Jump to content
IGNORERAD

"Svensken kan få 20 år" - ge honom livstid


Pontus

Recommended Posts

http://www.aftonblad...ticle5398659.ab

Återigen blir Pattaya smutskastat av dessa dårar! Jag blir så förbannad!!!!

Vidare i artikeln går att läsa "Flera av de zoner där  pedofiler rör sig i Pattaya är kameraövervakade." Om nu alla dom samlas på ett ställe så är det väl bara bura in allihop! Journalistik förbryllar ibland.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror det beror på det där med bevis. Bara för att man rör sig i ett område och fastnar på kamera så är man nog inte pedofil som samtidigt begått övergrepp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte tagit upp någon inkomst sedan 2007, undra om bedrägeriet som det stod om i Aftonbladet var lyckat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vidare i artikeln går att läsa "Flera av de zoner där  pedofiler rör sig i Pattaya är kameraövervakade." Om nu alla dom samlas på ett ställe så är det väl bara bura in allihop! Journalistik förbryllar ibland.

Quote

Jag tror det beror på det där med bevis. Bara för att man rör sig i ett område och fastnar på kamera så är man nog inte pedofil som samtidigt begått övergrepp.

Tror det var det som Pontus menade.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir alltid lika konfunderad när jag läser dessa artiklar i Aftonbladet, det framstår som om det mer eller mindre helt öppet springer runt pedofiler i Pattaya.

Jag har varit i Pattaya massor av gånger och ALDRIG sett någon pedofil. Nu har jag ju iofs inte letat efter det heller, men man kan ju undra över vilka områden som avses och som dessutom är kameraövervakade?

En annan sak som får mig att tvivla på sanningshalten i dessa artiklar är att min fru jobbat i Pattaya under ca 2 år med exakt dessa frågorna. Hon jobbade alltså för en kristen hjälporganisation som tog hand om barn som blivit sex utnyttjade av pedofiler. Hon har berättat hur det gick till och var dessa personer rörde sig, inget av detta finns kvar idag. Detta var för ca 10 år sen. Hon säger själv att hon inte ser några barn prostituerade längre i Pattaya, men återigen vi har inte letat heller...

Att det finns pedofiler i Pattaya är ju utom allt tvivel, men att det skulle vara så öppet som det framställs i blaskorna är bullshit tycker jag!!

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag blir alltid lika konfunderad när jag läser dessa artiklar i Aftonbladet, det framstår som om det mer eller mindre helt öppet springer runt pedofiler i Pattaya.

Visar väl bara hur lite man ska lita på vad kvällstidningarna skriver. Dom skriver enbart för att skapa sensation på löpsedlarna och därför blir sanningshalten därefter.

Att referera till en artikel i kvällspressen har lika med noll i trovärdighet.

En serietidning har bättre underhållningsvärde om man vill ha något att läsa.

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

20år bara?? Skulle nog dubblat den tiden och sen natta dom varje kväll med lite stryk och få deras lille vän doppad i syra. KANSKE!! dom blir friska efter det  :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller varför inte mata dem med After Eight tills de till slut sprängs i luften...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har inte heller sett några pedofiler öppet spatsera runt med sina pojkar.

Men detta bottnar givetvis i att dessa personer är ljusskygga och vet att det de sysslar med kan leda till fängelse.

Däremot har jag med allra största säkerhet sett pedofiler i Pattaya.

Men de går ju knappast omkring med skylt på sig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...