Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Sitter och njuter med en cigarett och en whiskey, inte dumt alls. Skål, var ni än är. En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 QuoteSitter och njuter med en cigarett och en whiskey, inte dumt alls. Skål, var ni än är. jamen skål då! röker du LM i Sverige också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Jag skålar i en kopp rykande mocca ( till skillnad mot vad alkisen gubben tror ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Quotejamen skål då! röker du LM i Sverige också? Nej, faktiskt inte. När jag är i Sverige så röker jag bara röda Marlboro. :- En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Skål då!! Sitter här med en kall Carlsberg... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Skååååååååååååååål på er alla, med Norrlans Guld och Whiskey och lite Lippo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Ja här i Tailand är det dags för en skål till. Skåååååål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 skål på er alla Trevlig helg på er alla Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesse Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Skåååål på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Äntligen lördag, skål fyllgubbar!!! ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Chock dii, gott folk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juan Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 skål,, men va fan norrlands 3,5 är inte mycket att skåla med ;D Juan Att märka ord är den dummes sätt att verka vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Quote skål,, men va fan norrlands 3,5 är inte mycket att skåla med ;D kan jag verkligen hålla med om,själv har jag varit ute på en nätt liten cykeltur idag (56 km) så bara det är ju en fylla i sig,lite regn fick man stå ut med också :- och sen hem till jaccusin och en fet whirre och ett par bärs,så leker livet igen Hälsar Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Quote kan jag verkligen hålla med om,själv har jag varit ute på en nätt liten cykeltur idag (56 km) så bara det är ju en fylla i sig,lite regn fick man stå ut med också :- och sen hem till jaccusin och en fet whirre och ett par bärs,så leker livet igen Hälsar Gurkan21 Jag har själva bott på sådana platser där det inte finns taxi eller andra kommunikationsmedel. Hoppas du slipper cykla resten av ditt liv... ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr-noodles Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Klart att Lördags skål ska ingå Skål allesammans lets Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phibun Mangsahan Inlagd Oktober 23, 2008 Dela Inlagd Oktober 23, 2008 Självklart blir det en Norrlands Screwdriver,17 cl Vodka 1 st Apelsinklyfta Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Oktober 24, 2008 Dela Inlagd Oktober 24, 2008 Men idag skålar vi för att det är fredag igen skål alla mina vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sköndal Inlagd Oktober 24, 2008 Dela Inlagd Oktober 24, 2008 Skål på er alla, nu e det helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 24, 2008 Dela Inlagd Oktober 24, 2008 skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Skål igen :Drogar-Laugh(LBG): här vankas det thaiparty garanterat röj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTorsten Inlagd November 8, 2008 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2008 Helt underbart att denna tråd får leva vidare Skål igen då Thai älskare [move]32 dagar kvar till semester ...[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Klart man tar en skål på lördan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 skål då Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Skål på dig Høggarn! Å alla ni andra å Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 En väldigt intellektuell och givande tråd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu