Jump to content
IGNORERAD

Hjälp att förstå min älskling


John Khonken

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    23

  • John Khonken

    18

  • buriram

    8

  • ban99arne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Satan vad marigt läge.

Kanske  Private Eye .

Jag lider verkligen med dig grabben.

Ta hand om dig och flippa inte ur.

Leni,,,, Janne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Låter som ett jobb man kan leva på.

Oroliga faranger lär inte ta slut.

Glöm bar och hotellverksamhet;-)

Bara flygbiljetten till Thailand kostar multum så verksamheten lär löna sig.

Fråga vad det kostar?

Jag skulle dock som skrivet åka ner själv och se till att semestern räcker till oavsett om det är bra eller dåligt svar du finner.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tack för alla svar. jag ska försöka svara bättre i morgon. Men när det gäller att föda i sverige ville hon inte. Det köper jag. Jag har ultraljudsbilden på kylskåpet. Om det är mitt barn ska jag självklart kolla upp. Men även det stämmer precis när jag var på plats. Jag måste som ni säger få en förklaring varför. Jag ville så gärna kolla med er först. Eftersom jag inte förstår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för alla svar. jag ska försöka svara bättre i morgon. Men när det gäller att föda i sverige ville hon inte. Det köper jag. Jag har ultraljudsbilden på kylskåpet. Om det är mitt barn ska jag självklart kolla upp. Men även det stämmer precis när jag var på plats. Jag måste som ni säger få en förklaring varför. Jag ville så gärna kolla med er först. Eftersom jag inte förstår.

Jag hoppas att det ordnar sej för er. Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland måste man reflektera över sitiuatonen om man är den första som har doppat i

tunnan...bara en tanke    mvh Repe

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag är det lördag och många MPR-medlemmar kommer de närmaste timmarna bli smartare och smartare. ;)

:great:

John Khonken, åk ner!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ibland måste man reflektera över sitiuatonen om man är den första som har doppat i

tunnan...bara en tanke    mvh Repe

Repe,

En kortfattad biologilektion: En kvinna blir inte med automatik gravid med den forste hon har sex med sa din tanke var tamligen meningslos. JK's situation later oerhort trist sa korkade insinuationer fran mindre vetande personer ar nog inte vad han behover bast.

JK, klart att du ska aka ner, oavsett vad hon sager. Varken jag eller frugan har nagonsin hort talats om en thailandsk tjej som inte vill ha minst hela slakten, garna dessutom hela Facebook och Hi5-ganget, pa plats nar det ar dags.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tack än en gång. Ska försöka svara nu.

Jag  är pappa till barnet. Vet såklart inte till hundra . Men det kommer jag såklart att kolla upp. Så det är inga problem just nu

Jag måste ta hjälp för att ta bort evt missförstånd. Det kan jag lova er. Det händer hela tiden. På nått sätt ska det ske.

Alla är helt överens med mig. Jag ska åka ner. Så känner jag också. Jag vet på ett ungefär när barnet är beräknat till. Det är runt den 22 okt.

Någon detektiv kommer jag aldrig att anlita. Det är för  mig helt främmande. Då litar man inte på varandra. Så vill inte jag ha det.

Fortsättning följer

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag ska åka ner.

Någon detektiv kommer jag aldrig att anlita.  Då litar man inte på varandra. Så vill inte jag ha det.

Helt rätt, John Khonken!  :great:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har hört att visa här grejat allt (visa,ut) på kort tid.

Och om nu en Svensk man ska bli Pappa och har planer på att leva med sitt barn och dennes  mamma så borde det gå att ordna, tycker jag, och tror och hoppas att Sverige verklig tar hand om sina urinvånare på det sättet.

Samtidigt så har jag slutat att bli förvånad.

Jag tycker ändå att det vore det mest vettiga att blanda in Ambassad och börja söka.

Om hon nu mörkar så borde det visa sig.

Och och om det nu skulle visa sig att förlossningen skulle kosta 50-100K.

So what.

Leni

[move]

[glow=red,2,300]

Kanske jag är blåögd med det går, det vet jag: Om man verkligen vill.

[/glow]

[/move]

Man måste väl ha de 4 sista siffrorna i personnummret för att slippa betala?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Vi är i Thailand nu. Svarten tar pappaledigt och jag halvjobbar, och halvsemestrar.

Jobbar fortfarande med tolkning på telefon och översättningar här i Thailand.

Om ni behöver hjälp med tolkning kan jag stå till tjänst.

I vissa fall funkar översättning också. Då kan ni kontakta MPR.

...

Mitt personliga svar på frågan är... det är för lite info för att gissa.

Men som motvikt till de svaren som har getts här så var det på min tid inte så vanligt i Thailand med att mannen kunde vara med under förlossningen. Det var lite "klassfråga" också. De i Bkk eller stora städer som hade råd till privat sjukvård kunde välja att närvara.

Men det var ett bra tag sen.

Jag kan fråga min svägerska som inte är gottställd om hur de gjorde när hon födde sina två barn.

...

Du har mitt nummer på PM.

...

Bästa hälsningar och lycka till med allt.

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

God Dag John.

Vet ej hur jag ska ställa vissa frågor?

Men jag håller med Magrood.

Jag tycker du ska ta till Dna som Bkk hospital håller till godo med om du är osäker, bara fråga så håller dom tillgodå med det för en viss kostnad.

PS ett tips är att säga till vid sidan om så får du svar ca 2 - 5 timmar senare, och slipper ursäkta dig inför damen.

Önskar dig, och dom andra all lycka.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Idag har jag förstått vad medmänsklighet är Och att det finns så snälla människor här på Myipenrai.

JAG VILL RIKTA ETT STORT TACK TILL MAGROOD FÖR ALL HJÄLP MED ATT FÖRSTÅ TIRACEN.

Nu bokas billjett så fort som möjligt . Livet leker och jag är skitglad

ps allt var ett missföstånd som vanligt. :great::clapping:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbart att läsa! :great:

Ha en fin resa, och om det är ditt första barn så har du en oförglömlig upplevelse framför dej!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det är det. Det var därför det var så viktigt för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

JK, skönt att det löste sig, inget ovanligt med missförstånd, lever man ihop ett tag så blir dom färre men slut tar dom aldrig. :whistle:

Lycka till.

MVH

Baa

PS När åker Du ner, var det Udon Du skulle till?DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag hade en billjett mellan 15 och 30 oktober till Udonthani. Men nu måste jag kolla igen om den finns kvar. Men till Udon ska jag på nått sätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Kunde av någon konstig anledning inte skicka PM till dig.

Det glädjer mig enormt att du blev så glad av ett kort telefonsamtal jag hade med din älskling.

Delad glädje är dubbel glädje.

Lycka till med allting na ka.

Mvh

Magrood med familjen

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

BankAnaconda

En mycket trevlig tråd att läsa.

Hoppas du får en lyckad resa.

ja jösses vilka missförstånd vi har med thaidamer.

kom ihåg att det oftast är just bara ytterligare ett missförstånd när man börjar tänka i fel banor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Orkade inte ens läsa,kan du inte prata eller e du dövstum ?Hon vill givetvis slippa dig en "stund"

,Hon e ju ändå en guldgrävare.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

:skull:

Quote

Orkade inte ens läsa,kan du inte prata eller e du dövstum ?Hon vill givetvis slippa dig en "stund"

,Hon e ju ändå en guldgrävare. :skull:

Men Guuuuud vilka insiktsfulla individer här finns. :jester: Orkar man inte läsa igenom tråden kan man

ju också välja att hålla käften.

size="3"][Jahaaa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...