Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

buriram

Mot Thailand, Buriram

Recommended Posts

buriram

Hejsan Robban, har material och bilder för att fylla detta Forum till bredden, Men 35 grader på EM tar på krafterna, är man här en månad så kör man på reservkraft  :dance1:   Håll ut anders Vaknar

Kim

Hejsan Robban, har material och bilder för att fylla detta Forum till bredden, Men 35 grader på EM tar på krafterna, är man här en månad så kör man på reservkraft  :dance1:   Håll ut anders Vaknar

Vänta bara om en månad när du har 42 på eftermiddan en del dagar. Då orkar man knappt tänka.

Ett tips tills dess. ladda ett airconkylt rum med tv, dvd och böcker, stanna sedan där inne tills regnen kommer i mitten på april då klimatet börjar bli uthärdligt igen.

buriram

Hejsan Kim, Anders har varit och tränat från slutet av mars till början av maj, så det är lugnt, är växelvarm som jag skrev men min fru "lider" Idag gick hon och la sig på EM ett par timmar med AC,n på. När hon klagar så säger jag med ett léende, Vi har i alla fall tur med vädret.

Det är lättare och leva norr om Rotebro, än i Sthlm, för där är det bara skitväder, ingen vinter, kommer snön, så dag två plusgrader. Där i mellan saltar de vägarna så in i helvete att snön blir svart innan den kommer ned.

Förutom allt annat skit, ska du behålla något så måste du ha det i sovrummet.

Hade jag bott i Norrland så hade det inte varit så tydligt och klart och flytta hit.

Förslag: Flytta till Fjollis, så tar det inte lång tid och flytta hit ;-)

Hälsar anders Mitt I Natten

Guest Napho

Hej och välkommen till Buriram !

Jag bor sedan ett antal år i Napho cirka 80 km norr om staden Buriram. Tror att vi sågs på BigC (den stora turistattraktionen) för någon månad sedan. I år är det väldigt varmt väldigt tidigt på året. Å andra sidan var "vintern" kall och väldigt lång ! Jag har en stor terass under tak riktad mot norr som är väldigt behaglig nu under den varma perioden. Under "vintern" har jag en mindre uteplats att sitta på (också under tak) mot söder. Luftkonditionering behövs bara på nätterna under den varma perioden.

I Sverige bodde jag i Täby och jobbade i Rotebro och därefter i Kista. 2 1/2 år i Hua Hin var nog varefter jag och min fru drog hit upp. Det är OK !  :taunt:

10761_kommer snart_jpg178ff36931bb5b55d3

10761_kommer snart_jpg178ff36931bb5b55d3

Burpan

Vi syns väl över en chang.Är det ngt du behöver.Åkertill Napho 21mars.Hoppas du kommer ihåg oss.Mvh Börje :drinks:

Guest Thairobban

Ok Anders jag väntar, ta det lungt. Skönt att höra att ni mår bra i värmen. Det enda positiva nu i Svedala är att det blir ljusare, samt att man ser fram emot att ta sig till Buriram och lida i värmen tillsammans med ett par kalla Leo eller Singha  :drinks: . Dock gör kronkursen att man knappast vågar kolla vad bahten står i förhållande till kronan

Ha det i värmen

Robban

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy