Jump to content
IGNORERAD

Jag gifter mig!


Guest HansG

Recommended Posts

Guest HansG

Jo, jag gifter mig igen med en underbar kvinna den 19 juli på hennes födelsedag. Vi gifter oss borgerligt. Men jag behöver många romantiska råd så att min älskling får något speciellt att minnas.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    4

  • Chiefen

    3

  • Linto

    2

  • Mantra

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

swedenfarang

Stort grattis, det är du särskilt värd. Du är en karl med stil!

Dock är min romantiska sida av så låg kaliber att jag inte törs komma med några förslag! Ser däremot fram emot bilder från tillställningen.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!! Tyvärr kommer jag heller inte på nåt romatiskt nu på en gång hehe.. Men grattis igen och lycka till  :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Grattis!

En liten minibröllopsresa, tex en lyxweekend på ngt spa med god mat god dryck och bara rå om varann? Blir nog en bra weekend för båda!

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis och lycka till.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till giftemålet. Jag hoppas ni får många fina år tillsammans.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Bästa forumvänner!

Nu måste ni plocka from Eran romantiska sida och hjälpa mig med mina bröllopsförberedelser. Vigsel akten skall ske på en plats som heter vindarnas udde och med Vättern som bakgrund och sedan en liten fest hemma. Fråga gärna era flickvänner/fruar om råd.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Stort grattis.

Det enda jag är riktig säker på att tiracen  verkligen älskar är en riktig Thailänsk guldring. Kanske också ett armband i Thaiguld.

Det gör SUCCE

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör en fin grej av när du ger henne ringen. (eftersom det är borgerligt så kan du ju kanske ge henne ringen innan vigseln för den är ju inte nån speciellt romantiskt tillställning.)

Göm ringen i en stor blomma, ta med henne till ett vackert ställe utomhus. Prata med henne och lova att du alltid ska finnas hos henne och aldrig "butterfly" och att (viktigt) du alltid ska ta hand om henne.

Ta henne sedan till en riktig Thai restaurang, köp en jättebling grej till henne i guld som morgon gåva. Thaitjejer verkar älska guld bling och riktig thaimat. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

glömde att kommentera angående spa:

Spa vet dom nog inte ens vad det är och förmodligen kan dom inte bry sig mindre. Det är en farang grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

glömde att kommentera angående spa:

Spa vet dom nog inte ens vad det är och förmodligen kan dom inte bry sig mindre. Det är en farang grej.

Finns ju gott om badhus i LOS, och det skulle ju bli ett oförglömligt minne för HansG's fru ifall HansG gick på ett sånt efter brölloppet.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns ju gott om badhus i LOS, och det skulle ju bli ett oförglömligt minne för HansG's fru ifall HansG gick på ett sånt efter brölloppet.

Ja det var nog inte en hundraprocentig sanning det jag sa. Jag utgick ifrån min egen fru som inte alls uppskattar SPA och dylikt som jag själv gör.

Kanske lite bubbelpool och breezer till tanten och chang till mannen ;) Massagen står han ju själv för på kvällen/natten ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!

En flådig diamantring är väl på sin plats, det om något är väl romantik för kvinnovarelser oavsett ursprung. Thairingarna i 23 karats guld är inga höjdare, alldeles för mjuka för en lång livstid.  Passar sig mer som byrolåds/pantbanks-guld.

Toppa cermonin med en middag på en restaurang. Kan väl inte bli mer romantiskt.  :mdr:

Lycka till/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ta in på ett hotell med bubbelbad på rummet, ät gott på nått mysigt ställe och sedan hem till rummet

Bubbla och drick bubbelvatten med lite goda jordgubbar till :love:

Garanterat mysigt

Grattis föresten :give_rose:

Själva så firade vi bröllopsnatten i friggeboden i bakgrunden, men tog en fin kryssning senare

till Helsingfors, lyxhytt med balkong.

minsommar34.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett trefaldigt leve för dom tvåfaldiga som nu har bestämt sig för att bli enfaldiga.Grattis önskar Hobbe ;)

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett stort grattis till er.

Jag skulle nog försökt att hyra en fin gammal båt och åkt ut på vänern med lite skaldjur o en middag utöver det vanliga ( du ska öppna ostronen för henne) och bara mysa titta på solnedgången.

Sen tar ni till kaj där kan era vänner vänta för en trevlig kväll och sen tar du ett fin hotell som ni firar eran första dag på erat nya liv.

Hoppas ni får en underbar dag oavsätt vad ni gör.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kenneth4618 och snömannen är ju ena riktiga romantiker!

Ni andra tycker jag känns lite vilse. Det är inte romantiskt att ge bort så mycket pengar man kan. Inte speciellt ekonomiskt, heller.

Nej, upplevelser och gester! Nu känner jag inte din blivande - men överraska med vadsomhelst. Middag, blommor, promenad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...