Jump to content
IGNORERAD

Hjälp att förstå min älskling


John Khonken

Recommended Posts

Quote

Den man som förstår sig på det kvinnliga könet borde få Nobelpriset.

Undrar vad som går runt i deras hjärnor egentligen.

det dyker upp knepiga saker då och då som jag fattar noll av.

"En man fick önska sig vad han ville av en ande och mannen önskade sig då en motorväg mellan Sverige & Phuket eftersom han inte tyckte om att flyga.

Anden svarade att det var en omöjlig uppgift att bygga en sådan väg och undrade om mannen hade någon annan önskan varpå mannen svarade att han skulle vilja veta hur kvinnor tänker..

Efter en stunds tystnad så frågade anden,

-Hur bred vill du ha vägen?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 149
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    23

  • John Khonken

    18

  • buriram

    8

  • ban99arne

    6

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

En teori är ju att kvinnor tänker via känslorna på ett annat sätt än vad vi män gör.

Känslolivet kan ju vara lite stormigt emellanåt.

Men visst kvinnor kan vara väldigt lynniga och ombyttliga i tanken.

Men man får tänka som i sången så ordnar det sig.

" du ska få min gamla kärring när jag dör, om jag dör,

hon är jävlig och besvärlig

men i sängen är hon härlig"

Sedan är det ju så också att en sexuellt tillfredsställd kvinna är lite mindre knepig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Quote

Man behöver ju inte koppla fast darlingen.
 

Broder! 

Näe, strypkoppel är väl att ta i. 

Men en kompromiss kanske kan vara ett sådant där snöre som är upplindat på ett fjädrande hjul som många hundägare andvänder sig av idag. 

När hon närmar sig exempelvis en guldaffär är det ju en enkel sak att hålla tillbaka henne genom att minska utvirad lina.

Likväl kan man släppa ut för fullt då hon drar mot 7-eleven. 

Blir ju lite av - frihet under eget ansvar.

Ju mer hon lär sig, ju mer låter man henne löpa. 

Kanske en affärside och något som skulle kunna gå att sälja i Thailand, förslagsvis, eller snarare givetvis, då på 7-eleven i närheten av barområdena.

0-45 kg - 1000 bath.

45-55kg - 1500 bath.

55-65kg - 2000 bath.

+ 65 kg - 3000 bath.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tja jag tycker nog inte att en klok och förnuftig kvinna ska behöva något band överhuvudtaget.

Slösaktiga kvinnor är ett rent ofog.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En teori är ju att kvinnor tänker via känslorna på ett annat sätt än vad vi män gör.

Känslolivet kan ju vara lite stormigt emellanåt.

Men visst kvinnor kan vara väldigt lynniga och ombyttliga i tanken.

Sedan är det ju så också att en sexuellt tillfredsställd kvinna är lite mindre knepig.

BTT

Exactemente Bäste Herr Bror, en del forumister har precis som Ni vittnat om detta.

För att komma tillrätta med Edra tillkortakommanden kan jag rekommendera litteratur av tex Inge & Sten.

Sexualterapeuten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!!

Nu menar jag givetvis inte att broder skulle ha problem att tillfredställa kvinnor.

Tvärtom min erfarenhet kommer just av att de varit otillfredsställda ända tills de mötte broder.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Arne!!

Nu menar jag givetvis inte att broder skulle ha problem att tillfredställa kvinnor.

Tvärtom min erfarenhet kommer just av att de varit otillfredsställda ända tills de mötte broder.

BTT

Vad hände med tjejen som smackade när hon tänkte på flottisten ?  :D

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja ja men du känner väl talesättet, när spriten går in går vettet ut.

Jag skulle gärna berätta mer, men jag har belagts med skrivkavle av Kim, så några detaljer blir det inte.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

CLION ? ? ? VADÅÅÅ ödemarken, du pratar/skriver med ett förstånd som en normal människa inte förstår, har du varit i Thailand eller bara läst boken ?

Mvh anders i Thailands Hjärta Buriram. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Broder, i min ålder har jag klämt yngre brallisar än Din årskull, MEN nu har anders bestämt sig för kvalitét och inte kvantitet.  :yes:

Maila mig, vill skicka en sak till Dig // anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag skulle gärna berätta mer, men jag har belagts med skrivkavle av Kim, så några detaljer blir det inte.

Skrivkavle var väl att ta i, har bett dig ta dom intima detaljerna från ditt amorösa liv på rätt forumdel.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Kim, vet du hur man kan skicka en mp3 snutt, Har efter tre månader fixat en jyst ringsignal med Tockä  Mvh anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det e ju brodern som tycker att en kilometer norr om Naklua e ödemarker :D Jag känner en dofsing

från Buriram det är säkert ok

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan Kim, vet du hur man kan skicka en mp3 snutt, Har efter tre månader fixat en jyst ringsignal med Tockä  Mvh anders

Nej har inget enkelt förslag på lager. Men det har säkert någon annan läsare. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad hände med tjejen som smackade när hon tänkte på flottisten ?  [img alt= :D ]http://../../../Smileys/default/cheesy.gif        :D:D:D Toppen anonym

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Henne skickade jag tillbaka till baren när hon blev för girig.

Mötte henne i en bar på Second Road ett år senare i sällskap med en gubbe.

Hon satt och såg sur ut som ättika.

Om det berodde på broders närvaro eller på gubben har jag ingen aning om.

Men jag blev ganska packad den kvällen och löste ut en darling mitt framför ögonen på henne.

Möjligen det som irriterade lilla donnan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Henne skickade jag tillbaka till baren när hon blev för girig.

BTT

Hon ville alltså ha mer än du kunde erbjuda ??  :D:D:D

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men jag blev ganska packad den kvällen och löste ut en darling mitt framför ögonen på henne.

Möjligen det som irriterade lilla donnan.

Ju batteflaj me wööking  :mdr:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det e ju brodern som tycker att en kilometer norr om Naklua e ödemarker :D Jag känner en dofsing

från Buriram det är säkert ok

Skicka det via MSN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Jag och Anders hade våra små dispyter om Buriram redan för 5 år sedan.

Jag ska inte reta den gode Anders. Bara konstaterar att jag hade inte kunnat bo och leva i Buriram.

Men vi är ju alla olika.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Orkar inte läsa hela tråden, men vet ändå vilken typ av kvinna.

Du är en sann Pattayaräv, som har blivit dragen vid näsan för många gånger och tror givetvis att alla är likadana...

Eller är det så enkelt...Du kan inte läsa mer än två rader, så det här kommer nog att bli tufft för dig att förstå.

Rock on!

orkar inte läsa igenom svaren ..

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

kallas man för changnoi (liten elefant = smällfet) så vill man nog inte förstå ???

Jag kallas inte changnoi :( det e mitt nick,orkar inte ligga sömnlös flera nätter för att hitta ett bättre)men med tanke på göteborgsträffen kanske du inte ska kasta sten i glashus.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du kör truck va?

Nej, men det skulle vara intressant att höra din utläggning om "meningslösa" truckförare.Va kan du vara för en fin människa ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag har många strängar på min lyra  :crazy: apropå på lyran ,undrar när det kommer alkolås på datorer  :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...