Jump to content
IGNORERAD

plast swimmingpool modell ÖB


soi cowboy

Recommended Posts

undrar  om det finns swimmingpool model  ÖB  att köpa i Thailand den ska helst vara 5-6 meter i diameter    mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa, sååå stor har jag inte sett, BigC har/hadde förra året en c:a 3,5 m i diameter. Kommer inte ihåg priset men billig var den i alla fall. Kvaliteten står sig bra men plast i solsken är ingen bra komgination så den bör hållas i skugga så mkt som möjligt.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan för mitt liv inte förstå varför man vill ha en simpöl i formen av Överbefälhavaren.

Poolsnorklaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Quote

Kan för mitt liv inte förstå varför man vill ha en simpöl i formen av Överbefälhavaren.

Poolsnorklaren Arne

Det hade varit originellt och lite superskurkaktigt oh no It's the super svensson patriot  :mdr: .

Om du åker förbi Pattaya området så finns det en pooltilbehörsaffär på nedre Thep prasit road i jomtien http://www.pattayaph...snRUwAokcbE7CAA dom borde ha nåt lämpligt.

lite off topic men jag blev jätteförvånad när jag gick förbi en trafikskola på denna gata http://www.pattayaph...gnRUkGnkc5F7CAA

jag trodde att de inte fanns några i Thailand men detdäre  med körkort har ni diskuterat på annat håll här på forumet.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att veta exakt hur ÖB´s pooler ser ut, kan jag säga att TOYs R US i Bkk har stora pooler i blå plastväv, med en uppblåsbar ring kring övre kanten som flyter upp och lyfter resten av poolen när man fyller vatten i poolen.

Ungefär svenska priser, inkl filter och pump.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, det finns.

Har sett en jätte på homeworks bredvid BigC sukhumvit i Pattis för ca 20k baht.

Köpte en 2-3m i diameter för ca 3000 baht i leksaksavdelningen på central lad prao.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Köpte en 2-3m i diameter för ca 3000 baht i leksaksavdelningen på central lad prao.

Låter intressant, tillräckligt stor för att inte bli gayig...

Om jag tar med ölen, fixar du isen?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...