Jump to content
IGNORERAD

Hjälp att förstå min älskling


John Khonken

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    23

  • John Khonken

    18

  • buriram

    8

  • Farang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Orkar inte läsa hela tråden, men vet ändå vilken typ av kvinna.

Du är en sann Pattayaräv, som har blivit dragen vid näsan för många gånger och tror givetvis att alla är likadana...

Eller är det så enkelt...Du kan inte läsa mer än två rader, så det här kommer nog att bli tufft för dig att förstå.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

kallas man för changnoi (liten elefant = smällfet) så vill man nog inte förstå ???

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

kallas man för changnoi (liten elefant = smällfet) så vill man nog inte förstå ???

Troligtvis ingen raketforskare heller!

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Quote

Du kör truck va?

Vilket oforskamt pahopp pa massa oskyldiga truckforare :)

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Magrood

Ännu en gång ett stort tack. Jag blev otroligt lycklig för hjälpen. Resan är bokad åker den 13 okt åker hem den 30okt. Så tiracen får inte hålla på sig så länge.

Märkligt att du inte kunde skicka mail till mig. Ska kolla

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JK,

Härligt att det löste sig! Man får ju hoppas att du inte missar födseln.

Har ni tänkt er UT sen, eller vad? Om man får vara nyfiken.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Changen

Jag tänker varje dag på allt som jag vill. Men skulle aldrig göra något utan att tiracen vill samma sak. Min plan är att åka ner igen i mitten av FEB. För att antingen få tiracen med mig hem  på turistvisa eller med UT. Beror på vad hon vill. Min känsla är att försöka få ett turistvisa och försöka få en biljett på samma plan som jag. Söker vi UT är risken att tiracen måste åka själv. Frågan är om hon klarar det. Tyvär tror jag inte det. Förslag tas gärna emot. En fräck teori är att innan vi lämnar in pappren kollar vilka flyg som finns. Om det finns plats på samma plan. Boka turistvisa. Annars UT. Vet ej om det går men tanken är skön :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

M000234287x020023

Quote

Changen

Jag tänker varje dag på allt som jag vill. Men skulle aldrig göra något utan att tiracen vill samma sak. Min plan är att åka ner igen i mitten av FEB. För att antingen få tiracen med mig hem  på turistvisa eller med UT. Beror på vad hon vill. Min känsla är att försöka få ett turistvisa och försöka få en biljett på samma plan som jag. Söker vi UT är risken att tiracen måste åka själv. Frågan är om hon klarar det. Tyvär tror jag inte det. Förslag tas gärna emot. En fräck teori är att innan vi lämnar in pappren kollar vilka flyg som finns. Om det finns plats på samma plan. Boka turistvisa. Annars UT. Vet ej om det går men tanken är skön :great:

Trollvarning utfärdad...  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ohh vad vissa måste vara nedkärade upp över öronen.

Tilaker nästan helgonförklaras.

Khonken skulle aldrig göra något som tilaken inte vill.

Jag tycker det är toffelhjältevarning utfärdad.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

BTT

Du får kalla mig vad du vill. Men jag skulle aldrig göra något utan någons vilja. Är man toffel då så är jag gärna det och allt annat. Hoppas du mår bra . Kanske du också ska prova att respektera människor och dess åsikter.

Ha en bra dag för det ska vi ha när det är träff idag. Trevliga människor med samma intressen :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Khonken!

Jag respekterar andra människors vilja, däremot får det ju inte bli så att man förvandlas till en man som aldrig vågar göra något som går emot darlingens vilja.

Då är det ju hon som direkt och indirekt styr över allting.

Det tror jag inte att de flesta kvinnor gillar.

Kvinnor vill väl inte ha en menlös ja sägare.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

BTT

Du får kalla mig vad du vill. Men jag skulle aldrig göra något utan någons vilja. Är man toffel då så är jag gärna det och allt annat. Hoppas du mår bra . Kanske du också ska prova att respektera människor och dess åsikter.

Ha en bra dag för det ska vi ha när det är träff idag. Trevliga människor med samma intressen :dance1:

BTT har aldrig respekterat andras åsikter och har aldrig varit kär för då skulle han aldrig komma med sina korkade uttalanden.

I hans värld är det bara short time som existerar och sin kära barstol.

Önskar dig lycka till John med din fru och ditt kommande barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ohh vad vissa måste vara nedkärade upp över öronen.

Tilaker nästan helgonförklaras.

Khonken skulle aldrig göra något som tilaken inte vill.

Jag tycker det är toffelhjältevarning utfärdad.

BTT

Exactemente Bäste Bror, för bara 200 spänn får man ju precis som man vill.

Foppatofflan Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!!

Ha ha ha!!

Nu är du fel ute igen som vanligt. Jag var kär första gången när du fortfarande höll mamma i kjolen.

Jag vet inte hur många förhållanden du haft med kvinnor, men jag har faktiskt haft ett stort antal, bla tre långa förhållanden med svenska kvinnor och jag kan garantera dig att åtminstone vad gäller svenska kvinnor så är en toffelhjälte definitivt inget förstaval.

Visst klart man ska vara snäll, men ingen viljelös marionett.

De flesta kvinnor vill ha en riktig man, både i och utanför sängen.

Och detta gäller inte minst thailändska kvinnor.

Är du en riktig man?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Bäste BTT

Jag försöker svara dig. men det ramlar bort hela tiden.

Du behöver inte vara orolig att min kvinna ska styra allt.  Resten läs ovan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Du respekterar inte hans vilja att leva sitt liv eftersom du påstår att han är en viljelös marionett...snacka om förolämpande.

Han frågade om råd hur han skulle förstå sin flickvän inte om hur han ska bli som du.en macho kille.

Att en patetiskt barstolsnötare ska komma och ge råd blir bara löjligt.Att du haft ett stort antal förhållanden ser jag inte som nån merit speciellt inte när du tydligen inte lyckats behålla nån av dom...nått fel måtte du ha gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Lappen

Tack för din omtanke. Jag har just nu endast ett behov. Resten är egalt. Att allt går bra.

ps jag kommer aldrig att bli en macho kille.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Jag har inte påstått att Khonken är en viljelös marionett. Jag har bara påpekat det olämpliga i att aldrig göra något som tjejen inte vill och det är ju vad Khonken själv skrivit.

Gör man aldrig något som tjejen inte vill så innebär det ju också att man gör allt som hon vill, dvs hennes vilja råder i alla lägen.

Har man då träffat fel kvinna och kärat ned sig och annamar Khonkens filosofi kan man råka jävligt illa ut.

Jag är ingen machokille. Tvärtom en känslig och ganska feminin natur.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Ni är så snälla. BTT det du skriver är helt rätt. Men ibland måste man kasta sig ut från stupet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har man då träffat fel kvinna och kärat ned sig och annamar Khonkens filosofi kan man råka jävligt illa ut.

Jag är ingen machokille. Tvärtom en känslig och ganska feminin natur.

BTT

:D:D:D:D:D:D

Aldrig, säger det igen ALDRIG har väl någon lyckats tolka ALLT som skrivs om relationer så enkelspårigt, keep it up, Broder, snart kommer boken "sanningar från en barstol" alla andra relationskribenter, SLÄNG ER I VÄGGEN !

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Khonken skulle aldrig göra något som tilaken inte vill.

Det där tolkar jag som att du tycker han är en toffel/marionett.

Nu handlar det om en sak i deras liv...att föda barn och eftersom det är kvinnan som föder så tycker jag att det här hon som bestämmer mest om den saken.

Sen hur dom bestämmer resten i sitt liv det vet inte vi och har inte med att göra.

I ett förhållande handlar det mycket om att kompromissa och inte bara få sin egna vilja igenom.

I dina ögon så är toffel nått fel...faktiskt finns det män/kvinnor som vill leva sånt liv.

Vara den undergivna parten och låta den andra styra och ställa.

För dom är det en trygghet att slippa ha ansvaret att bestämma.

Det är nått man får acceptera fast man kanske tycker det är fel i ens egna ögon

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja kvinnor kan gilla att ha dominanta män och känna sig undergivna. Det ligger i kvinnans natur.

Däremot är en undergiven man inget som tänder normala kvinnor.

Man kan vara snäll och ändå manlig.

De svenska kvinnor jag pratat med har åtminstone denna inställning.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Ja kvinnor kan gilla att ha dominanta män och känna sig undergivna. Det ligger i kvinnans natur.

Däremot är en undergiven man inget som tänder normala kvinnor.

Man kan vara snäll och ändå manlig.

De svenska kvinnor jag pratat med har åtminstone denna inställning.

BTT

Intressant att du bryr dig om vad John´s fru tänder på??

Håll med om att det är ofint att i en tråd där någon ber om råd bli anklagad för att vara toffel.

Inte direkt det han vill höra när han har andra saker att tänka på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...