Jump to content
IGNORERAD

var hitta biljett


in-ka

Recommended Posts

var ska man leta för att hitta 4st billiga biljetter till bkk ca mitten dec till mitten jan, är det ngn som kan hjälpa till att hitta tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

8dec-13jan 6797:-  med turkish hos travelpartner

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

var ska man leta för att hitta 4st billiga biljetter till bkk ca mitten dec till mitten jan, är det ngn som kan hjälpa till att hitta tro?

Hej!

Jag sökte på skoj på www.reseguiden.se för 15/12-15/1 och fick fram några hyfsade resor med Malaysia Airlines och ganska bra flygtider.

Kolla själv, obs 4 st: http://www.reseguide...ts=4&children=0

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

www.kelkoo.se

Söker igenom ett antal olika nätresebyråer, sen är det bara att plocka den billigaste

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Travelstart, travel-lint e.t.c. Bara sök, ta alt + - 1 dag så kommer det flera alt. på varje sökning.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

kan man åka med aerosvit? är de säkra? någon som provat? har hittat resa för 27852 / 4 st

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

kan man åka med aerosvit? är de säkra? någon som provat? har hittat resa för 27852 / 4 st

Har du provat den eminenta sökfunktionen här på forumet?  där dyker med 100% säkerhet upp x antal trådar.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

kan bli förseningar och lite struligt ibland...det är ju så när man ska resa billigt

...lägg på ett par tusen och åk med ett mer "erkänt" bolag är mitt tips  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

  kan man åka med aerosvit? är de säkra? någon som provat? har hittat resa för 27852 / 4 st 
  Så länge de håller ett hyfsat pris är ovan nämnda flygbolag helt okej. Jag har vilat min bakdel hos Aerosvit fyra gånger. Jag har aldrig upplevt några förseningar. Servicen har sällan imponerat, men aldrig heller upplevts bedrövlig. Planen är reko, men knappast "top of the line".  Kort och gott: Ett mediokert flygbolag som erbjuder vad du betalar för, utan att för den delen vara undermåligt.  Mvh/  www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Quote

Travelstart, travel-lint e.t.c. Bara sök, ta alt + - 1 dag så kommer det flera alt. på varje sökning.

Lättare att ta www.resguiden.se vilken söker på båda ovanstående + ett trettiotal andra svenska sajter på en gång.

Vi köpte Aerosvit 23 dec - 17 jan för 5460 p.p., men dom verkar slutsålda för det priset.

Ett annat tips kan vara att åka till Hong Kong och därifrån köpa en tor till BKK. Jag mixade ihop några sådana kombinationer för under 6 papp för några veckor sedan. Lite krånglig resväg men kan vara värt det, speciellt om man kan tänka sig en 2-3 dagars stopp i HK på hemvägen, som är en småtrevlig stad enl. mig.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...