag säger också SKÅL. Nu är ju klockan 19,12 Så det är dags att öppna singha. Jag hittade inte den "andra" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 QuoteEn väldigt intellektuell och givande tråd! Vid närmare eftertanke.hde jag inte vart så otroligt godhjärtad av mej hade det blitt minus karma för en sån kommentar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Spriten tar bort poletyren på både möbler och människor. Detta var ett väldigt ickelektuellt inlägg, SKÅL! member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Detta var ett väldigt ickelektuellt inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roggan Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 skål alla blandar lite enligt bild /roggan å lek lek2 040.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Skåååål :Drogar-Laugh(LBG): [attachment=1] Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 hmm.det var ju en imponerande "baksida" molle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote hmm.det var ju en imponerande "baksida" molle Tittade du på avataren eller på bilden? Skål, häller upp en ny cuba libre nu members member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote Tittade du på avataren eller på bilden? Skål, häller upp en ny cuba libre nu members Självklart bilden... Slampstämpeln såg jag jsut nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 QuoteTittade du på avataren eller på bilden? Skål, häller upp en ny cuba libre nu members Är det inte dags för lite fler barhistorier? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Jo om du har några Joints.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Farang började ju me "baksidor" o jag "stämplar" in me ett bidrag i lördags underhållningen... Havsmajoren slant o var tvungen o ta tag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote Farang började ju me "baksidor" o jag "stämplar" in me ett bidrag i lördags underhållningen... Havsmajoren slant o var tvungen o ta tag.. Är det Haddock's handgrepp man ser? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 ja..jag vet inte varför men plötsligt slant jag.hal sand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 men som gentleman man är..har ju läst massor ab BTT:s utlägg o lärt mej.så köpte jag lite torkad bläckfisk o sen var det bra igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote ja..jag vet inte varför men plötsligt slant jag.hal sand. Sånt som händer ,,,,,,,,,,skål.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote Sånt som händer ,,,,,,,,,,skål.. hehe...ja du vet ju hur det e ..skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Känns ju lite sådär...men så här går det med "hal sand" förargelse väckande beteende sa de.hmmm.trodde inte det var möjligt i Siam.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Så där kan det gå,,,fast herr polisen är rätt snäll i vanliga fal ... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Quote Så där kan det gå,,,fast herr polisen är rätt snäll i vanliga fal ... Hehehe..visst e han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu