Jump to content
IGNORERAD

VPN?


Guest Knasen

Recommended Posts

Guest Knasen

Tänkte att jag skulle bli pirat igen och tanka lite...  :mdr: Skulle därför behöva ha tips och recension ang. en bra vpn-tunnel ... Tacksam för seriösa tips...

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Jag har provat dold.se som vpn tunnel.

funkar helt kass. Jag har 8 Mbit lina och när jag testar hastigheten med vpn så snittar jag 1-1,5 Mbit.

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare dolde dold inte så mycket men de kanske har ändrat tjänsten, trög är den fortfarande.

Relakks har bättre prestanda men det går ju fortare utan VPN-tjänsten ..

Arne Krok

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tänkte att jag skulle bli pirat igen och tanka lite...  :mdr: Skulle därför behöva ha tips och recension ang. en bra vpn-tunnel ... Tacksam för seriösa tips...

Har inte hört talas om nått som funkar, men om du laddar av "Piraten" och kör med uTorrent så kan du ju ändra på inställningarna så du knappt delar

14076_ed51b07f8aa7f2f17e63089854bd1db57b

14076_ed51b07f8aa7f2f17e63089854bd1db57b

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Regeringsrätten har beslutat att det inte är tillåtet att registrera ipnummer. Detta genom att man valt att inte själva ta upp frågan, utan man hänskjuter det hela till tidigare fastställda domar i kammarrätten och länsrätten. Ipnummer betraktas alltså fortfarande som personuppgift, vilket är mycket glädjande."

Varför bry sig? Tanka på!  :dance1::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har inte hört talas om nått som funkar, men om du laddar av "Piraten" och kör med uTorrent så kan du ju ändra på inställningarna så du knappt delar

Inte funkar . Relakks funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte hört talas om nått som funkar, men om du laddar av "Piraten" och kör med uTorrent så kan du ju ändra på inställningarna så du knappt delar

Det blir långsamt som tusan om man gör som du tipsar Farang. :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det blir långsamt som tusan om man gör som du tipsar Farang. :kort:

Nope, du bromsar uppladdningen då, inte nedladdningen...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla bittorrent klienter gynnar främst uppladdare.

Det blir alltid segt eftersom du inte kan påverka dom andra klienterna.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest pinnamyr

ska ni ladda är det bara att stänga ner DHT i laddprogramet så syns ni inte

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

ska ni ladda är det bara att stänga ner DHT i laddprogramet så syns ni inte

?

Utveckla tack

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest pinnamyr

i ladd programet finns det en inställning som heter DHT om kopplar ur den så syns du inte på öppna torrent, visst tappar du lite fart men det är marginelt jag kör den vägen och om du är med en hubb så kräver dom att stänger DHT laddar mycket film från Amazingbits.org, då får jag hem filmer som både har eng-thai prat eller textat på både och

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

i ladd programet finns det en inställning som heter DHT om kopplar ur den så syns du inte på öppna torrent, visst tappar du lite fart men det är marginelt jag kör den vägen och om du är med en hubb så kräver dom att stänger DHT laddar mycket film från Amazingbits.org, då får jag hem filmer som både har eng-thai prat eller textat på både och

:mdr::mdr::mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

i ladd programet finns det en inställning som heter DHT om kopplar ur den så syns du inte på öppna torrent, visst tappar du lite fart men det är marginelt jag kör den vägen och om du är med en hubb så kräver dom att stänger DHT laddar mycket film från Amazingbits.org, då får jag hem filmer som både har eng-thai prat eller textat på både och

Hittade DHT i inställningarna för uTottent, men hänger inte riktigt med ändå. Vet inte vad DHT är förkortning för, men både torrent och hubbar är ju P2P så hur kan man bli osynlig?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest pinnamyr

på hubben blir du inte osynlig för där du medlem, men typ TBH ser dom inte vilket ip som suger filmen men på hubben ser dom dig för du har ett medlemskap där annars skulle folk kunna komma in och bara tanka där och när dom var nöjda baraa dra

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest pinnamyr

inte osynlig men anonym Vissa DHT formgivningar försöka vara säkra mot skadliga deltagare [2] och att tillåta deltagarna att förbli anonym, men det är mindre vanligt än i många andra peer-to-peer (särskilt fildelning) system, se anonyma P2P.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

inte osynlig men anonym Vissa DHT formgivningar försöka vara säkra mot skadliga deltagare [2] och att tillåta deltagarna att förbli anonym, men det är mindre vanligt än i många andra peer-to-peer (särskilt fildelning) system, se anonyma P2P.

Va fan surrar du egentligen om?

Vet du överhuvudtaget vad du snackar om?

Vad har DHT med din ev. anonymitet på nätet att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan ordna om det är ex antal personer som vill ha vpn tunnlar en maipenrai rabatt hos vpntunnel.se

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför betala för att vara anonym ?

Går bra med vuze + i2p .

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Har inte hört talas om nått som funkar, men om du laddar av "Piraten" och kör med uTorrent så kan du ju ändra på inställningarna så du knappt delar

Har gjort på detta sätt förut. Problemet är ju att det även är olagligt att tanka.. Läste någonstans att dom ska anställa 15 snutar som ska jaga fildelare på heltid, så det är nog säkrast att man döljer sig. Har dessutom Telia som internetleverantör, och dom lär väl inte tveka på att lämna ut uppgifter om sina kunder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...