Jump to content
IGNORERAD

Statistik(över onödigt vetande)


gubben4906

Recommended Posts

Här kommer det en till sådan där onödig mätning:

Jag har kollat frekvensen över antal svar på 2 trådar

1: Dagens Bild: 72,564713 svar i snitt

och

2; Dagens Humorbild: 60,192991 svar i snitt

Ser man statistiskt så vann Dagens Bild med:(se ovan)

Dagens Humorbild fick enbart: (se ovan)

Jag har tagit antal besökare och dividerat det med antal svar. När jag gjorde det var klockan 08.30 söndagen den 21 juni 2009.

Varför frågar säkert många här. Är hemma, dundersnorig, känner mig sjuk, det är jättesynd om mig. :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

:wai: gubben :wai:  

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo du är nog dundersnorig, räknar man på ditt sätt så är ju tråden Kolla upp överlägsen dom båda.

136 visningar och ett svar ger. 136  :na:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan kanske bero på att dagens humorbild har överlevt sig själv, och är numera mest att betrakta som dagens spam.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan kanske bero på att dagens humorbild har överlevt sig själv, och är numera mest att betrakta som dagens spam.

du kanske har rätt där clas391, eller låta den vila ett tag, det är ju rätt många upprepningar eller repriser.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu ska vi inte göra Lars60 arbetslös.

BTT

Han kanske blir ledsen och

säger upp sitt medlemskap :whistle:

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Han kanske blir ledsen och

säger upp sitt medlemskap :whistle:

Hmm, det var ju tyvarr jag som orsakade det forra gangen :) . I detta fallet vill jag dock forsvara lars60; hans humorbilder ar ju anda den mest sedda traden och det finns ju inget som helst krav att ga in och titta. Andra tradar som ligger i topp ar "Svenska kronan vs thai baht", "Dagens lat", "Dagens tjej", "Dagens tub" och "Vad lyssnar ni pa?", knappast tradar som Horace skulle bli imponerad av. Precis som ingen vill erkanna att de ser pa Melodifestivalen eller Bingolotto, fast de har flest tittare, sa vill ingen erkanna att de ser pa lars60's humorbilder. Men ganska manga ar trots allt dar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, det får ju finnas gränser för hur kul en tråd får vara.

Skall man ha roligt så får det allt vara med måtta.

Dessutom så borde man ju plocka bort en del smileys, eftersom de repriseras lite för ofta.

Muntergöken Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill inte göra Lars60 varken ledsen eller arbetslös, han har lagt in många verkligt underhållande och trevliga trådar, och är en signatur jag inte brukar missa att kolla när han har något nytt att visa upp, men just dagens humor bild har tappat stinget, troligen börjar det bli svårt att hitta bilder med ett bredare register av humor innehåll, vilket gör att jag numer går förbi just denna tråd, men gärna tittar och läser på hans rese skildringar både från sverige och Thailand där han själv lyckas bidra med många fina egna bilder.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gubben! Läs den här tråden och gläds åt antal visningar istället, så kanske du mår bättre  :great:

http://www.maipenrai...ad-jag-ar-glad/

Ja, det var kul att läsa hela den tråden, faan vad jag kände mig egoistisk när jag satt och läste den, menar, bara trådnamnet.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...