Jump to content
IGNORERAD

Stöld på krog i Phuket.....nekas visum till USA!


lars60

Recommended Posts

Quote

Joints...bra inlägg , men vem glädjs åt hennes nekade inträde i USA?  enligt min uppfattning så är ordet somnamna inte ett utryck i skadeglädje, vet inte vad du tolkar det? Alla somnamna jag fått har varit i all välmening...men mycket riktade :yes:

Det har du rätt i! Jag upplever inte heller "som nam naa" som ett uttryck för skadeglädje. Snarare mer ett resignerat uttryck typ att det var ju tråkigt men du har faktiskt dig själv att skylla. Oftast i varje fall.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    8

  • Joints

    7

  • noBuzz

    5

  • Farang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Håller med. Men, jag har fortfarande inte fått svar på vad det heter på norska! :preved::bag:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi kommer nog aldrig att ha samma uppfattning om saker och ting, om inte jag skulle tycka samma som Du förstås.

Fantastiskt! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi kommer nog aldrig att ha samma uppfattning om saker och ting, om inte jag skulle tycka samma som Du förstås.

Quote

Fantastiskt! :)

Jag måste ju bara beundra noBuzz återhållshamhet i denna fråga. Visst kliade det i fingrarna noBuzz?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Håller med. Men, jag har fortfarande inte fått svar på vad det heter på norska! :preved::bag:

Baa

Ditt intresse för Norge trycks gå igenom flera trådar och det faktum att du inte kan norska påvisar väl att du antagligen inte är norsk.

Och det är ju tur, eller kanske "kempe turligt" för dig.

För med tanke på att du själv berättat att du köpt sex så skulle ett medborgarskap från Norge innebära att du riskerar att bli tagen av "politien".

Du vet väl antagligen att torskar från detta land numera fiskas upp av den lokala rättvisan oavsett var i världen de spritt sin rom.

Ett erkännande på ett internett-forum ser säkert den norska cyber-polisen och detta ger nog dryga böter och några månader bakom galler.

Inget USA-visum följer säkert med på köpet.

Men som sagt, man skall ju inte dalta med brottslingar, aldrig!      Somnana  :yes: .

Eller som de säger i Norge "om du är en torsk så är det bare rart och rikti att du torskar" :mdr:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang,

Haha... det kliade jättemycket! :) Och i många andra frågor med.. men hinner inte skriva. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om Du med Din religiösa underton tycker sexköp är ett så grovt brott förstår jag inte att Du orkar deltaga i ett forum som detta, men, kanske det är en frustrationsventil som behöver luftas.

Sen vad beträffar sunt förnuft så har Du ingen aning och vad Du tycker om mig skiter jag i men att som Du försöka förlöjliga medmänniskor och verbalt förringa andra med mindre utbildning och inkomst än Du själv som Du håller på med är direkt osmakligt, Ditt skrivna språk lämnar mycket att önska.

Jag ska val egentligen inte alta det har mer men jag maste fa ett pa saker forklarade:

Skulle du kunna vara sa snall och ge ett exempel, fran denna trad eller nagon annan, pa nar jag "forsoker forlojliga medmanniskor och verbalt forringa andra med mindre utbildning och inkomst an du sjalv"? Det ar ju faktiskt en ganska grov beskyllning och har jag gjort mig skyldig till det sa kommer jag att forklara och/eller be om ursakt. Om du inte kan ge nagot exempel sa forvantar jag mig att du forklarar och/eller ber om ursakt for ditt pastaende. Jag hoppas vi kan vara overens om att du, atminstonde i denna trad, var den klart mest aggressive.

Ett fortydligande: jag tycker inte att sexkop ar ett sarskilt grovt brott om man betalar skalig ersattning och behandlar tjejen/killen val. Jag tycker dock att det moraliskt sett ar klart varre an att sno ett olunderlagg. Att jag inte "borde orka" delta pa ett Thailandsrelaterat forum for att jag inte gillar sexkop var val anda ett ganska freudianskt pastaende :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste jag också förtydliga. På detta forum accepterar vi alla åsikter vad gäller prostitution och de flesta andra ämnen. Vi förenas i vår fascination av Thailand, och det må ej vara mer än så.

Ingen är diskvalificerad för att ens åsikt ej överenstämmer med majoritetens.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skulle du kunna vara sa snall och ge ett exempel, fran denna trad eller nagon annan, pa nar jag "forsoker forlojliga medmanniskor och verbalt forringa andra med mindre utbildning och inkomst an du sjalv"? Det ar ju faktiskt en ganska grov beskyllning och har jag gjort mig skyldig till det sa kommer jag att forklara och/eller be om ursakt.

Fattar inte heller varför Baa är så översittande aggressivt otrevlig. Ok om man är det mot folk som

förtjänar det men större hederskyffar och folkvärnare än Atom är svårhittade på det här förumet.

Livströtta & missnöjda surgubbar med förlagda bondförnuft finns det däremot fler av. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kliade det tydligen lite väl mycket för att Nobuzz skulle låta bli  :mdr: .

Skulle gärna också hoppa in och försvara Atom. Men han leder liksom redan klart på poäng så det känns inte som om det behövs.

Fader Baa verkar lite arg ibland. Jag vet inte varför. Det är kanske hans sätt att skriva? Jag vet att jag själv kan upplevas som lite aggressiv fast jag egentligen är from som ett lamm. Samtidigt så behövs det folk som rör om i grytan lite grand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland saknar jag den där gula avatargubben med tungan hängande ut från munnen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ibland saknar jag den där gula avatargubben med tungan hängande ut från munnen. :)

Denna?

cid_18_3422278912web60120_mail_yaho.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

sakonnakhon

Tanken från poliserna som grep henne var ju säkert att tjäna en liten hacka under bordet. Sen tyvärr för dom så blev det ju en sak som blåstes upp i media. Så då blir det ju lite svårt för polisen att backa,dom blir ju tvugna att köra det hela loppet.

Sen blir ju turistmyndigheterna lite stressade när det klankas ned på Thailand i internationell press.Dom vill ju inte tappa turister. Så plötsligt ser man genom fingrarna med våld mot tjänsteman anklagelserna.

Det jag personligen skrattade lite åt,var ju att hon solgt sin historia i pressen. Sen har Amerikanska myndigheter läst detta,og sen nekat henne visum. Lite små-roligt iallafall.

Som-nom-na på Norska = skyll deg sjöl.

Link to comment
Dela på andra sajter

gnagarn1891

För att bara vara ett "ölunderlägg" så kan jag tänka mig biran ;) , ok den skulle man ju heller aldrig märka om polarna smög in den i handväskan efter den ölen :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skilj på "beer-mate" och "beer-mat", va? Han som håller i "the beer-mat" torde vara en "beeer-mate"

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju förstå att en sådan där beermat kan slinka ner i bakfickan, särskilt om en beermate spelar en ett spratt..

Hur jävla tankad måste man inte vara för att inte märka att denna hamnat i väskan?

När jag är i det stadiet får jag inte med mig någonting hem...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu när man ser bilden på ölmattan förstår man ju att det blev en världsnyhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

ingen dålig reklamkampanj den baren har fått.förmodar att alla som brukar spendera tid i patong känner till den nu :whistle:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Det roligaste är ju att hon är från Australien, åker till Thailand, och skall sno en "matta" från...  :out:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...