Jump to content
IGNORERAD

Phuket stormas av...US Dollar


lars60

Recommended Posts

...och närmare 6 000 sailors från US Navy..antagligen laddade med många US Dollars!  :great:

http://www.phuketgaz...dex.asp?id=7500

PHUKET CITY: Phuket’s tourism economy will get a much needed boost this week with the arrival of six US Navy ships with a complement of over 5,700 sailors and other military personnel.

Already moored at the Phuket Deep Sea Port since June 17 is the USS Mitscher  with its crew of 281....

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    7

  • Farang

    5

  • ban99arne

    2

  • lars60

    2

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Jo vissa damer lär nog bli det.

En av mina illusioner om att bartjejer inte kan njuta av sex krossades av en av mina longtimare som när hon blev lite på örat hänryckt kunde berätta om det underbara sexet med en muskelknuttig navyman.

Minns att hon tom smackade med munnen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Flickorna lär få fullt upp, förstärkningar kommer säkert att inkallas.

Kommer ihåg köerna utanför bordellerna när sjunde flottan var på besök ...

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En av mina illusioner om att bartjejer inte kan njuta av sex krossades av en av mina longtimare som när hon blev lite på örat hänryckt kunde berätta om det underbara sexet med en muskelknuttig navyman.

Minns att hon tom smackade med munnen.

Och da hade hon anda erfarenhet av Broder med sina 19 cm, det ar till att ha krav det. Eller var det kanske 19 mm :) ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo vissa damer lär nog bli det.

En av mina illusioner om att bartjejer inte kan njuta av sex krossades av en av mina longtimare som när hon blev lite på örat hänryckt kunde berätta om det underbara sexet med en muskelknuttig navyman.

Minns att hon tom smackade med munnen.

BTT

Synnerligen olämpligt att Bäste Brors longtime investering smackar med munn när hon i stället för Bror drömmer en muskelförsedd sjöman.

Landkrabban Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Atom!! 19,2 cm från ollontoppen till överpungen. I eregerat tillstånd då alltså, vilket väl inte är så unikt.

Bäste herr Arne!!

Inga problem då passade jag på att berätta om hon med di stora pattarna i sexy bar på soi 8.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Överpungen.. då lärde man sig ett nytt ord igen... :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja håller med Farang vad skulle vi med humor göra utan brodern :D:D:D:D:D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Atom!! 19,2 cm från ollontoppen till överpungen. I eregerat tillstånd då alltså, vilket väl inte är så unikt.

Bäste herr Arne!!

Inga problem då passade jag på att berätta om hon med di stora pattarna i sexy bar på soi 8.

BTT

19,2... använde du skjutmått, linjal eller måttband? En decimal till borde du väl kunna få med ett bra skjutmått?

Vi vill också veta vilken temperatur omgivningen hade vid mätningen!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Chang!

Mätningen skedde i air con på High Five hotel på soi 8 i Pattaya och utfördes med måtband av en något överförfriskad thaidam vid namn Uthaiwan.

Det var faktiskt hennes förslag och efter en del chakwao så fixade vi det ihop.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerande att du kommer ihåg vad dom hette... longtime eller?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja Uthaiwan kallad Gee var jag ihop med under sammanlagt ett år. Hon hittade broder i Rollls Royce baren på Second Road. Den andra baren från High Five räknat om man går mot south Pattaya Road.

Pattayarävarna känner säkert till området.

Bland annat hade de en ladymanshow varje kväll i barområdet och tvärs över gatan stod, står det en massa krockade bilar till allmän åskådan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Bäste herr Chang!

Mätningen skedde i air con på High Five hotel på soi 8 i Pattaya och utfördes med måtband av en något överförfriskad thaidam vid namn Uthaiwan.

Det var faktiskt hennes förslag och efter en del chakwao så fixade vi det ihop.

BTT

Hmm. Var fick ni måttbandet ifrån egentligen? Var det du som hade det ner packat för ev. mätnings lekar?  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Knasen!

Efter att jag och damen diskuterat det allvarliga och delikata ämnet snoppars storlek över ett antal groggar sangsom i baren så fick hon ideen om att helt enkelt gå och köpa ett måttband.

Jag är aldrig främmande för nya förslag och friska ideer så givetvis gick vi och skaffade ett måttband av lämplig längd innan vi tog några groggar till.

Nu hör det ju till saken att Gee är en rutinerad gammal bartjej som sett falangsnoppar förr så den slutsatsen hon kom fram till genom mätningen var att jag är no big no small falang.

Medel alltså.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

men svaret vi alla väntar på.. vad var avståndet till underpungen?  :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

men svaret vi alla väntar på.. vad var avståndet till underpungen?  :D

:D:D:D

Quote

Bäste herr Knasen!

Efter att jag och damen diskuterat det allvarliga och delikata ämnet snoppars storlek över ett antal groggar sangsom i baren så fick hon ideen om att helt enkelt gå och köpa ett måttband.

Jag är aldrig främmande för nya förslag och friska ideer så givetvis gick vi och skaffade ett måttband av lämplig längd innan vi tog några groggar till.

Nu hör det ju till saken att Gee är en rutinerad gammal bartjej som sett falangsnoppar förr så den slutsatsen hon kom fram till genom mätningen var att jag är no big no small falang.

Medel alltså.

BTT

BTT du är fan för goo  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

:D:D

Behövde hon vara "en rutinerad gammal bartjej" för att konstatera detta  " no big no small" 

Hadde hon tappat känseln efter eran månad ihop? :whistle:

:crazy::crazy:   Hej o hå, kör den blå :crazy::crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!!

Ungefär som avståndet mellan Gees över och underläpp när hon gapar allt hon kan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Atom!! 19,2 cm från ollontoppen till överpungen. I eregerat tillstånd då alltså, vilket väl inte är så unikt.

Bäste herr Arne!!

Inga problem då passade jag på att berätta om hon med di stora pattarna i sexy bar på soi 8.

BTT

19,2 Herr Bäste Bror, nu behöver vi andra ju inte ta till millimetrar när det jämföres snopplängder.

Tycker ändå lite synd om Bäste Bror som ju investerat en icke försumabar slant i en longtime relation där fruntimmert sitter och slickar sig om munnen så fort sjömän kommer på tal. Bäste Bror borde kontaktat reklammationsavdelningen!

Långe Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo men en egenhet som Gee hade var att bli fullständigt ärlig och säga sanningar när hon blev på lyran.

En gång höll hon på att få en snyting av en tysk på Walking street.

Denne man hade en buk av ovanliga proportioner och när han gick förbi baren skrek Gee fetknopp och hey you have baby efter honom.

Jag fick rycka in och förklara att hon är babababoa när hon är full, men glad var han inte.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

"Back to basic"

Priserna stiger med invasionen av sailors!

http://www.phuketgaz...dex.asp?id=7520

PHUKET: The unprecedented arrival in Phuket of five US Navy ships at the same time has given a boost to the island’s tourism industry and local economy, with about 5,700 US sailors and marines enjoying R&R on Phuket over the next few days.

The USS Boxer has returned to Phuket while on an extended tour of duty that will have kept the 2,982 crew members away from home for nine months. The Boxer is joined by the USS Comstock with a crew of 857; the USS Gridley destroyer with a crew of 380; the USS Thatch guided missile destroyer with a crew of 217; and the massive 208-meter stealth ship the USS New Orleans amphibious transport vessel, with just over 1,000 crew members, about 10% of whom are female officers.

Benefiting greatly from the steady stream of crew members venturing onto Phuket island are numerous taxi and mini-van operators waiting dockside to take visitors to entertainment areas such as Patong. According to one of the crew members who spoke with the Gazette, taxi drivers are charging an extortionate 2,000 baht per trip – about 1,400 baht more than the price local expats would consider a reasonable fare.

Food and souvenir vendors near the dock at the deep sea port are also charging high prices for their wares. Small bottles of water that usually sell for about ten baht each in convenience stores are sold on the dockside for 20 baht each.

USS New Orleans Commander Scott Davies said it was the ship’s first visit to Phuket. Mr Davies explained that the USS New Orleans has expanded medical capabilities and larger flight decks specifically designed for humanitarian missions, and that the ship’s crew are well versed in such scenarios from practice drills in the US.

When asked why Phuket was chosen as a port of call for all five ships, Mr Davies explained that Phuket was the destination of choice among crew members due to the island’s diverse options in entertainment. That sentiment was confirmed by other crew members who said that they always receive a warm welcome from the locals in Phuket.                                                                                                                                                       

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Denna tråd e en av favoriterna btt i sitt esse :D:drinks::preved::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...